تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

چه ویژگی هایی خط عابر هوشمند داره؟

جهان داره رو به سمت تکنولوژی های خیلی هوشمند و جالبی میشه که دیدم خالی از لطف نیست دربارش حرف بزنم و بهش بپردازم. یکی از این موارد وجود خط عابر هوشمند که بسیار تعاملی است و فقط در زمان هایی که نیاز است نمایش داده میشه.

اگر برات جالبه که دربارش بدونی بهت پیشنهاد این مقاله رو با من همراه باش. تو صفحه من انواع تکنولوژی های روز دنیا که بیشتر سمت خودرو هستش رو میتونی ببینی تو سایتمونم که یه استارت اپ تخصصی باتری ماشین هستش کلی اطلاعات جالب میذارم خواستی حتما یه سر به اونجا هم بزن.

خب داشتم درباره خط عابر هوشمند صحبت میکردم،

این خط عابر چطوری کار میکنه؟

با توسعه گوشی های هوشمند، شرکت های تولید کننده نرم افزار دوست دارن همه تکنولوژیها رو به سمت پیشرفت و توسعه ببرن خط عابر پیاده در ساعات کم تردد ناپدید میشه و تو زمانایی که بهش نیازه دوباره پدیدار میشه!

تاریخچه خط عابر پیاده هوشمند

اولین بار شرکت Umbrellium که یه شرکت نرم افزاری خیلی بزرگ تو انگلیس هستش این نرم افزار رو تولید کرد با افزایش ترافیک شهری نیاز به علایم رانندگی بیشتری بود که این خط عابرها برای امنیت بیشتر راننده ها- دوچرخه داران و عابران پیاده است.

تقریبا از دهه 1940 میلادی خطوط عابر پیاده در کلیه خیابان های دنیا شروع به خط کشی شد و ازش استفاده میکنیم ولی استفاده از اون جز چالش های بزرگ زندگی ماست و در حال حاضر ارتباطات ما در شهر بسیار متفاوت تر از قبل شده مثلا فرض کنید دارید تلفن حرف میزنید و از خیابون رد میشید خب طبیعتا توی این لحظه خطرات زیادی شما رو تهدید میکنه در هنگام عبور! که با تغییر سبک زندگیهای هوشمند این خطرات به حداقل رسیده!!!

اساس کار این خطوط هوشمند چگونه است؟

برای اولین بار در جنوب لندن در کشور انگلیس شرکت نرم افزاری که در بالا به آن اشاره کردیم با استفاده از هوش مصنوعی به ساخت این خط کشی پرداخت هاست. که زمانی که یه فرد وارد خیابون میهشه با ردیابی حرکتش وقتی داره راه میره به خودروهای که از اون خیابون رد شمیشه با فلش های جهت داری قرمزی که کف خیابون نمایش میده اعلام خطر میکنه و خودرو رو دعوت به توقف میکنه.

این کار توسط دوربین هایی که اطراف اون خیابون نصبه انجام میده و بدین ترتیب اجازه ورود و خروج به خودروها و عابرین پیاده میده!

تکنولوژی مورد استفاده در خطوط هوشمند چگونه است؟

در سطح خیابان یه سری ال ای دی وجود داره که توش از تکنولوژی چراغ های استارلینگ کراسینگ استفافده شده است که میاد حرکت افراد پیاده و ورود و خروج خودروها رو شناسایی میکنه و میاد جریان ترافیک رو مدیریت میکنه و خط عابر پیاده هوشمند رو فعال میکنه!

جنس این ال ای دی های هوشمند از چیست؟

 این ال ای دی از یه سری پنل های پلاستیکی ساخته شده است که در سطح خیابان قرارداده میشوند و توسط دوربین هایی که در اطراف جهت نظارت نصب شده اند فعال می گردندو با استفاده از هوش مصنوعی حرکت بعدی وسایل نقلیه و افراد رو تخمین میزنند و اساس کار و تنظیم می شوند.

پنل ها طوری ساخته شده اند که لیز و سر نباشند و باعث لغزش ماشین ها و عابرپیاده در هنگام بارندگی نشوند و در ضمن قابلیت تحمل وزن سنگین خودروها رو داشته و شکننده نیستند.

شاید براتون جالب باشه بسته به حجم ترافیک این خطوط نمایش داده می شوند مثلا تو نیمه شب که عبور و مرور خیلی کمه صفحه خاموشه ولی به محض رد شدن یه عابر پیاده سریع نمایش داده میشه و تو غروب که معمولا عبور و مرور بالاست این خطوط به صورت اتوماتیک مداوم نمایش داده میشن و جالبه بدونین که سطح این خطوط عریض تر میشه تا افراد بیشتری بتونن ازش رد شن!

 

هدف از ساخت خطوط هوشمند عابرپیاده چیست؟

هدف کاهش تلفات و تصادفات خیابانی است در ضمن با ارسال سیگنال بر روی گوشی های هوشمند عابرین از تصادفات جلوگیری میکنند تا افراد رو متوجه خودروهای عبوری بکنند.

مدیرپروژه این طرح خطوط هوشمند عابرپیاده میگه ما قرار نیست  خط و نقش هایی استفاده کنیم که عابرپیاده گیج بشه ما از همون طراحای اشنای خطوط پیاده و مفاهیم واضح استفاده میکنیم که کاربر سریع متوجه خطر بشه و شرایط موجود مورد درکش قرار بگیره!

اگر مایل به خوندن اطلاعات بیشتر درخصوص تکنولوژی های اینچنینی شدین اگر دوست داشتین پیج اینستاگرام مارو فالو کنید همین الان اینجا کلیک کنید.

 

 

  • ۰۰/۱۲/۰۸
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی