تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قالپاق خودرو

قالپاق خودرو چیست؟

قالپاق بخشی از سیستم چرخ های خودرو را تشکیل می دهد. این قطعه علاوه بر جنبه تزئینی که روی تایر های خودرو دارد، باعث جلوگیری از وارد شدن آلودگی ها، چربی ها، گرد و خاک و رطوبت زیاد به داخل مرکز چرخ ها می گردند.

کلمه قالپاق به طور کلی به قطعاتی اطلاق می شوند که حکم در پوش را دارند. قالپاق چرخ های خودرو، مانند یک درپوش است که بخش مرکزی آن، در داخل چرخ قرار می گیرد و نقاط اتصال رینگ به لاستیک ماشین را می پوشاند.

قالپاق چیست؟

قالپاق به وسیله ای پلیمری و ساخته شده از مواد پلاستیکی می باشد. از آنجا که مواد پلاستیکی از نفت ساخته می شوند؛ می توان قالپاق ها را هم از تولیدات پتروشیمی دانست.

قالپاق بسیار وابسته به ماشین شماست. از این جهت که خودرو هایی که دارای رینگ فولادی هستند، قالپاق های بزرگ تری دارند. خودرو هایی هم که رینگ آلیاژی دارند قالپاق کوچک تری هم دارند

قالپاق ها را در دو نوع واشری و فنردار تقسیم می شوند.

  • قالپاق واشری : این نوع قالپاق ها بین پیچ روی چرخ و رینگ قرار گرفته و در جای خود با این پیچ ها محکم می شوند.
  • قالپاق فنردار : این نوع دارای زبانه هایی هستند که در محیط آن قرار داشته و در جای صحیح خود، قالب افتاده و محکم می شوند.
  • قالپاق ها انواع مختلفی دارند که اصلی ترین آنها قالپاق اسپرت و فابریک میباشد و قالپاق های اسپرت در رنگ ها و طرح های مختلف به خودرو زیبایی بیشتری میدهند.

    قالپاق ها سایز های متفاوتی دارند به طور مثال رینگ های 13 برای ماشین هایی همچون پراید استفاده میشود.

    شما می توانید سایر مقالات ما را در بزرگترین سایت خرید اینترنتی باتری مشاهده کنید.

  • زهره نجیبی