تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

درباره سیستم تعلیق خودرو چه می دانید؟

سیستم تعلیق خودرو

شاید ما به عنوان یه کاربر عادی درباره تعلیق ماشین نشنیده باشیم اگر براتون جالبه درباره این مطلب بدونین پیشنهاد میکنم این مقاله رو تا انتها با من همراه باشید.

تعریف سیستم تعلیق خودرو و وظایف آن

سیستم تعلیق ماشین یا همون فنربندیه که این قسمت از اتومبیل برای جلوگیری از لرزش و حرکت های شدید ماشین در سطوح غیرهموار در حین حرکت میشه.

سیستم تعلیق شامل چه قسمت هایی می باشد؟

منظور از سیستم فنر ماشین شامل قطعات زیر می باشد:

کمک فنر

فنرها

شاسی

چرخها

اتصال بین چرخ و شاسی

سیستم فنر بندی ماشین از ابتدای استفاده در خودروهای بنزینی تاکنون دستخوش تغییرات زیادی شده است و هر چقدر خودروها پیشرفته تر شدن این سیستم ها متنوع تر و پیچیده تر شدن و راحتی سرنشینان خودرو بیشتر شده است در ضمن هر چه قدر این قطعات پیشرفته تر شده ان فرسایش در اون ها پایین اومد و عمرشون طولانی تر شد چون هر چقدر این حرکات شدید بیشتر بشه استهلاک در خودرو بالاتر میره

سیستم تعلیق خودرو

سیستم تعلیق ماشین از چه اجزایی تشکیل شده است؟

اگر بخوام براتون شرح بدم که سیستم فنربندی ماشین از چه قطعاتی تشکیل شده است باید بگم که تعداد این قطعات بسیار زیاده که عملکرد ضعیف و یا فرسودگی هر کدام از قطعات بر سیستم تعلیق خودرو بسیار اثر گذار خواهد بود و بر ایمنی خودرو نقش به سزایی دارد. که در اینجا به اصلی ترین این قطعات میپردازیم:

  1. رینگ و لاستیک : بیرونی ترین سیستم فنربندی یه خودرو لاستیک ها و رینگ ها هستند و سطوح ناهموار قبل از هر چیزی با لاستیک ها برخورد میکنند پس لاستیک ها سریع تر از هر قطعه دیگر دچار استهلاک میشه که در این بین وظیفه رینگ ها انتقال وزن خودررو به سطح جاده است و توزیع کردن این وزن خودرویی است.
  2. فنرها : اصلی ترین سیستم فنر بندی یک خودرو فنرها هستند که وظیفه آن ها جذب ضربه ها و تنظیم ارتفاع ماشین و حفظ تماس لاستیک ها با سطح جاده می باشد. که انواع فنرها به شرح ذیل است:
    • فنر مارپیچ
    • فنرتخت
    • فنر بادی
  3. دمپر یا کمک فنر: این قطعه هم جز قطعات بسیار مهم و اصلی می باشد که وظیفه آن مانند فنرها جذب ضربه هاست و نیروی وارد شده توسط ضربه هارو دفع می کند و زمانی که میخواد این نیرو رو دفع کنه خودرو به سمت بالا میپره که انواع به شکل زیر است:
    • کمک فنر هیدرولیکی یا سیال روغنی
    • کمک فنر نیوماتیکی یا سیال گازی
  4. میل تعادل یا میل موجگیر : وظیفه این میله ایجاد ثبات در ماشین است و در سرعت های بالا یا در جاده های مارپیچ از چپ شدن و منحرف شدن خودرو جلوگیری میکنه و در واقع نقطه اتصال بین دو کمک فنر ماشین را فراهم میکنه
  5. میل رابط : وظیفه این میله ها ایجاد ارتباط و اتصال بین بخش های مختلف سیستم تعلیق خودرو رو دارد و بسیار مقاوم هستند که عمرشون به اندازه بدنه و شاسی خودرو می باشد و فقط در تصادفات شدید زمانی که بدنه یا شاسی اسیب جدی میبنه این قسمت دچار استهلاک و و آسیب میشه!
  6. سیبک: یه قطعه دیگه در سیستم تعلیق ماشین سیبک هستش که شکل مفصل گونه داره که وظیفش متصل کردن چرخ های ماشین به سیستم فنربندی ماشین است که وقتی فرما خودرو رو میچرخونیم عبور از ناهمواری ها توسط این بخش از ماشین ممکن میشه
  7. بوش : این هم یه قطعه مفصل گونه است در خودرو که فرقش با سیبک اینه که قابل چرخش نیست و فقط میتونه باز یا بسته بشه و برای کم کردن سرو صدا و لرزش خودرو در سطوح ناهموار به کار میاد.
  8. طبق: این قطعه فولادی برای متصل کردن سیستم فنربندی به شاسی ماشین استفاده میشه که انواع آن به شکل زیر است:
    • کنترلی
    • جناغی

سیستم های فنربندی دارای چه انواعی است؟

  1. سیستم فنر بندی مستقل
    • مک فرسون
      • سیستم دوجناغی
      • محور نگهدارنده
      • طبق دار عرضی
  2. سیستم فنربندی وابسته         
    • اکسل محور صلب
    • اکسل محور تیری شکل
    • چهارمیل
    • دیون
  3. سیستم فنربندی نوین
    • چنداتصاله
    • هیدرولیکی یا هیدروپنوماتیک
    • فنربندی بادی
    • فنربندی الکترومغناطیسی

چه زمانی سیستم فنربندی خودرو مستهلک می شود؟

یه سری نشونه ها وجود داره که با دیدنش این الارم رو به شما میده که سیستم فنربندی شما مستهلک شده و باید تعویضش کنید که در اینجا به یکی از مهمترین هاش می پردازیم

  • وجود روغن بر روی کمک فنرها علت اصلی مستهلک شدن سیستم فنربندی ماشینه که علتش عبور و مرور بیش از حد از مسیرهای ناهموار و بالا پایین شدن زیاد از حد خودرو است که باعث نقص عملکرد این قطعه میشه و سبب میشه دچار روغن ریزی بشه! و بهتر وقتی بیش از 60 هزار کیلومتر کار کردین در سرویس های دوره ای این موضوع رو با مکانیکتون در میون بذارین.

جمع بندی

شرکت باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه خرید باتری ماشین و فروش اینترنتی باطری ماشین که سال هاست در زمینه خودرو و قطعات یدکی آن فعالیت دارد توصیه می گردد حتما از سرویس های دوره ای خودرو استفاده کنید.

 

  • ۰۰/۱۲/۱۵
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی