تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیاگ خودرو

خیلی وقت ها شده که اسم دیاگ خودرو به گوشمون خورده. توی این مقاله میخوام دربارش صحبت کنم و اطلاعات تکمیلی رو راجع بهش بهتون بدم. پس تا اخر این مقاله با باتری کار بزرگترین استارتاپ فروش آنلاین باطری ماشین همراه باشید.

دیاگ خودرو چیه؟

دیاگ یا دستگاه عیب یاب یه وسیله برای پیدا کردن مشکلات مربوط به ماشین است که از طریق یه درگاه که تو ماشینای مختلف متفاوته که عموما زیر کاپوت یا زیر داشبورد ماشینه به خودرو وصل میشه و شروع به خوندن کدهای کامپیوتر ماشین میکنه که برای اینکار از نرم افزار و اپلیکیشن های مختص این کار استفاده میشود.

دستگاه دیاگ یک کامپیوتر پیشرفته است که شامل بخش سخت افزاری – نرم افزاری و کابل های رابط و کانکتورها می باشد.

سخت افزار یا اینترفیس

برای دریافت اطلاعات یونیت و کامپیوتر دستگاه دیاگ، لازم است تا یک رابط به عنوان مترجم وجود داشته باشد. اینترفیس در شناسایی مشکلات احتمالی خودرو  نقش مهمی دارد.

کابل‌های رابط و کانکتورها

برای اینکه دیاگ خودرو به کامپیوتر اتومبیل متصل شود. از کانکتورها به عنوان کابل های رابط استفاده می شود. این کابل ها برای اتصال دیاگ به کامپیوتر و لپ تاپ هم مورد استفاده قرار می گیرند.

نرم افزار دیاگ خودرو

 

برای هر مدل خودرو از نرم افزار ویژه ای استفاده می شود. برای اینکه دستگاه بتواند عملکرد خودرو را طبق استانداردهای موجود مربوط به همان خودرو، آنالیز کند نیاز به نرم افزار و برنامه دیاگ خودرو میباشد.

طریقه دیاگ زدن خودرو

شاید براتون جالب باشه که بدونین که فقط اتومبیل هایی که کامپیوتر مرکزی یا ایسیو دارند فرایند دیاگ زدن کاربرد داره که معمولا در قسمت های مختلف خوردو سنسورهای متعددی وجود داره که هر کجا مشکلی برخلاف استانداردهای ماشین پیش بیاد وضعیت رو ثبت میکنه.

طریقه دیاگ زدن:

اول سوییچ ماشینتونو باز کنین و با وصل کردن درگاه odb ، برنامه مربوطه رو از روی تبلت یا لپ تاپتون اجرا کنین در این مرحله روی سیستم مشاهده میکنین که کامپیوتر شروع به عیب یابی خودرو میکنه و پس از پایان کار لیستی از کدخطاها نمایش داده میشه که هر کدام بیانگر وضعیت متفاوتی می باشد.

انتقال اطلاعات از دیاگ به دو شکل است:

اسکنر دیاگ

            بیشتر برای خودروهای لوکس و پیشرفته بکار گرفته میشه و مکانیک های حرفه ای ازش استفاده میکنند.

دیاگ با موبایل یا تبلت

            این دستگاه ارزون تره و نیاز به تخصص خیلی پیشرفته نداره و با بلوتوث یا وایفای اطلاعات رو جابه جا میکنه

 

 

دسته بندی دیاگ ها:

دیاگ شرکتی : مختص همون شرکت سازنده خودرو هستش که بهترین دیاگ ها از این دسته اند.

دیاگ مولتی برند: برای گروه های خودروسازی دیگه هم میشه ازش استفاده کرد.

کدهای خطای دیاگ خودرو

این کدها از ترکیب حروف و عدد بدست میان که درکامپیوتر خودروی شما ثبت میشه و با دستگاه دیاگ قابل خوندنه که به چهار دسته تقسیم می شن:

کدهای خطا ترکیبی از حروف و عدد است که در کامپیوتر خودرو ثبت می‌شود و با استفاده

    کدهای مربوط به سیستم آلایندگی، موتور و گیربکس با حرف P که مخفف Powertrain یا سیستم است نمایش داده می‌شود.

    حرف B که از کلمه Body یا بدنه خودرو گرفته شده اشکالات مربوط به روشنایی، ایربگ و سیستم تهویه مطبوع را به نمایش می‌گذارد.

    حرف C(Chassis) برای ایرادات مربوط به سیستم تعلیق، فرمان الکتریکی و سیستم ضد قفل ترمز است.

