تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

حواله سوییفت

 

SWIFTمخفف عبارت Society for the Worldwide Interbank Financial Telecommunication میباشد.

این پروتکل در سال ۱۹۷۳ در بروکسل پایتخت بلژیک پایه گذاری شد.

کد سوئیفت کدی است که برای شناسایی موسسات مالی به کار میرود و هم اکنون در ۲۰۹ کشور جهان و بیش از ۹۰۰۰ بانک و موسسه مالی به کار میرود.

در سال ۲۰۱۰ روزانه بیش از ۱۵ میلیون پیام سوئیفت ارسال میشده است.

کد سوئیفت کدی است ۸ الی ۱۱ رقمی که به شرح زیر شناسایی میشود:

AAAABBCCDDD

AAAA نشاندهنده بانک مقصد است.

BB نشاندهنده کشور مقصد

CC منطقه مقصد.

DDD کد شعبه است.

در برخی موارد چنانچه کد شعبه وجود نداشته باشد به جای DDD حروف XXX قرار میگیرند.

درباره SWIFT بیشتر بدانید

کارمزد ارسال حواله سوئیفت

حواله ای که از طریق سیستم سوئیفت ارسال میشود با توجه به مبلغ و کشور مقصد کارمزد متفاوتی خواهد داشت. معمولا بانک های نزدیک به هم در یک منطقه جغرافیایی کارمزد کمتری از ارسال کننده ها برای نقل و انتقالات مالی دریافت میکنند.

کارمزد بانک های واسطه

 

هنگامی که حواله ای ارسال میشود، از بانک های واسطه ای عبور میکند تا به بانک مقصد برسد. به عنوان مثال چنانچه شما یک حواله از آلمان به مالزی ارسال کنید ممکن است این پول از آلمان به چین رفته و سپس به مالزی برسد. در این حالت بانک های واسطه ای مبلغی از پول اصلی به عنوان کارمزد کسر میکنند این کارمزد معمولا بین ۵ الی ۵۰ دلار باتوجه به مبلغ و بانک های واسطه ای تعیین میشود.

نحوه تعیین کارمزد بانک های واسط در حواله سوئیفت

شما میتوانید هنگام ارسال حواله اعلام کنید که کارمزد بانک های واسط را شما میپردازید یا از مبلغ مستقیم کسر شود یا به صورت اشتراکی بین شما و گیرنده کم شود. به طور کلی ۳ گزینه زیر هنگام ارسال حواله سوئیفت مد نظر قرار میگیرند:

OUR: اگر هنگام ارسال حواله این گزینه را انتخاب کنید تمام کارمزد های بانک واسط را شما میپردازید.

SHA: چنانچه هنگام ارسال حواله سوئیفت این گزینه را انتخاب کنید کارمزد بانک های واسطه بین شما و گیرنده حواله تقسیم میشود. بخشی را شما نقدا در بانک میپردازید و بخشی از آن از اصل پول کم میشود.

BEN: با انتخاب این گزینه هنگام ارسال حواله سوئیفت تمام کارمزد بانک های واسط از اصل پول کم میشود. به عنوان مثال ممکن است شما ۲۰۰۰ دلار ارسال کرده باشید اما در نهایت ۱۹۵۰ دلار به حساب بانکی گیرنده رسیده باشد

کارمزد ارسال حواله سوئیفت

ارسال کردن حواله سوئیفت همیشه کارمزد دارد. این کارمزد را بانک ارسال کننده از شخص ارسال کننده دریافت میکند. این مبلغ با توجه به نوع نرخ ارز، کشور دریافت کننده و مبلغ متفاوت است و ممکن است رقمی بین ۲۵ الی ۶۰ دلار باشد. چنانچه شما بخواهید حواله شما در حالت *بسیار سریع* ارسال شود حدود ۲۵ دلار کارمزد اضافه تر باید بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر مطالب صرافی متین را دنبال کنید.

  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی