تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

۳۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عمر باطری ماشین جزو مباحث مهمی است که در یک دهه گذشته همواره پیرامون خودروهای الکتریکی مطرح بوده؛ شرکت نیسان به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی چنین مدل هایی، امیدوار است سرانجام به همه تردیدهای موجود پایان داده و برای همیشه این مساله را حل و فصل کند.

پس از بررسی داده های بدست آمده از هاچ بک برقی لیف، نیسان به این نتیجه رسیده عمر باتری ها از عمر خودروها فراتر بوده و 10 الی 12 سال دیگر به حیات خود ادامه می دهند.

آنطور که فرانسیسکو کارانزا (Francisco Carranza) مدیر بخش خدمات انرژی رنو-نیسان در مصاحبه اخیر خود گفته، از سال 2011 تاکنون بیش از 400 هزار دستگاه لیف در اروپا به فروش رسیده و کمپانی نیسان از همان ابتدا بر فاکتورهای مهمی نظیر الگوهای شارژ و میزان افت کارایی باتری ها نظارت داشته است.

داده های نیسان حکایت از آن دارند باطری ماشین نصب شده روی مدل لیف تا 22 سال عمر می کنند، حال آنکه عمر متوسط یک خودرو حدود 10 سال است. اگر چه افت کارایی باتری ها امری اجتناب ناپذیر است، اما این اتفاق به مرور رخ داده و زمان زیادی طول می کشد تا یک باتری به دلیل از دست دادن بخش قابل توجهی از ظرفیت بلا استفاده شود.

عمر بالای باتری خبری خوب برای دارندگان مدل های برقی محسوب می شود، ولی در عین حال یک سوال دیگر در ذهن ایجاد می کند و آن اینکه با پایان یافتن عمر خودرو، چه بر سر باتری هایی که هنوز کارایی دارند، خواهد آمد؟

همانطور که پیشتر به اطلاعتان رسانده ایم، نیسان کاربردها یا به بیان خود "حیات ثانویه" را برای باتری های مستعمل متصور شده است. در حیات ثانویه این باتری ها از خودروها جدا شده و نقش یک منبع انرژی یا پاور بانک را ایفا می کنند.

 

در همین راستا سال گذشته شرکت نیسان توانست با ترکیب 148 باطری ماشین کهنه و نوی متعلق به لیف، روشنایی یک استادیوم فوتبال در آمستردام را تامین کند. همچنین خودروساز ژاپنی با همکاری کمپانی OPUS کمپر مفهومی X Concept را معرفی کرد که در آن از باتری مستعمل نسل اول لیف به منظور ذخیره سازی انرژی کمک گرفته شده بود.

جهان به سمت بهره برداری حداکثری از منابع انرژی تجدیدپذیر مثل باد و تابش خورشید می رود. در حال حاضر بخشی از انرژی تولید شده توسط توربین های بادی یا پنل های خورشیدی به دلیل عدم ذخیره سازی هدر می رود. برای جلوگیری از این کار می توان انرژی اضافی را در باتری ها ذخیره سازی کرده و در مواقع لازم بهره برداری نمود.

 

نیسان مشغول تست ایده دیگری است که در آن باطری ماشین های کارکرده برای تنظیم بار شبکه استفاده می شوند. در این ایده در زمان هایی که میزان مصرف برق شهری کم است، باتری ها الکتریسیته اضافی را ذخیره سازی کرده و در ساعات اوج مصرف به شبکه باز می گردانند. به گفته نیسان چنین کاری از تحمیل فشار زیاد به شبکه و افزایش استهلاک زیرساخت ها پیشگیری می کند.

ژاپنی ها ایده مشابهی را با همکاری کمپانی ایتالیایی Enel در دانمارک اجرا می کنند. در این طرح پایلوت مالکین خودروهای برقی می توانند بصورت داوطلبانه ثبت نام نموده و در ازای اجاره دادن باتری اتومبیل خود تا 1300 یورو درآمدزایی کنند.

کاربردهای جدیدی که برای باطری ماشین های برقی ترسیم شده اند، علاوه بر مالکین، امکان درآمدزایی را برای خودروسازان و نمایندگی ها نیز فراهم می کنند. با توجه به اینکه خودروهای الکتریکی در مقایسه با مدل های درون سوز هزینه نگهداری کمتری دارند، میزان درآمد نمایندگی ها با افت روبرو خواهد شد.

 

آقای کارانز بر این باور است به لطف باتری ها اشکال نوینی از درآمدزایی بوجود آمده و نمایندگی ها می توانند از این طریق کاهش درآمدهای ناشی از حذف سرویس مدل های بنزینی و دیزلی را جبران کنند.

 

ناگفته نماند به غیر از نیسان، شریک فرانسوی این کمپانی یعنی رنو نیز به دنبال کشف پتانسیل های بالقوه برای باتری اتومبیل های الکتریکی بوده و در پروژه ای آزمایشی، برق دو جزیره را از این راه تامین می کند. جنرال موتورز، تویوتا و هیوندای هم هر کدام مشغول انجام تحقیقات خود در این باره هستند.

 

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

آمپر باطری ماشین مناسب و بهترین باطری ماشین  برای انواع بی ام و :

 

سری ۱. ۶۶ و ۷۴ آمپر

 

سری۳. ۸۸-۱۰۰-۱۱۰ آمپر

 

سری۵. ۸۸-۱۰۰-۱۱۰ آمپر

 

سری ۶. ۸۸-۱۰۰-۱۱۰ آمپر

 

سری۷. ۸۸-۱۰۰-۱۱۰ آمپر

 

سری x:

۸۸-۱۰۰۱۱۰ آمپر.

 

سری M6:

۸۸ آمپر

 

سریZ:

۸۸-۱۰۰-۱۱۰آمپر

 

برای بی ام و چه مارک باطری ماشین مناسب است؟

 

با توجه به این که باتری فابریک بی ام و آلمانی است و در ایران موجود نمیباشد بهتر است

از نوع باتری های اتمی کره ای برند دلکور باتری و یا هیوندای باتری استفاده شود.مانند پوما چیتا شارک هگزا این باتری ها دارای طول عمر زیاد و کیفیت مناسبی هستند.

 

طول عمر. مفید باتری بی ام و چه مدت است؟

عمر مفید باتری بستگی به نوع عملکرد دینام و سیستم برق خودرو و مصرف کننده های برقی ماشین دارد ولی چون باتری های بی ام دبلیو اکثرا آمپرشان بالاست عمر بیشتری میکنند حدودا چهار سال. مسئله دیگری که بر طول عمر باطری ماشین اثر میگذارد نوع آب و هوا و شرایط جوی است.باتری در گرمای زیاد زودتر از بین میرود.و بهتر است از عایق باتری استفاده شود.

برای بی ام و باتری اسیدی بهتر است یا باتری اتمی؟

باتری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باتری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید میکنند و نیاز به کنترل و نگهداری ندارند قطعا باتری مناسبتری بر ای بی ام و میتوانند باشند.

چه موقع باتری بی ام و باید تعویض شود ؟

هر گاه ماشین پس از مدتی خوابیدن استارت نزد باتری خراب است و باید تعویض شود.

صدای تق تق استارت در هنگام استارت زدن.

هر گاه بر ق پشت آمپر قطع میشود

پس از بررسی سرباتری و تمیز کردن آنها باطری ماشین  را چک کنید.

 

با مشاهده علائم فوق باید نسبت به تعویض باتری بی ام دبلیو اقدام کنید.

 

دینام ماشین بی ام دبلیو چند آمپر است؟

 

دینام بی ام و از ۸۰تا ۱۰۰ آمپر میباشد .

پس دینام این خودرو میتواند باتری تا توان ۱۰۰آمپر را شارژ کند ولی جهت عملکرد بهتر باتری بهتر است آمپر باتری چند آمپر از آمپر دینام پائین تر باشد تا بهتر شارژ شود.

دزد گیر و سیستم ضد سرقت بی ام دبلیو

اکثر ماشینهای بی ام و جدید سیستم ضد سرقت و دزدگیر فابریک دارند.

ولی اگر قصد نصب دزدگیر روی بی ام دبلیو را دارید حتما باید از دزدگیرهای فابریک بی ام دبلیو استفاده کنید تا تاثیری منفی بر روی کامپیوتر و برق ماشین نداشته باشد.(بعضا مشاهده شده است نصب دزدگیرهای متفرقه بر روی بی ام و باعث ایجاد برق دزدی و در نهایت تخلیه باتری بی ام و شده است.)

حداکثر آمپرهای باطری ماشین برای بی ام و

اگر بر روی بی ام و سیستم صوتی سنگین ببندید و یا از لامپهای پرنور و قوی استفاده میکنید باتری ماشین هر آمپری که هست باید چند آمپر قویتر و بالاتر استفاده کنید .مثلا اگر باتری ۸۸ آمپر است از باتری ۱۰۰ آمپر استفاده کنید در غیر این صورت همان باتری فابر یک خودرو کافی میباشد و نیازی به بالا بردن آمپر باتری نیست.

ابعاد و حد اکثر فضا برای باطری ماشین ۱۰۰ آمپر۹۰ و ۸۸ آمپر بی ام دبلیو

 

باتری۹۰ و ۸۸ و ۱۰۰ آمپر از نظر ظاهر باتری و ابعاد باتری کاملایکسان هستند و هیچ تفاوتی نمیکنند .

(طول=۳۵cm. عرض= ۱۸ سانت. ارتفاع= ۲۳ سانت)

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

حواله سوییفت

 

SWIFTمخفف عبارت Society for the Worldwide Interbank Financial Telecommunication میباشد.

این پروتکل در سال ۱۹۷۳ در بروکسل پایتخت بلژیک پایه گذاری شد.

کد سوئیفت کدی است که برای شناسایی موسسات مالی به کار میرود و هم اکنون در ۲۰۹ کشور جهان و بیش از ۹۰۰۰ بانک و موسسه مالی به کار میرود.

در سال ۲۰۱۰ روزانه بیش از ۱۵ میلیون پیام سوئیفت ارسال میشده است.

کد سوئیفت کدی است ۸ الی ۱۱ رقمی که به شرح زیر شناسایی میشود:

AAAABBCCDDD

AAAA نشاندهنده بانک مقصد است.

BB نشاندهنده کشور مقصد

CC منطقه مقصد.

DDD کد شعبه است.

در برخی موارد چنانچه کد شعبه وجود نداشته باشد به جای DDD حروف XXX قرار میگیرند.

درباره SWIFT بیشتر بدانید

کارمزد ارسال حواله سوئیفت

حواله ای که از طریق سیستم سوئیفت ارسال میشود با توجه به مبلغ و کشور مقصد کارمزد متفاوتی خواهد داشت. معمولا بانک های نزدیک به هم در یک منطقه جغرافیایی کارمزد کمتری از ارسال کننده ها برای نقل و انتقالات مالی دریافت میکنند.

کارمزد بانک های واسطه

 

هنگامی که حواله ای ارسال میشود، از بانک های واسطه ای عبور میکند تا به بانک مقصد برسد. به عنوان مثال چنانچه شما یک حواله از آلمان به مالزی ارسال کنید ممکن است این پول از آلمان به چین رفته و سپس به مالزی برسد. در این حالت بانک های واسطه ای مبلغی از پول اصلی به عنوان کارمزد کسر میکنند این کارمزد معمولا بین ۵ الی ۵۰ دلار باتوجه به مبلغ و بانک های واسطه ای تعیین میشود.

نحوه تعیین کارمزد بانک های واسط در حواله سوئیفت

شما میتوانید هنگام ارسال حواله اعلام کنید که کارمزد بانک های واسط را شما میپردازید یا از مبلغ مستقیم کسر شود یا به صورت اشتراکی بین شما و گیرنده کم شود. به طور کلی ۳ گزینه زیر هنگام ارسال حواله سوئیفت مد نظر قرار میگیرند:

OUR: اگر هنگام ارسال حواله این گزینه را انتخاب کنید تمام کارمزد های بانک واسط را شما میپردازید.

SHA: چنانچه هنگام ارسال حواله سوئیفت این گزینه را انتخاب کنید کارمزد بانک های واسطه بین شما و گیرنده حواله تقسیم میشود. بخشی را شما نقدا در بانک میپردازید و بخشی از آن از اصل پول کم میشود.

BEN: با انتخاب این گزینه هنگام ارسال حواله سوئیفت تمام کارمزد بانک های واسط از اصل پول کم میشود. به عنوان مثال ممکن است شما ۲۰۰۰ دلار ارسال کرده باشید اما در نهایت ۱۹۵۰ دلار به حساب بانکی گیرنده رسیده باشد

کارمزد ارسال حواله سوئیفت

ارسال کردن حواله سوئیفت همیشه کارمزد دارد. این کارمزد را بانک ارسال کننده از شخص ارسال کننده دریافت میکند. این مبلغ با توجه به نوع نرخ ارز، کشور دریافت کننده و مبلغ متفاوت است و ممکن است رقمی بین ۲۵ الی ۶۰ دلار باشد. چنانچه شما بخواهید حواله شما در حالت *بسیار سریع* ارسال شود حدود ۲۵ دلار کارمزد اضافه تر باید بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر مطالب صرافی متین را دنبال کنید.

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باتری تندر90

باتری تندر 90چند آمپر است؟

مشخصات باتری مناسب خودروی انواع سمند

اگر به دنبال باطری ماشین  مناسب برای خودروی تندر 90هستید در ابتدا باید بدانید چه آمپری برای آن مناسب است.

برای خودرو تندر 90با در نظر گرفتن انواع تیپ هایی که در ایران وجود دارد باطری ماشین 60 آمپر  ساعت پیشنهاد میشود.

انتخاب آمپر مناسب به سه عامل بستگی دارد:

۱- میزان برق مصرفی خودرو

۲- میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری

۳- حجم و گنجایش داخل خودرو برای قرار گرفتن ایمن باطری

 

چنانچه میزان برق مصرفی خودروی شما  به دلیل سیستم صوتی و باندهای قوی و استفاده مداوم از کولر بالا می باشد، نیاز دارید بالاترین آمپر پیشنهادی را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت، می توانید پایین ترین آمپر باتری را برگزینید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت باطری ماشین از قسمت سفارش باتری با باتری کار در ارتباط باشید.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باتری سمند

باتری انواع سمند چند آمپر است؟

مشخصات باتری مناسب خودروی انواع سمند

اگر به دنبال باطری ماشین  مناسب برای خودروی انواع سمند هستید در ابتدا باید بدانید چه آمپری برای آن مناسب است.

برای خودرو انواع سمند با در نظر گرفتن انواع تیپ هایی که در ایران وجود دارد باطری ماشین 66 آمپر  تا 74 آمپر ساعت پیشنهاد میشود.

انتخاب آمپر مناسب به سه عامل بستگی دارد:

۱- میزان برق مصرفی خودرو

۲- میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری

۳- حجم و گنجایش داخل خودرو برای قرار گرفتن ایمن باطری

 

چنانچه میزان برق مصرفی خودروی شما  به دلیل سیستم صوتی و باندهای قوی و استفاده مداوم از کولر بالا می باشد، نیاز دارید بالاترین آمپر پیشنهادی را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت، می توانید پایین ترین آمپر باتری را برگزینید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت باطری ماشین از قسمت سفارش باتری با باتری کار در ارتباط باشید.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باتری پژو پرشیا چند آمپر است؟

مشخصات باتری مناسب خودروی پژو پرشیا

 

اگر به دنبال باطری ماشین  مناسب برای خودروی پژو پرشیا هستید در ابتدا باید بدانید چه آمپری برای آن مناسب است.

 

برای خودرو پژو پرشیا با در نظر گرفتن انواع تیپ هایی که در ایران وجود دارد باطری ماشین 66 آمپر  تا 74 آمپر ساعت پیشنهاد میشود.

انتخاب آمپر مناسب به سه عامل بستگی دارد:

 

۱- میزان برق مصرفی خودرو

 

۲- میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری

 

۳- حجم و گنجایش داخل خودرو برای قرار گرفتن ایمن باطری

 

چنانچه میزان برق مصرفی خودروی شما  به دلیل سیستم صوتی و باندهای قوی و استفاده مداوم از کولر بالا می باشد، نیاز دارید بالاترین آمپر پیشنهادی را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت، می توانید پایین ترین آمپر باتری را برگزینید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت باطری ماشین از قسمت سفارش باتری با باتری کار در ارتباط باشید.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باتری پژو روآ

باتری پژو روآ چند آمپر است؟

مشخصات باتری مناسب خودروی پژو روآ

 

اگر به دنبال باطری ماشین  مناسب برای خودروی پژو روآ هستید در ابتدا باید بدانید چه آمپری برای آن مناسب است.

 

برای خودرو پژو روآ با در نظر گرفتن انواع تیپ هایی که در ایران وجود دارد باطری ماشین 60 آمپر  تا 70 آمپر ساعت پیشنهاد میشود.

انتخاب آمپر مناسب به سه عامل بستگی دارد:

 

۱- میزان برق مصرفی خودرو

 

۲- میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری

 

۳- حجم و گنجایش داخل خودرو برای قرار گرفتن ایمن باطری

 

چنانچه میزان برق مصرفی خودروی شما  به دلیل سیستم صوتی و باندهای قوی و استفاده مداوم از کولر بالا می باشد، نیاز دارید بالاترین آمپر پیشنهادی را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت، می توانید پایین ترین آمپر باتری را برگزینید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت باطری ماشین از قسمت سفارش باتری با باتری کار در ارتباط باشید.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باتری پژو 405

باتری پژو 405 چند آمپر است؟

مشخصات باتری مناسب خودروی پژو 405

 

اگر به دنبال باطری ماشین  مناسب برای خودروی پژو 405 هستید در ابتدا باید بدانید چه آمپری برای آن مناسب است.

 

برای خودرو پژو 405 با در نظر گرفتن انواع تیپ هایی که در ایران وجود دارد باطری ماشین 66 آمپر  تا 74 آمپر ساعت پیشنهاد میشود.

انتخاب آمپر مناسب به سه عامل بستگی دارد:

 

۱- میزان برق مصرفی خودرو

 

۲- میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری

 

۳- حجم و گنجایش داخل خودرو برای قرار گرفتن ایمن باطری

 

چنانچه میزان برق مصرفی خودروی شما  به دلیل سیستم صوتی و باندهای قوی و استفاده مداوم از کولر بالا می باشد، نیاز دارید بالاترین آمپر پیشنهادی را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت، می توانید پایین ترین آمپر باتری را برگزینید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت باطری ماشین از قسمت سفارش باتری با باتری کار در ارتباط باشید.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باتری پژو 206

باتری پژو 206 چند آمپر است؟

مشخصات باتری مناسب خودروی پژو 206

 

اگر به دنبال باطری ماشین  مناسب برای خودروی پژو 206 هستید در ابتدا باید بدانید چه آمپری برای آن مناسب است.

 

برای خودرو پژو 206 با در نظر گرفتن انواع تیپ هایی که در ایران وجود دارد باطری ماشین 50آمپر تا 55 آمپر ساعت پیشنهاد میشود.

انتخاب آمپر مناسب به سه عامل بستگی دارد:

 

۱- میزان برق مصرفی خودرو

 

۲- میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری

 

۳- حجم و گنجایش داخل خودرو برای قرار گرفتن ایمن باطری

 

چنانچه میزان برق مصرفی خودروی شما  به دلیل سیستم صوتی و باندهای قوی و استفاده مداوم از کولر بالا می باشد، نیاز دارید بالاترین آمپر پیشنهادی را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت، می توانید پایین ترین آمپر باتری را برگزینید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت باطری ماشین از قسمت سفارش باتری با باتری کار در ارتباط باشید.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باتری پراید

باتری پراید چند آمپر است؟

مشخصات باتری مناسب خودروی پراید

 

اگر به دنبال باطری ماشین  مناسب برای خودروی پراید هستید در ابتدا باید بدانید چه آمپری برای آن مناسب است.

 

برای خودرو پراید با در نظر گرفتن انواع تیپ هایی که در ایران وجود دارد (پراید 111 – پراید 131- پراید 132 و..) باطری ماشین 50آمپر تا 62 آمپر ساعت پیشنهاد میشود.

انتخاب آمپر مناسب به سه عامل بستگی دارد:

 

۱- میزان برق مصرفی خودرو

 

۲- میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری

 

۳- حجم و گنجایش داخل خودرو برای قرار گرفتن ایمن باطری

 

چنانچه میزان برق مصرفی خودروی شما  به دلیل سیستم صوتی و باندهای قوی و استفاده مداوم از کولر بالا می باشد، نیاز دارید بالاترین آمپر پیشنهادی را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت، می توانید پایین ترین آمپر باتری را برگزینید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت باطری ماشین از قسمت سفارش باتری با باتری کار در ارتباط باشید.

 

  • زهره نجیبی