    کدهای مرتبط با واحد های الکترونیکی شبکه محلی دستگاه کنترل و رابط سیم‌کشی نیز با حرف U نشان داده می‌شود.

 

 

  • زهره نجیبی
  • ۰
  • ۰

اقدامات لازم برای نگهداری از ماشین در هوای سرد

هوای سرد همیشه دردسرا و چالش های خودشو برای رانندگان خودروها داره و وقتی زمستون میرسه این موضوع  خیلی اهمیت داره که خودرو رو تا چه حد برای شرایط سرما آماده کرده باشیم

اینکه شما از خودروی خودتون به خوبی در تمام فصول سال مراقبت کنین خیلی مهمه ولی این چک آپ دوره ای تو فصل سرما از اهمیت بیشتری برخورداره. بنابراین با این مقاله از باتری کار با ما همراه باشید تا با خیال آسوده بتونین زمستون امسال رو سر کنین.

بررسی باطری ماشین

شاید خودتون هم بدونین که هوای سرد و مرطوب قاتل باطری خودر هستش که معمولا وقتی روزای پایانی عمر باتری شما باشه بد استارت میخوره و کاملا متوجه وخامت اوضاع میشین.

در این شرایط وقتی دیدیدن باتری شما خوابیده اگر یه ولت متر دارین به راحتی خودتون میتونین امپراژ باتری رو اندازه گیری کنین و متوجه بشین که مشکل از دینام و برق خودروی شماست یا مشکل از باتریه! ولی اگر این تجهیزات رو هم ندارین اصلا نگران نباشین تلفنو بردارین و با شماره 02145405 یا 02188540536 الی 8 تماس بگیرین و از مشاوره رایگان کارشناسان باتری کار بهره مند بشین و درخواست ارسال کارشناس به محل رو داشته باشید و همکاران ما در محل حضور پیدا میکنند و قبل از تعویض باتری ابتدا برق و دینام خودروی شما رو کاملا بررسی می کنند و در صورت وجود مشکل باتری، اون رو به رایگان تعویض می کنند.

 

بررسی ضدّ یخ

یکی از موارد دیگه که تو فصل سرما خیلی بهش توجه کنین استفاده از ضد یخه که برای جلوگیری از انجماد آب درون سیستم خنک کننده موتور استفاده میشه که برای اینکه تست کنین که ضد یخ مورد استفاده در خوردوی شما مناسب است یا خیر ابتدا درپوش مخزن خنک کننده زیرکاپوت رو باز کنین و لوله را در درون خنک‌کننده وارد کنید و حباب پلاستیکی انتهای آن را فشار دهید تا اندکی از مایع ضدّ یخ به درون تستر مکیده شود. حالا می‌توانید نقطه انجماد ضدّ یخ را از طریق مقیاس تستر بخوانید. پس از این بررسی، ضدّ یخ را به درون سیستم خودرو برگردانید و درپوش مخزن آن را نیز بگذارید.

بررسی شوینده شیشه‌شور

در فصل سرما معمولا بارش برف و بارون وجود داره و مرتب باید از برف پاک کن های جلوی خودرو استفاده کنید که اگر شیشه شور اب نداشته باشه امکان جمع شدن جرم روی شیشه جلوی خودرو وجود داره

برای اطمینان از این موضوع درب کاپوت رو باز کنین و مخزن شیشه شور رو به شکل درست پر کنین که میتونین از ترکیب غلیظ شوینده و اب استفاده کنید تا هیچ وقت با یه شیشه شور یخ زده مواجه نشین.

چون زمانی که شما از محلول شیشه شوی استفاده میکنید این محلول دارای نقطه انجماد پایین تر از آبه و همین موضوع باعث جلوگیری از یخ زدگی میشه.

یکی از دیگر از کارهایی که در فصل سرما باید انجام بدین نگه داشتن ماشین در جای گرمه

حتما این نکته رو در نظر داشته باشید برای جلوگیری از آسیب وارده به باتری ماشین تا حد امکان در یک فضای مسقف خودروی خود را پارک کنید و یا اگر شرایط این موضوع فراهم نیست حتما از کاور ماشین استفاده کنید تا به نحوی از شدت بروز سرما به خودرو جلوگیری کنید.

در فصل سرما درست استارت زدن بسیار مهمه وقتی میخوایید خودروتونو روشن کنید حتما این نکته رو درنظر بگیرین اول یه دور کلید رو بچرخونین و 30 ثانیه منتظر بمونین بعد استارت بزنین و حتما صبر کنین و موتور خودرو کاملا گرم بشه.

 

  • زهره نجیبی