تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باطری ماشین کیا سورنتو

در این وبلاگ ما می خواهیم راجب خودروی کیا سورنتو صحبت بکنیم که می توانید در سامانه باتری کار باطری ماشین مربوط به او را پیدا و تصمیم به خرید باتری ماشین بکنید.

باتری فابریک کیا سورنتو باتری های70 آمپر است که شرکت باتری کار سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 70 است.

کیا سورنتو یک کراس اوور شهری میان سایز است که نخستین حضور خود در جهان خودرو را طی سال 2002 تجربه کرد و در سال 2003، کیا برند جدید شاسی بلند سورنتو را به عنوان جایگزین بزرگتری برای شاسی بلند کوچکتر اسپورتیج معرفی کرد.

برای باطری ماشین کیا سورنتو باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای هیوندا آزرا می توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو کیا سورنتو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باطری ماشین تویوتا راوفور

در این قسمت از بلاگ میخواهیم راجب باطری ماشین تویوتا راوفور صحبت کنیم.

باتری فابریک تویوتا RAV4 باتری های 60 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 60 است.

تویوتا راو فور نام یک خودروی شاسی بلند شرکت تویوتای ژاپن است. در بیرون از ژاپن، این خودرو بیشتر با نام انگیلیسی آن راو فور شهرت یافته است.

برای باطری ماشین تویوتا RAV4 باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای هیوندا آزرا می توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

باتری فابریک تویوتا RAV4 باتری های 60 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 60 است.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو تویوتا RAV4 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

خودرو های ام جی

در این مقاله می خواهیم درباره ی مدل و باطری ماشین های ام جی صحبت کنیم امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود.

ام جی نام یک شرکت سازنده خودرو های اسپرت بریتانیایی است که در سال 1924 تاسیس شده است. ام جی مخفف (موریس گاراژ) است. خودرو های تولیدی شرکت ام جی از کیفیت تولید بسیار مناسب، امکانات معقول و کاربردی، طراحی زیبا و امروزی و همچنین ایمنی بالایی برخوردارند.

  • ام جی ZS مدل 2019

ام جی ZS یک شاسی بلند کوچک و ارزان قیمت است که رقبایی مانند نیسان جوک در بازار دارد

این خودرو نه تنها اتاق جاداری دارد بلکه فضای صندوق آن نیز نسبت به رقبایش بیشتر است چون در حالتی که صندلی های عقب سر جای خود هستند 448 لیتر فضای بار وجود دارد.

باتری فابریک ام جی ZS باتری های74 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 74 است.

  • ام جی GS

ام جی GS خودروی کراس اوور می باشد که بیشتر یک شاسی بلند اسپرت به حساب می آید. طراحی خشن این خودرو تداعی کننده سرعت در ذهن افراد می شود. صندلی های از جنس چرم ضد لغزش این خودرو در هنگام مواجه با پیچ های تند، تمامی قسمت های بدن سرنشین را در بر می گیرد.

باتری فابریک ام جی GS باتری های74 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 74 است.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو های ام جی کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باطری ماشین نیسان رونیز

در مقاله قبل از باتری کار راجب باطری ماشین نیسان جوک صحبت کردیم اکنون راجب باطری ماشین نیسان رونیز صحبت خواهیم کرد.

باتری فابریک نیسان رونیز باتری های70 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 70 است.

رونیز یکی از محصولات شرکت نیسان است که در بازار های جهانی با نام Xterra شناخته می شود. نیسان رونیز تا کنون در سه نسل به بازار جهانی عرضه شده که از نشل دوم به بعد، تنها در بازار آمریکا به فروش می رسید.

حالا برسیم به این برسیم که چرا اسم این خودرو را رونیز گذاشتن، رونیز (اولیا) اسم یک شهر در شمال استان فارس نزدیک در شهر فسا که پارس خودرو علاقه مند بود آن زمان ماشین های خود را از شهر های مختلف استفاده کند. مثل (رونیز، سرانزا، قشقایی) هر کدوم از این ماشین ها مال یکی از شهر های ایران می باشد.

مشخصات فنی باطری نیسان رونیز

·        ولتاژ : 12 ولت

·        آمپراژ : 70  آمپر

·        فضای جای گیری 22.5 *17.6*25.7سانتی متر

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو نیسان رونیز کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

سیستم start-stop

 

 

سیستم start-stop

باتری کار سامانه فروش باطری ماشین در این مقاله میخواهد راجب سیستم start-stop صحبت کند.

سیستم های استارت استاپ موتور، نخستین بار در خودروهای سوپر یا لوکس به کار گرفته شدند و این روز ها در حال گسترش به تمامی محصولاتی هستند که از موتور های درون سوز استفاده می کنند.

این سیستم موتور به طور کامل خاموش نمی شود بلکه در توقف های مدت کم سبب می شود که چرخ احتراق موتور از کار بیوفتد و در نتیجه سوختی مصرف نمی شود اما همین سیستم اگر در مدت زمان زیاد تری قرار بگیرد به طور کامل خودرو را خاموش می کند.

نقاط قوت و ضعف سیستم استارت استاپ

با توجه به اینکه این سیستم به برخی اجزای پیشرانه و قوای فنی خودرو فشار بیشتری وارد می شود، خودرو های مجهز به استاپ استارت در این قسمت ها که در معرض خرابی احتمالی هستند، با بهینه سازی همراه شده اند. پیشرانه ی این خودرو ها به گونه ای طراحی شده است که در کنار استارتر، باطری ماشین 12 ولتی دینام تقویت شده، در هنگام فعال بودن سیستم استاپ استارت روغن همیشه در آن جریان داشته.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

 

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

توضیحات تکمیلی در مورد کتابخانه ری اکت

کتابخانه ری اکت جی اس به برنامه نویسان و توسعه دهندگان این امکان را خواهد داد تا با استفاده از انواع مختلف واسط های کاربری اپلیکیشن های مناسبی را با کامپوننت ها ایجاد نمایند و در این زمینه کمک بسیار شایانی را به برنامه نویسان ارائه می نماید. در حالت کلی کامپوننت از جاوا اسکریپت و html تشکیل می شود و منطقی که در کامپیوتر وجود دارد این موضوع می باشد که قسمت کوچکی از یک واسط کاربری بزرگتر خود را به نمایش بگذارد.

تفاوت ری اکت با فریم ورک های دیگر

در اوایل قرن بیست و یکم در سال ۲۰۱۱ تعدادی از برنامه نویسان و توسعه دهندگان بسیار برجسته در دنیای وب یک مخزن بسیار پیشرفته به نام ToDoMVC راه اندازی کرده و در آن مخزن با سرعت فریم ورک و کتابخانه های محبوب موجود در سراسر دنیا یک اپلیکیشن را با فهرست کار یک ساعت پیاده سازی کردند. همچنین در اواخر سال ۲۰۱۲ بود که این پروژه به یک مکان غیررسمی برای مقایسه ابزارهای مختلف تبدیل شد. با مراجعه به این پروژه و کسب اطلاعات مناسب در این زمینه به خوبی از تفاوت عملکرد react با دیگر فریم ورک ها و کتابخانه های موجود اطلاع پیدا خواهیم کرد.

چرا باید ری اکت را یاد بگیریم؟

دلیل آموزش برنامه نویسی و استفاده از کتابخانه ری اکت سوالی است که پیش روی بسیاری از افراد و برنامه نویسان وجود دارد و ذهنشان را مشغول می نماید. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی فریم ورک و کتابخانه برای ساختن فرانت اند در اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف وجود دارد که راه توسعه را تا حدود زیادی تسهیل می نماید در دنیای برنامه نویسی فرانت اند هنوز تغییرات بسیار زیادی به وجود می آید و این موضوعی که بخواهیم هر روز برای یادگیری و کار کردن با فریم ورک های مختلف زمانی را اختصاص دهیم بسیار سخت و غیر ممکن بوده چرا که عمر فریم ورک ها در این راه بسیار کوتاه بوده و می توان ریسک یادگیری آن ها را به دوش بکشیم. بنابراین اگر به دنبال یک تکنولوژی هستیم که در نوع خود و در حوزه مشخصی بهترین بوده و ارزش ریسک را داشته باشد پیشنهاد ما به شما یادگیری ری اکت می باشد. همچنین این کتابخانه دارای یک سری ویژگی های مثبت نیز می باشد که در ادامه به شرح مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت:

آموزش برنامه نویسی ری اکت به صورت بسیار آسان

هر شخصی که دارای پیش زمینه در برنامه نویسی و کد نویسی باشد این امکان را خواهد داشت تا react js را در ساده ترین حالت ممکن فرا گرفته و از آن استفاده نماید. این گزینه به عنوان یک ویژگی مثبت برای کتابخانه ری اکت به حساب می‌آید چرا که کتابخانه و فریم ورک های دیگری مانند Angular و MVC بسیار پیچیده بوده و یادگیری آنها نیز کاری بسیار دشوار می باشد. این نکته گفتنی است که برای یادگیری آسان و بی دردسر کتابخانه ری اکت باید دانش مختصری در زمینه زبان های برنامه نویسی html و جاوا اسکریپت و css داشته باشید.

بنو سایت همراه همیشگی شما.

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

باطری ماشین نیسان پاترول

در مقاله قبل از باتری کار راجب باطری ماشین نیسان قشقایی صحبت کردیم امیدواریم برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد، حال در این مقاله راجب باطری ماشین نیسان پاترول صحبت خواهیم کرد.

نیسان پاترول یک خودروی دو دیفرانسیل (چهار چرخ متحرک) ساخت ژاپن است.. نیسان پاترول از نظر ظاهری بسیار مشابه به جیپ ساخت آمیرکا بود. تا سال 1980 پاترول تغییرات زیادی کرد که از جمله آن ها می توان به تغییر اتاق، موتور و تجهیزات داخلی آن اشاره کرد، ولی سال 1980 را می توان نقطه عطفی در تاریخ تولد نیسان پاترول دانست.

در ایران فقط نسل سوم این خودرو معروف به سری 160 و 260 مونتاژ شد. اگر نگاهی دقیق تر بیاندازیم در مجموع 61552 دستگاه نیسان پاترول در ایران تولید شد. در طول مدت تولید در ایران یکی از معدود خودرو های چهارچرخ متحرک مونتاژ شده در ایران بود و از اقبال عمومی بسیار خوبی برخوردار بود. پس از توقف تولید پاترول، نمایندگی نیسان پاترول را در ایران همان کارخانه مونتاژ کننده یعنی شرکت پارس خودرو در اختیار گرفت.

برای باطری نیسان پاترول  باطری اسیدی بهتر است یا باطری اتمی؟

باطری های اتمی چون عمر بیشتری نسبت به باطری های اسیدی دارند همچنین آلودگی کمتری تولید می کنند و نیاز به کنترل و نگه داری ندارند قطعا باطری مناسب تری برای نیسان پاترولم ی توانند باشند و شما می توانید باتری مناسب آن و قیمت باطری ماشین را در سایت باتری کار مشاهده کنید

باتری فابریک نیسان پاترول  باتری های70 آمپر است که شرکت سپاهان باتری( اوربیتال وان سیلور، سوزوکی) و صبا (واریان) برند های خوبی برای این نوع باتری با آمپراژ 70 است.

باتری کار پیشنهاد میکند سری به مقاله باتری و درجه بندی آن بزنید زیرا در آن مقاله کاملا توضیح داده شده است که شما برای اینکه آمپر خودرو خود را پیدا و تشخیص بدهید باید چه کار بکنید.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری خودرویی به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو نیسان پاترول کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

 

5 نوع صدای عجیب ماشین و عیب یابی از روی آن ها

  1. صداهای ناهنجار استارت

صدای بد استارت یکی از نکات مورد توجه در عیب یابی خودرو از روی صدا است، که بسیار با آن مواجه شده باشید. صدای به وجود آمده زمان استارت خودرو به دلایلی مثل شل شدن سیم برق متصل به باتری است، که اگر این صدا مشابه به صدای کشیدن ناخن روی شیشه باشد، ایراد از تسمه پروانه است که ممکن است شل شده باشد یا به دلیل خشکی نیاز به تعویض داشته باشد، اگر صدای ایجاد شده شبیه به خر خر باشد، مربوط به دنده اتوماتیک استارت است.

  1. شنیدن صدای غیر عادی خودرو هنگام گاز دادن

اگر زمانی که گاز می دهید، خودرو صدای غیر عادی، شبیه به صدای ماشین های اوراقی می دهد، احتمالا یک سوراخ در قسمت اگزوز وجود دارد. اگرچه وجود سوراخ در اگزوز، موجب صدمه به ماشین نمی شود، اما از آن جا که در نتیجه این اتفاق گاز های خطرناک به داخل اتاق خودرو نشتی پیدا می کنند، ممکن است برای سرنشینان آسیب زا باشد.

  1. صدای غرش هنگام شتاب گیری

وضعیت اگزوز ماشین و عامل بعدی ایراد در گیربکس اتومبیل است که منجر به عدم تعویض دنده به دنده های بالا تر در ماشین های اتومات و لیز خوردن کلاچ در خودرو دنده دستی می شود.

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع بهترین باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو کاملا رایگان بوده و به جز

هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام خواهد شد.

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

تشخیص باطری ماشین تقلبی و اصلی

یکی از نکاتی که خیلی باید در هنگام خرید باطری به آن توجه کرد مسئله اصل بودن و یا تقلبی بودن باطری است.

باید خدمتتان عرض کنیم که باطری به ندرت از کشور چین صادر می شود چون باطری مانند سایر قطعات باطری نیست که اگر از چین وارد شود مشابه کالای اصلی ولی با قیمت و کیفیت پایین تر باشد. و از آنجایی که در داخل چین مصرف باطری ماشین خیلی زیاد است که به ندرت به کشور دیگر صادر می کنند بنابر این هیچ باطری چینی در بازار باطری ایران وجود ندارد.

علائمی برای تشخیص باطری ماشین تقلبی و اصلی

  1. باتری نو دارای قطب های سربی صاف و صیقلی و بدون هیچ آسیب دیدگی است.
  2. باتری نو دارای کارت گارانتی معتبر است.
  3. به تاریخ مصرف درج شده بر روی باتری ماشین توجه کنید. باتری های اصلی با تاریخ روز فقط با مجوز وادرات می توانند وارد کشور شوند. کالا های تقلبی عمدتا به صورت قاچاق شده به کشور وارد می شوند. در غیر این صورت باتری ماشین خریداری شده تقلبی است.
  4. سوپاپ های باتری کاملا تمیز باشند.در د. طرف بالای باتری 2 سوپاپ تعبیه شده که8 گاز اضافی باتری را خارج کنید.

شما می توانید سایر مطالب ما و کلیه قیمت باطری ماشین را در بزرگترین سایت فروش اینترنتی باتری ماشین دنبال کنید. سایت باتری کار به صورت رایگان تعویض باتری ماشین در محل را انجام میدهد. با ما همراه باشید.

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

    تعویض باتری انواع ماشین: تعویض باتری ماشین در محل، از باتری‌های قدیمی تا باتری‌های جدید و با هر برند و مارکی را می‌توانید از متخصصان باتری کار  درخواست کنید. هیچ تفاوتی ندارد که ماشین شما داخلی یا خارجی باشد، یا باتری شما جدید یا قدیمی باشد بلکه تعویض باتری هر نوع خودرو به کمک متخصصان باتری کار  امکانپذیر است.

    خرید باتری توسط کارشناس: اگر در مورد باتری‌ها اطلاعات ندارید، کارشناس باتری کار  بهترین و مناسب‌ترین باتری‌ها را به شما معرفی می‌کند تا تصمیم‌گیری برایتان آسان شود. همچنین باتری قدیمی شما را خریداری کرده و از قیمت باتری نو کم می‌کند.

    مشاوره رایگان: اگر برای انتخاب یک باتری مناسب برای خودرو و یا زمان تعویض آن دچار مشکل هستید، باتری کار  امکانی را فراهم کرده تا پس از ثبت سفارش بتوانید به‌صورت رایگان با متخصصان ما ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها مشاوره بگیرید.

    پشتیبانی باتری کار : از لحظه‌ای که در باتری کار  سفارش خود را ثبت می‌کنید، تا زمانی که خدمات متخصصان پایان یابد، تیم پشتیبانی باتری کار  در کنار شماست. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سؤالی می‌توانید با پشتیبانی باتری کار  تماس گرفته و موضوع را با آن‌ها درمیان بگذارید.

روند ثبت سفارش خدمات تعویض باتری خودرو در محل از باتری کار  چگونه است؟

ثبت سفارش خدمات تعویض باتری خودرو در محل از باتری کار  رایگان است و با کلیک بر روی ثبت رایگان سفارش می‌توانید متخصصان را از نیاز خود باخبر کنید. در مرحله اول برند و مدل خودرو را در کادر مشخص شده یادداشت کنید. سپس از بین گزینه‌های موجود، برند باتری موردنظر را انتخاب کنید. صباباتری، اوربیتال سپاهان، و پیشنهاد متخصص متناسب با خودروی شما، از گزینه‌های موجود در این قسمت هستند. در مرحله بعدی آمپر باتری موردنظر را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. سپس در کادر مشخص شده، توضیحات تکمیلی را برای متخصص یادداشت کنید. درنهایت نیز روز و ساعت و مکان مراجعه متخصص را انتخاب کرده و ثبت سفارش به پایان می‌رسد.

هزینه تعویض باتری ماشین  در محل چقدر است؟ این جز خدمات باتری کار بوده که به صورت کاملا رایگان ارسال و نصب و تست برق و دینام انجام می شود.

چطور به کیفیت خدمات تعویض باتری خودرو باتری کار  اعتماد کنم؟

برای اینکه زمان تعویض باطری ماشین  خود را تشخیص دهید تا به متخصص مراجعه کنید، ابتدا باید نشانه‌های تعویض باتری ماشین  را بدانید. عدم وجود برق در سیستم ماشین و یا بد استارت خوردن خودرو نمونه‌ای از آن‌ها هستند. اما متخصصان باتری کار  می‌توانند در زمینه خرید باطری ماشین  و نصب و تعویض آن بر روی ماشین کمکتان کنند. شما می‌توانید از نزدیک نحوه تعویض باتری خودرو را مشاهده کرده و از کیفیت خدماتی که به شما ارائه می‌شود اطمینان حاصل کنید.

اگر قصد تعویض باتری خودرو در محل را دارید، اگر به دنبال متخصص نصب و تعویض باتری خودرو هستید، اگر قصد تعویض باتری قدیمی خودرو با باتری جدید را دارید، همین حالا سفارش خود را به‌صورت رایگان در باتری کار  ثبت کنید و از کار باکیفیت متخصصان ما بهره‌مند شوید.

 

  • زهره نجیبی