تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

۷ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا چراغ چک ماشین روشن میشه؟

شمام جز اون دسته از ادمایی هستین که چراغ چک ماشینتون روشن شده و تو اون لحظه نمیدونستین چیکار کنین؟

لازمه بهتون بگم وقتی این چراغ روشن شد لازم نیست همون دقه ماشینو خاموش کنین و نگران باشین چون ممکنه بعد از طی یه مسافتی خودش خاموش بشه و اگر طی چند روز آتی دوباره روشن نشد باید بهتون بگم که نیاز نیست نگران باشید و کاری کنین ولی اگر این موضوع تکرار شد این آلارمو جدی بگیرین و دست به کارشینو دنبال علتش بگردین

از بین چراغهایی که در پشت فرمون وجود داره که چراغ چک ماشینه که همیشه مشکلات جدی به همراه نداره و بعد از روشن شدن ماشین بعد از یه تایم کوتاهی خاموش میشه ولی در صورتی که بعد از طی یک مسافتی خاموش نشد باید دنبال علت دقیقش بگردین چون ممکنه علتش وجود مشکلات جدی تو ماشینتون باشه.

پس برای اینکه متوجه بشید مشکل از کجاست تا انتهای مقاله با من همراه باشید و اطلاعات کاملی در این زمینه بدست بیارید. J

پیشنهاد باتری کار برای شما اینه که منتظر نمونین تا چراغ چک ماشینتون روشن شه و بعد به تعمیرگاه برین بهتره که همیشه به صورت دوره ای به سلامت خودروتون فکر کنین و هر زمان که با موقعیت غیر طبیعی روبه رو شدین خودروتونو به تعمیرگاه ببرین .

البته خودروهای به روز علاوه بر چراغ چک ، دارای فناوری های صوتی و تکنولوژی بالاتری هستن که آلارم های لازم رو به مالک خودرو میدن

آیا میدونین وظیفه چراغ چک چیست؟

در واقع چراغ چک یه زنگ خطر برای ماشین شما محسوب میشه و همیشه با روشن شدنش به شما هشدار میده که ایرادی تو خودروی شما وجود داره. و با رنگ زرد – نارنجی یا قرمز نمایش داده میشه و اگر دیدین این چراغ چشمک زن شد بدونین خطر جدی داره صورت میگیره چون کاتالیزور ماشینتون بیش از حد داغ شده و احتمال احتراق وجود داره.

چه دلایلی باعث میشه که چراغ چک ماشین روشن بشه؟

دلیل عمده این روشن شدن مربوط میشه به بازبودن در باک ماشین که حالا یا خراب شده که باید تعمیر بشه یا باز مونده و باید ببندینش. که این دلیل پیش پا افتاده ترین دلیل برای روشن شدن چراغ چک هستش

ممکنه سنسور اکسیژن ماشین خراب شده باشه که سریع باید درستش کنین چون مستقیما با کاتالیزور ماشین که قطعه گرونیه در ارتباطه و باعث اسیب رسوندن بهش میشه که کاتالیزور اگر خراب بشه باعث احتراق خودرو میشه که خیلی خطرناکه پس سریع دست به کار شین.

ممکنه باتری ماشین شما خراب شده باشه و دچار مشکل شده باشه که البته بعضی از ماشینا این مشکل با روشن شدن چراغ دینام نمایش داده میشه.

سنسور جریان هوا مشکل داره

مبدل کاتالیزور دچار ایراد شده : که این مشکل بیشتر در خودروهای قدیمی دیده میشه.

سیستم چرخش گاز اگزوز (ERG): رفع مشکلات سیستم چرخش گاز اگزوز معمولا هزینه‌بر است، به‌ویژه اگر علاوه‌بر تعویض شیر ERG بخواهید تمام پور‌ت‌های آن را نیز تمیز کنید.

 خرابی کوئل: وظیفه کوئل فراهم کردن برق لازم برای جرقه شمع ماشینه که اگر این قطعه خراب شه شمع ها درست کار نمی کنند.

 خرابی شمع های ماشین که در بالا علت خرابی شمع خرابی کوئل عنوان شد.

  ایراد در انژکتور بنزین: که باید سوزن های انژکتور رو تمیز کنید یا کلا عوضشون کنید

خرابی ترموستات خودرو : وظیفه این قطعه از خودرو اینه که نمیذاره دمای موتور از یه حدی بالاتر بره و جریان هوای سردو به سمت موتور میرسونه

نشتی خلأ یکی دیگر از مواردی‌ است که می‌تواند منجر به روشن شدن چراغ چک خودرو شود. هر خودرویی دارای چند سیستم خلأ است که کارهای مختلفی را انجام می‌دهند

گاهی وقتا نصب اشتباه دزدگیر خودرو باعث میشه که کامپیوتر خودرو اون رو یه ایراد ببینه و چراغ چک روشن بشه.

گاهی با خرابی وایر ماشین سوخت و هوا درست انجام نمیشه و باعث روشن شدن چراغ چک میشه.

چطوری چراغ چکو خاموش کنیم؟

یه راهش اینه یه مسافتی رو رانندگی کنیم و دوباره چراغو چک کنیم ببینیم خاموش شده یا نه

راه دیگه روشن و خاموش کردن ماشینه

راه دیگه ای که باید برین تعمیرگاه دیاگ زدن ماشینتونه که بهترین راه برای از بین بردن مشکل همینه.

یا میتونین یه بار باتری خودرو رو قطع و وصل کنین

 

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

بعد از نیم قرن تجربه باتری سازی در کشور، کمپانی های باتری سازی رشد چشمگیری داشتن و در این زمینه بسیار قوی عمل کردن به طوریکه طی چند سال اخیر علی رغم داشتن قیمت مناسب به راحتی به لحاظ کیفیت با باتری های خارجی رقابت می کنن.

توی این مقاله سعی کردم چند تا از بهترین کمپانی های برند باتری ماشین به همراه محصولاتش بهتون معرفی کنم تا بتونین برای خرید باتری ماشین به راحتی تصمیم بگیرین.

تو مقاله های قبلی اومدم یه کم از خودمون براتون گفتم برای اینکه خسته نشید که دارین مطالب تکراری میخونین فقط یه کوچولو خودمونو معرفی میکنم و بعد میرم سراغ معرفی محصولات برتر ایرانی.

باتری کار یه استارتاپ تخصصی در زمینه فروش اینترنتی باتری ماشینه. خدماتی که به مشتری میده شامل فروش بهترین باتری ماشین ایرانی، تعویض باتری ماشین در محل، با نصب و ارسال رایگان و تست برق و دینام رایگانهJ

و چون خودمون نمایندگی پخش باتری های موجود تو سایتو داریم تو سطح تهران بنابراین قیمتایی که تو سایت ما میبینین از همه جا ارزون تره و سعیمون اینه خدماتی که میدیم به بهترین شکل ممکنه باشه که مشتری همیشگی ما باشینو و مارو به بقیه معرفی کنین.

چون میدونیم انتخاب باتری نقش خیلی مهمی در رضایت مندی شما داره. باید بهتون بگم قیمت های باتری بر اساس امپراژ باتری خریداری شده شماست که در قبالش شما باتری فرسوده هم آمپر باتری خریداری شدتونو تحویل میدین.

 

و اما باتری های موجود در باتری کار

باتری کار نمایندگی فروش کلیه باتری های سپاهان باتری – صبا باتری – برنا باتری و ... را داراست که کلیه محصولات موجود در این شرکت بین 6 تا 30 ماه گارانتی تعویض باتری رو بنا به باتری انتخاب شما دارا خواهند بود.

نسل جدید باتری های عرضه شده اتمی بوده که دارای طول عمر بالاتر و نگهداری کمتری به نسبت باتری های قدیمی هستند چون در گذشته نیاز به اضافه کردن آب مقطر به اسید موجود تو باتری بود ولی در حال حاضر سر باتری ها پلمپ بوده و نیاز به مراقبت خاصی نداره همین که سر باتری و اتصالات سولفاته نشه و شما تمیزشون کنین کافیه.

عمر مفید یک باتری خودرو بین 1 تا 3 سال هستش که عوامل مختلفی مثل شرایط اب و هوایی، تکنولوژی مورد استفاده در آن ، سالم بودن سیستم برقی خودرو ، همه و همه در طول عمر آن تاثیر گذار هستند.

شاید براتون سوال باشه که باتری ایرانی بخرم یا خارجی؟

باید بگم تو این شرایط تحریم و دلار که دیگه هممون بهش واقفیم پیشنهاد باتری کار برای شما اینه که برای حمایت از تولید داخل و کمک به اقتصاد کشور و بهره مندی از خدمات پس از فروش بهتر، از باتری های ایرانی استفاده کنین.

خوبه که بدونین تاریخ تولید در باتری ماشین مسئله خیلی مهمیه و خرید یک باتری با تاریخ تولید جدید بسیار حائز اهمیت هستش و چون باتری های خارجی موجود در بازار تاریخ تولید قدیمی تری دارن بنابراین زودتر از موعد مقرر خراب میشن بخاطر همین توصیه باتری کار به شما اینه که تا حد امکان از خرید باتری خارجی اجتناب کنید.

از کجا تاریخ انقضای باتری خودرو رو پیدا کنم؟

خیلی راحته کافیه به لیبلی که روی باتریت خورده یه نگاه بندازی چون روی این بارکدایی که خورده از سمت شرکت سازنده این موضوع ثبت شده.

در واقع عمر مفید یه باتری از زمان ساخت اون باتری شروع میشه نه زمانی که شما ازش شروع به استفاده میکنین ( علت اینکه گفتم باتری خارجی نخرین همینه چون باتری در ظاهر نو هستش ولی زمان زیادی از ساخت اون باتری گذشته)

حالا در ادامه بهت میگم که چطوری بتونی این کدارو بخونی

 

معمولا کدهای درج شده رو باتری شامل یه سری عدده چک کردن عددهای اول شما به نتیجه ی لازمه میرسید.

کارکتر اول:

مثلا فرض کنید یه باتری اینطوری پارامترش شروع میشه 991121 :

که دو رقم اول میشه سال تولید – دو رقم دوم میشه ماه تولید – دو رقم سوم میشه روزی که باتری خودروی شما تولید شده است.

و گارانتی باتری های موجود در باتری کار برای خودروهای سبک حداقل 12 ماه است ولی در خودروهای سنگین حداقل 6 ماهه می باشد.

پس زمانی که دارین باتری ماشینتونو میخرین با این موضوع به راحتی میتونین چک کنین که باتری شما دارای تاریخ تولید جدید است.

راستی باتری کار یه پیج اینستاگرام هم داره که دوست داشتی میتونی فالوش کنی و از مطالب پیجمون استفاده کنی.

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باتری ماشین هم مثل هر قطعه خودرویی دیگر دارای یک وظیفه مهم است که حتما میدانید که وظیفه آن، تامین انرژی و برق لازم برای روشن شدن خودرو می باشد. در این مقاله سعی بر این است که به نحوه عملکرد باتری و انواع آن بپردازیم.

شاید خیلی از ما ندونیم اصلا چه امپراژی برای خودرومون مناسبه و همیشه به حرف تعمیرکارمون اعتماد میکنیم و باتری رو نصب می کنیم ولی خب بد نیست در این خصوص یه سری اطلاعات داشته باشیم که بتونیم تصمیم درستی بگیریم اگر در این خصوص اشنایی خاصی ندارین اصلا نگرانی نداشته باشید چون میتونین به دو روش از جزییات با خبر بشین یکی اینکه زنگ بزنین به شماره 02188540537-8 یا 02145405 به صورت تلفنی از مشاوره رایگان و کامل مشاورای باتری کار بهره مند شید یا اگر ادم تلفنی ای نیستین و دوست دارین اینترنتی سر از هر کاری در بیارین میتونین یه سر بیاین تو سایت باتری کار به آدرس www.batrycar.com  و از قسمت جستجو خودروی موردنظرتونو سرچ کنین باتری های مناسب خودرو برای شما نمایش داده میشه و میتونین از همونجا ثبت سفارش تلفنی یا اینترنتی داشته باشید.

 

توی این مطلب سعی کردم جواب سوالای اساسی شمارو به همراه جزییات مربوط به نگهداری باتری ماشین رو براتون بگم.

انواع باتری خودرو

توی ایران دو دسته باتری خودرویی وجود داره یکی سیلد همان اسیدی که نسل قدیم باتری ها بوده و دیگری باتری های اتمی که غیرسیلد می باشند که هر کدام از این دو دسته باتری ویژگی های خاص خود را دارا هستن که به معایب و مزایایی آن می پردازیم.

باتری اتمی

باتری های غیر سیلد از صفحات دارای کلسیم تشکیل شده اند که انواع مختلفی در بازار موجود است که به نگهداری کمی نیاز دارند و برخلاف باتری های اسیدی نیاز به چک کردن آب اسید ندارن

یکی از مهم ترین ویژگی استفاده از این مدل باتری خودرو طول عمر بالاتر به ویژه در مناطق گرمسیری است که سپاهان باتری که یکی از شرکت های سازنده باتری با نیم قرن تجربه در این زمینه می باشد باتری های تروپیکال را به بازار عرضه کرده است که بهترین باتری ماشین  از نوع باتری اتمی است که مناسب مناطق گرمسیری است.

 

در فرآیند ساخت باتری‌های اتمی، ابتدا تعدادی صفحه شارژ می‌شوند؛ سپس صفحات روی هم قرار گرفته و در قالب خاص باطری‌های غیر سیلد عرضه می‌شوند.

برخی از باتری های خودرو دارای چشمی بوده و از این طریق میتوان از وضعیت سلامت باتری مطمئن شد که اگر رنگ سبز رو نشون میداد یعنی باتری به صورت کامل شارژ شده است و رنگ سفید بیانگر این که باطری ماشین شما خرابه و به درستی کار نمی کنه ولی رنگ قهوه ای میگه که باتری شما سالمه ولی شارژش تموم شده.

 

باتری اسیدی

باتری های اسیدی نیاز به مراقبت بیشتر و اضافه کردن اب اسید دارن و هر خونه باتری دارای شش در است که باید سطح الکترولیت به صورت دوره ای چک بشه و اگر نیاز بود اب مقطر اضافه کنیم.

برای سالم نگه داشتن باتری خودرو چیکار میتونم بکنم؟

هر شش ماه یک بار به وسیله دیاگ زدن از سلامت باتری خود مطمئن شوید

اطمینان پیدا کنید که باتری شما شارژ است

چنانچه عمر باتری شما بیشتر از سه سال است قبل از اینکه فصل سرما شروع بشه از سلامت آن اطمینان پیدا کنید

سر باتری ها و کابل ها رو بررسی کنید به صورت دوره ای

اگر برایتان مقدور است اتومبیل خود را در پارکینگی که سقف داره پارک کنیند

   

   

 

چرا باتری شما در زمستان بیشتر از فصول دیگه از کار میفته؟

وقتی هوا رو به سردی میره تقاضای خرید باتری ماشین هم زیاد میشه که دلایل زیادی مثل دما پایین ، کم بودن شارژ باتی ، ضعیف شدن باتری در هوای سرد – سولفاته کردن سرباتری ها و ....

 

 یه سری راهکار برای افزایش عمر باتری شما وجود داره؟

به صورت مرتب و دوره ای سرباتری هارو تمیز کنین.

از استارت زدن زیاد بپرهیزید(بخاطر همینه تاکسی ها زودتر از موعد همیشه باتریشون خراب میشه)

باتریو تو سرما یا گرمای شدید قرار ندید

اجازه ندید که ماشینتون برای مدت طولانی خاموش بمونه

قبل اینکه استارت بزنید همیشه چراغاو بقیه وسایل الکتریکی ماشینو خاموش کنین

تو فصل سرما همیشه موتور ماشینتونو گرم نگه دارین

   

از کجا بفهمم باتری ماشینم خراب شده؟

دیر روشن شدن ماشین تو فصل سرما و ضعیف استارت خوردن آن

استارت سنگین و روشن شدن با چند مرتبه چرخش سوییچ خودرو

نرسیدن برق به پشت آمپر خودرو

 

باتری ماشین هم مثل هر قطعه خودرویی دیگر دارای یک وظیفه مهم است که حتما میدانید که وظیفه آن، تامین انرژی و برق لازم برای روشن شدن خودرو می باشد. در این مقاله سعی بر این است که به نحوه عملکرد باتری و انواع آن بپردازیم.

شاید خیلی از ما ندونیم اصلا چه امپراژی برای خودرومون مناسبه و همیشه به حرف تعمیرکارمون اعتماد میکنیم و باتری رو نصب می کنیم ولی خب بد نیست در این خصوص یه سری اطلاعات داشته باشیم که بتونیم تصمیم درستی بگیریم اگر در این خصوص اشنایی خاصی ندارین اصلا نگرانی نداشته باشید چون میتونین به دو روش از جزییات با خبر بشین یکی اینکه زنگ بزنین به شماره 02188540537-8 یا 02145405 به صورت تلفنی از مشاوره رایگان و کامل مشاورای باتری کار بهره مند شید یا اگر ادم تلفنی ای نیستین و دوست دارین اینترنتی سر از هر کاری در بیارین میتونین یه سر بیاین تو سایت باتری کار به آدرس www.batrycar.com  و از قسمت جستجو خودروی موردنظرتونو سرچ کنین باتری های مناسب خودرو برای شما نمایش داده میشه و میتونین از همونجا ثبت سفارش تلفنی یا اینترنتی داشته باشید.

 

توی این مطلب سعی کردم جواب سوالای اساسی شمارو به همراه جزییات مربوط به نگهداری باتری ماشین رو براتون بگم.

انواع باتری خودرو

توی ایران دو دسته باتری خودرویی وجود داره یکی سیلد همان اسیدی که نسل قدیم باتری ها بوده و دیگری باتری های اتمی که غیرسیلد می باشند که هر کدام از این دو دسته باتری ویژگی های خاص خود را دارا هستن که به معایب و مزایایی آن می پردازیم.

باتری اتمی

باتری های غیر سیلد از صفحات دارای کلسیم تشکیل شده اند که انواع مختلفی در بازار موجود است که به نگهداری کمی نیاز دارند و برخلاف باتری های اسیدی نیاز به چک کردن آب اسید ندارن

یکی از مهم ترین ویژگی استفاده از این مدل باتری خودرو طول عمر بالاتر به ویژه در مناطق گرمسیری است که سپاهان باتری که یکی از شرکت های سازنده باتری با نیم قرن تجربه در این زمینه می باشد باتری های تروپیکال را به بازار عرضه کرده است که بهترین باتری ماشین  از نوع باتری اتمی است که مناسب مناطق گرمسیری است.

 

در فرآیند ساخت باتری‌های اتمی، ابتدا تعدادی صفحه شارژ می‌شوند؛ سپس صفحات روی هم قرار گرفته و در قالب خاص باطری‌های غیر سیلد عرضه می‌شوند.

برخی از باتری های خودرو دارای چشمی بوده و از این طریق میتوان از وضعیت سلامت باتری مطمئن شد که اگر رنگ سبز رو نشون میداد یعنی باتری به صورت کامل شارژ شده است و رنگ سفید بیانگر این که باطری ماشین شما خرابه و به درستی کار نمی کنه ولی رنگ قهوه ای میگه که باتری شما سالمه ولی شارژش تموم شده.

 

باتری اسیدی

باتری های اسیدی نیاز به مراقبت بیشتر و اضافه کردن اب اسید دارن و هر خونه باتری دارای شش در است که باید سطح الکترولیت به صورت دوره ای چک بشه و اگر نیاز بود اب مقطر اضافه کنیم.

برای سالم نگه داشتن باتری خودرو چیکار میتونم بکنم؟

هر شش ماه یک بار به وسیله دیاگ زدن از سلامت باتری خود مطمئن شوید

اطمینان پیدا کنید که باتری شما شارژ است

چنانچه عمر باتری شما بیشتر از سه سال است قبل از اینکه فصل سرما شروع بشه از سلامت آن اطمینان پیدا کنید

سر باتری ها و کابل ها رو بررسی کنید به صورت دوره ای

اگر برایتان مقدور است اتومبیل خود را در پارکینگی که سقف داره پارک کنیند

   

   

 

چرا باتری شما در زمستان بیشتر از فصول دیگه از کار میفته؟

وقتی هوا رو به سردی میره تقاضای خرید باتری ماشین هم زیاد میشه که دلایل زیادی مثل دما پایین ، کم بودن شارژ باتی ، ضعیف شدن باتری در هوای سرد – سولفاته کردن سرباتری ها و ....

 

 یه سری راهکار برای افزایش عمر باتری شما وجود داره؟

به صورت مرتب و دوره ای سرباتری هارو تمیز کنین.

از استارت زدن زیاد بپرهیزید(بخاطر همینه تاکسی ها زودتر از موعد همیشه باتریشون خراب میشه)

باتریو تو سرما یا گرمای شدید قرار ندید

اجازه ندید که ماشینتون برای مدت طولانی خاموش بمونه

قبل اینکه استارت بزنید همیشه چراغاو بقیه وسایل الکتریکی ماشینو خاموش کنین

تو فصل سرما همیشه موتور ماشینتونو گرم نگه دارین

   

از کجا بفهمم باتری ماشینم خراب شده؟

دیر روشن شدن ماشین تو فصل سرما و ضعیف استارت خوردن آن

استارت سنگین و روشن شدن با چند مرتبه چرخش سوییچ خودرو

نرسیدن برق به پشت آمپر خودرو

 

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

تکنولوژی روز به روز برای ساده شدن کارهای ما پیش میره که ما استفاده درستی از زمان برنامه ریزی شده داشته باشیم.

در این راستا باتری کار نیز از قافله فروش اینترنتی عقب نمونده و برای سهولت خرید باتری ماشین خدمات مناسبی با قیمت نازل به مشتریان خود ارائه میده.

توی این یکی دوسال اخیر که کرونا اومده بیشتر مردم رو آوردن به فروشگاه های اینترنتی تا کمتر تو خیابونا تردد داشته باشن از این رو تمام افرادی که کسب و کارهای اینترنتی داشتن شروع کردن توی این سالها پیشرفت چشمگیری داشتن بنابراین باتری کار برای صرفه جویی در زمان و هزینه جابه جایی در مدت زمان کوتاهی بین 30 الی 45 دقیقه به صورت رایگان باتری سفارشی مشتری رو به دستش میرسونه.

خوبیه فروش اینترنتی اینه که مشتری به راحتی محصول مورد نظر خودشو پیدا میکنه و امکان مقایسه قیمتی و کیفیتی کالارو توسط شرکت های دیگه اینترنتی براش فراهمه.

از اونجایی که باتری کار بزرگترین بنک دار سپاهان باتری در سطح تهرانه و نمایندگی فروش باتری های صبا و گلوبال و ... رو هم داره میتونه گزینه خوبی برای شما مشتری محترم باشه چون به نسبت سایر سایت ها از قیمت های پایین تری برخورداره.

از طرفی همیشه ما دغدغه خرید تو روزای تعطیل رسمی یا اخر هفته رو داریم که نکنه نتونم کالای موردنظرمو در زمان مشخص تحویل بگیرم ولی باید بگم نگران نباشید باتری کار همیشه کنار شماست که علاوه براینکه یه باتری نو با تاریخ تولید جدید تحویل میگیرین میتونین از خدمات نصب وارسال رایگان و تست برق و دینام رایگان بهره مند شید.

این نکته رو در نظر داشته باشید چه از شرکت باتری کار خرید داشته باشید چه از هرجای دیگه باید بهتون بگم که مسئله تاریخ تولید بسیار حائز اهمیته و چنانچه یک باتری با تاریخ تولید قدیمی خریداری کنید باتری شما دارای گارانتی کمتری بوده و در ضمن زودتر از تایم مورد خراب میشه!

 

بنابراین تنها راه مطمئن برای یک خرید امن در فضای اینترنت از سایت هایی که مجوزهای لازم از جمله نماد الکترونیک را دارا باشن و موظف هستن که یک باتری با اصالت به مشتری ارائه بدن که پس از نصب گارانتی باتری در حضور مشتری فعال می گردد.

شما وقتی دارین از ما خریداری میکنین مطمئن باشید باتری شما اول توسط متخصصین نصب ما کامل بررسی میشه و پس از اطمینان از سلامت باتری برای شما نصب خواهد شد و چنانچه به هر دلیلی باتری شما دچار نقص فنی شد فروشگاه باتری کار نزدیک ترین خدمات پس از فروش به محل شما را معرفی کرده و پیگیری های لازم را به عمل میاره.

 

اگر بخوام از مزیت های خرید اینترنتی براتون بگم اینه که شما دلالان این صنف رو حذف می کنین و باتری با قیمت دست اول خریداری میکنین که علاوه بر داشتن قیمت مناسب کیفیت تضمین شده برای شما خواهد داشت.

رضایت شما در گرو انتخاب یک فروشگاه معتبر برای حسن انجام کار شماست. پس لطفا به این نکته ی ارزشمند توجه کنید که ارائه ی خدمات از سوی فروشگاه های اینترنتی معتبر همیشه به سود شما خواهد بود.

بنابراین در صورت نیاز در سایت باتری کار خودروی مربوطه را سرچ نمونده و بهترین باتری ماشین ایرانی رو با بهترین قیمت ارائه شده خریداری کنین . باتری های ارائه شده در باتری کار شامل صبا باتری – برنا باتری – سپاهان باتری و ... می باشد که همگی سابقه حداقل ربع قرن در صنعت باتری را دارا هستن.

با همه تفاسیر اگر به دنبال دریافت خدمات باتری با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت هستین پیشنهاد ما به شما باتری کار است که علاوه بر اینکه باتری شما را به رایگان نصب و ارسال می کنه، تست برق و دینام خودروی شما به صورت رایگان انجام میشه که با خیال آسوده خرید مطمئنی داشته باشید.

در ضمن نیازی نیست شما پرداخت آنلاین داشته باشید میتونین پس از خرید باتری موردنظر و نصب آن و اطمینان از سلامت باتری و فعال سازی گارانتی همانجا در محل از با دستگاه پوز سیار باتری کار هزینه باتری خریداری شده را پرداخت نمایید.

اگر مایل به شنیدن اخبار مربوط به خودرو و باتری ماشین هستین پیشنهاد میکنم پیج اینستای مارو فالو کنین.

همینجا کلیک کن و برو تو پیجمون و اگر پیشنهادی داشتی بهمون دایرکت بده.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

نگران نباش تا اخر این مقاله با من باش تا بهت بگم اگر باتری ماشینت خراب شد بهترین راهکار برات چیه تا با خیال راحت بتونی خریدتو انجام بدی.

ما الان تو دوره ای داریم زندگی میکنیم که فکر نمیکنم هیچ چی به اندازه وقت برای ما مهم باشه و میخواهیم تو کمترین زمان ممکن بیشترین استفاده رو داشته باشیم.

فکرشو بکن یهو وقتی در حال رانندگی هستی ماشینتون خاموش بشه و دیگه استارت نخوره تو اینجور وقتاس که باید دست به کار شی اول از همه خونسردی خودتو حفظ کنیو به باتری کار زنگ بزنی تا کارشناسای باتری کار ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه تو محل پیش شما هستن و مشکل رو برطرف کنن.

باتری خودرو مثل تمام قطعات مصرفی خودرو نیاز به نگهداری و تعویض دارد که عمر مفید یک باتری در حدود 2الی 3 سال است ولی ممکنه به هر دلیلی باتری شما خالی بشه و شمارو دچار مشکل کنه. بنابراین شما وقتی داری از ماشین استفاده میکنی به یه سری نکات باید دقت کنی که یهو دستت تو پوست گردو نمونهJ که این موارد رو به صورت خلاصه براتون شرح میدم

  • درست استارت نخوردن ماشین و به قولی زور زدن در هنگام روشن شدن خودروی شما
  • پشت امپر ماشینتون برق میاد ولی ماشین استارت نمیخوره
  • سیستم برقی شما مثل ریموت – سیستم روشنایی و صوتی و ....به یکباره دچار اختلال میشه
  • در باتری های چشمی دار تغییر رنگ نشانگر سلامت باتری میتونه هشداری برای خرابی باتری شما باشه
  • تغییر شکل ظاهر باتری

اگر این موارد رو دیدین پیشنهاد باتری کار برای شما اینه که قبل از اینکه غافلگیر بشین باتریتونو عوض کنین.

پیشنهادمون براتون اینه که هر دوسال یه بار یا وقتی 40 هزارتا کار کرد ماشینتون باتریتونو عوض کنین و اگر نمیدونین چه باتری مناسب خودروی شماست همین الان وارد سایت باتری کار شو از قسمت خرید باتری ماشین، خودرو رو باکس سرچی که داریم انتخاب کن و قیمتارو مقایسه کن و خریدتو انجام بده.

 

بذا یه کم خودمونو بهت معرفی کنم باتری کار یه استارتاپ تخصصی نصب و تعویض باتری ماشین در محل است که این خدماتو رایگان برای شما انجام میده و شما کافیه بعد از اینکه باتریتون نصب شد و گارانتیتون فعال شد همونجا در محل پرداخت کنید.

لازمه بدونین که متخصصان باتری کار قبل از اینکه باتری خودروی شمارو عوض کنن به صورت رایگان سیستم برق و دینام خودروی شما رو تست میکنن تا با خیال اسوده باتری ماشینتونو عوض کنین.

شما تو هر ساعت از روز که با باتری کار تماس بگیرین میتونین از مشاوره رایگان تو این زمینه بهره مند بشید و لیست قیمت کامل انواع باتری های ایرانی شامل سپاهان باتری، صبا باتری و برنا باتری و.... بگیرید.

توصیه باتری کار به شما عزیزان اینه که تو این شرایط تحریم که هیچ باتری خارجی وارد بازار نمیشه باتری خارجی نخرید چون مسئله تاریخ تولید بسیار موضوع مهمیه و اکثر باتری های خارجی موجود تو بازار تاریخ تولیدشون منقضی شده. در ضمن خدمات پس از فروش مناسبی هم ندارند.

برای تعویض باتری ماشین در محل به دو روش می‌توانید عمل کنید:

- ثبت سفارش تلفنی باتری با شماره پنج رقمی 45405 یا 02188540537

            شما با تماس با یکی از خطوط تلفن باتری کار میتوانید از مشاوره تلفنی رایگان باتری توسط کارشناسان ما بهره مند شوید و بدونید که دقیقا با بودجه موردنظر شما چه باتری مناسب خودرو شماست.

- ثبت سفارش ازطریق وب‌سایت باتری کار

            چنانچه دوست داشتین به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنین میتونین با وارد شدن به باتری کار از گزینه خرید باتری ماشین، خودروی خود را انتخاب کنین و از لیست باتری های موجود در سایت، باتری مورد نظر خودتونو انتخاب کنین و با انتخاب گزینه پرداخت در محل سفارش خود را ثبت نمایید تا ادمین سایت در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیره و ثبت نهایی سفارش شمارو انجام بده.

مزایای استفاده از خدمات باتری کار

  • نصب و ارسال و تعویض رایگان باتری در محل
  • تست رایگان برق و دینام خودرو
  • امکان خرید باتری در 365 روز سال حتی در تعطیلات رسمی
  • امکان پرداخت هزینه موردنظر پس از نصب و فعال سازی گارانتی توسط دستگاه پوز سیار  
  • تنوع انتخاب محصولات 

 

تو این شرایط کرونا شماهم برای مراقبت از خودتون و عزیزانتون تو خونه بمونین و از خدمات در محل استارتاپ باتری کار بهره مند شوید.

 

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

همه کسایی که با باتری کار اشنا شدن دیگه خیالشون راحته که با چند تا کلیک یا یه تلفن میتونن سفارششونو ثبت کنن و مطمئن باشن یه باتری با تاریخ تولید به روز با قیمت مناسب و کاملا رقابتی با بازار خریدن و خیالشون جمعه که گارانتی اصیل شرکتی داره و حتی اگر مشکلی برای باتریشون پیش بیاد میدونن که خدمات پس از فروش باتری کار خیلی سریع براشون پیگیری میکنه و نمایندگی خدمات اون برند مربوطه رو معرفی میکنه تا مشتری زودتر کارش حل شه.

این مطلب برای کساییه که مارو نمیشناسن و میخوان بیشتر با ما آشنا بشن پس پیشنهاد میکنم با ما همراه باشید و برای مشاهده پیج اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

اگر بخوام اشاره ای به تاریخچه خرید اینترنتی بکنم باید بگم که اولین تو سال 1991 میلادی معادی سال 1370 شمسی گروه برنرز اولین بار به تجارت الکترونیک پرداخت و پس از گذر 4 سال اولین بانک های اینترنتی بنیان گذاری شدند و کم کم فروشگاه های اینترنتی فعالیت خودشونو راه اندازی کردن مثل پیتزا هات – نت اسکیپ – اینترشاپ - ....

باتری کار یک استارتاپ تخصصی باتری ماشینه که از سال 97 فعالیت تخصصی خودشو شروع کرده و از نزدیکترین فروشگاه محل سکونت شما باتری درخواستی شمارو ارسال میکنه بنابراین زمان حدودی برای نصب باتری شما بازه زمانی بین 30 الی 45 دقیقه می باشد.

 

عملکرد

کم کم فروشگاه های اینترنتی بعد از به پیدایش اینترنت یکی یکی متولد شدند و فروشنده ها مشخصات اجناس خودشونو تو سایتا قرار میدادن و خریداران با مراجعه به سایت ها اقلام مصرفی خود را سفارش داده و سفارشات بعد از تایید نهایی ادمین سایت با پیک ، باربری، پست و ... برای مشتریان ارسال می گردید.

در این اثنا باتری کار نیز به این قافله فروش اینترنتی پیوست و با ربع قرن تجربه در صنف باطری ماشین فعالیت خود را به صورت اینترنتی در این چند ساله اخیر شروع کرد.

اغلب پرداختی ها در فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت انجام میشود ولی باتری کار این خدمت پرداخت در محل را برای کلیه مشتریان خود در نظر گرفت تا مشتری بتونه با خیالی اسوده پس از نصب باتری و فعال شدن گارانتی توسط متخصصان باتری کار همانجا توسط دستگاه پوز مبلغ را پرداخت کند.

کلیه فروشگاه های موفق اینترنتی معمولا برای جلب رضایت مشتری بهترین و با کیفیت ترین قیمت را برای کاربر در نظر می گیریند که باتری کار هم ارائه دهنده بهترین باتری ماشین ایرانی با برندهای سپاهان، صباباتری ، برنا باتری با سال ها تجربه تولید در این زمینه بوده و خدمات شایانی به مشتریان خود می دهد که این خدمات شامل  نصب و ارسال رایگان، تعویض رایگان در محل ، تست برق و دینام خودرو به صورت رایگان و ...

از مزایای سفارش از  امداد باتری، باتری کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهم ترین مزیتی که باتری کار در تعویض باتری ماشین در محل دارد، عدم حمل یک وسیله سنگین به نام باطری ماشین است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. اما این کار مزیت های دیگری نیز دارد که به ما را از دیگران متمایز می سازد:

·       سفارش تلفنی

شما به راحتی می توانید با شماره گیری 02188540536 الی 8 یا خط 5 رقمی 45405 ثبت سفارش تلفنی خود را داشته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

·       نصب و ارسال رایگان در محل در کوتاه ترین زمان ممکن

بعد از ثبت سفارش، باتری کار از نزدیک ترین فروشگاه محل شما باتری مناسب خودروی شما را ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه ارسال می نماید.

·       تست سیستم برقی خودرو

پس از حضور کارشناسان ما در محل به صورت رایگان برق و دینام خودروی شما چک شده و چنانچه مشکل از برق خودرو باشد توسط متخصصین ما اعلام می گردد.

·       پرداخت در محل

پس از نصب باتری و فعال سازی گارانتی در محل پرداخت کنید.

قیمت باطری ماشین در ایران به عوامل زیادی مثل کشور سازنده باتری خودرو، شرکت سازنده، نوع باتری اعم از سیلد یا غیر سید بود، آمپراژ باتری ، مدت زمان گارانتی ارائه شده و تاریخ تولید باتری و .... بستگی دارد که در امداد باتری باتری کار با لحاظ کردن کلیه شرایط اعلام شده بهترین قیمت برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

اگه باتریم خراب شد چیکار کنم؟

برای همه کسایی که ماشین دارن همیشه این دغدغه وجود داره که اگه باطری خودروی من خراب شد چیکار باید بکنم؟

مخصوصا الان تو شرایط کرونایی که اکثرا عادت کردیم همه خریدامونو اینترنتی انجام بدیم ممکنه این ذهنیت رو داشته باشی که از کجا باید خریدمو انجام بدم.

نگران نباش باتری کار ارائه دهنده انواع باطری ماشین ایرانی با حمایت از تولید ملی یکی از بزرگترین بنک داران در صنف باتری اتومبیل است و جز بزرگترین فروشگاه های اینترنتی بوده که با نصب و ارسال رایگان و تعویض در محل خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهد که همین امر سبب گردیده در این امر پیشتاز شود.

همه اینارو بابت معرفی باتری کار انجام دادم که بدونی وقتی باتری ماشینت خراب شد میتونی با چندتا کلیک ثبت سفارش انلاین کنی یا اینکه به راحتی با تماس تلفنی با شماره های 02188540537 یا 02145405 تماس بگیرین و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شده و با خیال آسوده ثبت سفارش خود را انجام داده و پس از نصب باتری و فعال شدن گارانتی محصول خریداری شده همانجا در محل پرداخت کنید.

از کجا بفهمم عمر باتری من چقدره؟

به طور دقیق نمیتوان گفت عمر یک باتری چقدره چون عوامل زیادی بر کیفیت ساخت باتری بستگی داره که همه این ها خیلی به طریقه استفاده مصرف کننده بستگی داره و به شرایط محیط استفاده کننده کاملا وابسته است.

 

چطوری میتونم باتری ماشینمو تست کنم؟

به نظرم اینکارو به متخصصان باتری کار بسپارید چون ممکنه همه شما تستر باتری نداشته باشید که بتونید بار قرارگرفته بر روی الکترودهای باتری رو اندازه گیری کنید .ولی چنانچه شما این تستر رو دارین میتونین به راحتی زمانی که ماشین روشنه تست بگیرین!

برای استفاده از یک تستر باتری باید باتری را از شارژر جدا کنید و چند ساعت کنار بگذارید سپس با سیم نازک مثبت به قطب مثبت وصل کرده سپس پین فلزی تستر را به قطب منفی باتری وصل نمایید.

 چه دلایلی ممکنه باعث خالی شدن باطری ماشین بشه؟

در این زمینه دلایل مختلفی میتونه وجود داشته ولی یه دلیل عمده ای که هممون حداقل یه بار انجامش دادیم اینه وقتی ماشینو خاموش میکنیم یادمون میره چراغای ماشینو خاموش کنیم و همین امر بعد از چند ساعت باعث خالی شدن باتری میشه و یا اگه دزدگیر دارین اگر یکی از درای ماشین یا کاپوت باز بمونه یا کلی مثال اینجوری هست که منجر به خالی شدن باطری اتومبیل شما می شود.

گاهی وقتا دلیل خراب شدن باتری وجود یک نقص فنی در دینام ماشینه چراکه وظیفه دینام شارژ مجدد باتریه و اگر بنا به هردلیلی مشکلی داشته باشه و نتونه باتری رو شارژ کنه که منجر به خاموش ماندن خودروی شما میشه.

دلیل دیگه ای که باتری شما خراب میشه اینه که باتری شما خراب شده و روزای پایانی عمرشو سپری میکنه و نمیتونه خیلی خوب شارژ نگه داره که دیگه زمان تعویضش رسیده و باید دست به کار بشین و با باتری کار تماس بگیرین تا کارشناسان فنی ما ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه تو محل حضور پیدا کنن و رایگان باتری شما را تعویض کنند.

 از کجا بفهمم باتری من ضعیف شده؟

واضح ترین نشانه ضعیف شدن باطری ماشین این است که باتری خودرو شما در حالت شارژ کامل نتواند دوباره پیشرانه را روشن کند. البته این قضیه می تواند ناشی از وجود ایراد در مدل شارژ باطری ماشین نیز باشد. بنابراین باید به دقت چک شود.

1.     موتور هندل می زند اما روشن نمی شود

2.     سیاه شدن نشانه گر باطری ماشین

اگر با وجود همه این مواردی که عنوان کردم متوجه شدین که باتری شما خراب شده و نیاز به تعویض باتری ماشین در محل داشتین باتری کار با وجود داشتن بهترین باتری ماشین موجود در بازار  و مجرب ترین متخصصان در کنار شما عزیزان از لحظه ثبت سفارش تا فعال سازی گارانتی خواهد بود تا در کنار ما بتوانید مطمئن ترین خرید اینترنتی یا تلفنی خود را داشته باشید.

بیاین تو این شرایط کرونا بیشتر خونه بمونیم برای حفظ سلامتی خود و عزیزانتون و حمایت از کادر درمان تا حد الامکان از تجمعات غیر ضروری جلوگیری کنیم و از خونه یا محل کارتون به راحتی ثبت سفارش کنین و لذت ببرین.

راستی اینستاگرام باتری کارم داشته باش که مطالب جالبی که درباره باتری ماشین و موارد مربوط به خودرو گذاشته میشه رو از دست ندی. برای دیدنش میتونی اینجا کلیک کنی.

 

 

  • زهره نجیبی