تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

کلاس بندی خودروها

برای دسته بندی خودروها از یک شیوه بسیار ساده و کلی به نام کلاس خودرو استفاده می کنند که یک مبنای علمی بر پایه تصورات ذهنی کارشناسان خودرو را داراست که در بیشتر نقاط جهان پذیرفت شده است.

کلاس بندی خودرو چیست؟

روشی برای دسته بندی خودروها می باشد که بر اساس ویژگی های مختلفی مثل ابعاد – سایز ماشین – حجم موتور – ظاهر خودرو طبقه بندی می شود که در ادامه به توضیح کامل آن می پردازیم.

که شامل کلاس های :

A خودروهای مینی

B : خودروهای شهری کوچک

C: خانوادگی کوچک

D : خانوادگی بزرگ

E : نیمه لوکس

F: خودروهای لاکچری

می باشد که هر کدام را با جزییات بیشتر براتون توضیح خواهم داد.

خودروهای کلاس a یا خودروهای سایز کوچک و در اصطلاح عامیانه مینی

این خودروها با کوچکترین کابین های موجود در بازار معرفی می شوند که شامل خودروهایی مثل ام وی ام – ماتیز – مینی ماینر که تعداد سیلندرها و حجم موتور آن نسبت به سایر خودروها کمتر است که مزیت این خودروها نسبت به سایر خودروها مصرف سوخت پایین آن است.

 

خودروهای کلاس b یا خودروهای شهری کوچک

خودروهای کلاس بی همون خودروهای شهری معمول هستن که از خودروهای کلاس آ کوچکترن ولی نسبت به آن ها مصرف بنزین بالاتری دارن ولی در عوض ایمنی بهتری نسبت به خودروهای دسته قبلی دارند. بیشتر خودروهای هاچ بک در این دسته قرار دارند.

خودروهای کلاس c یا خودروهای خانوادگی در سایز متوسط

این خودروها شامل خودروهای سدان در بازار است که مناسب برای 5 نفر است که اغلب صندوق بزرگ و جاداری دارند و حجم موتور و مصرف سوختش از سایر خودروهای کلاس آ و بی بیشتر است خودروهایی مانند مزدا – هیوندا و مگان در این کلاس قرار دارند.

خودروهای کلاس d یا خودروهای سایز بزرگ

خودورهای این دسته در دسته خودروهای سایز بزرگ قرار گرفته و مناسب سفر یا مسافت طولانی است و بسیار جادار و ایمن طراحی شده است و نسبت به خودروهای دیگر از امینت بالاتری برخوردار است و رفاه بیشتری برای سرنشینان فراهم میکنه که میتونیم به خودروهایی مثل اپتیما و تویوتا کمری جز این کلاس خودرویی قرار میگیرند که حجم موتور آنها تا 1600 است.

خودروهای کلاس e یا خودروهای نیمه لوکس

خودروهای نیمه لوکس خودروهایی هستند که به لحاظ سایز طولی و عرضی خودرو نسبت به سایر خودروها بزرگترن و در نتیجه مصرف سوخت بالاتری نیز دارند در ضمن از امکانات رفاهی و امنیتی این خودروها غافل نباشیم که خودروهایی مثل بی ام دبلیو سری 5 – آزرا گرنجوی و برخی از مدل های بنز جز این دسته از خودروها قرار می گیرند.

خودروهای کلاس f یا خودروهای لاکچری

اخرین دسته از کلاس های خودرویی کلاس اف است که به لحاظ سایزی از خودروهای دیگر بسیار بزرگتر است و بسیار آپشنال می باشد و دارای بالاترین ضریب امنیت در خودرو می باشند و اکثرا نیاز به حضور یک راننده وجود دارد که خودروهایی نظیر رولزرویس – بی ام دبلیو سری 7 و برخی از مدل های بنز

 

نوع دیگری از طبقه بندی خودروها بر اساس فرم اتاق و بدنه خودرو وجود دارد که به شرح ذیل است:

سدان

لیفت بک

هاچ بک

فست بک

خودروهای سدان

یک نوع پرطرفدار در کلاس خودروها خودروهای سدان هستند که شامل چهاردرب و یک درب صندوق عقب به صورت مجزا و دو سری صندلی که ظرفیت این خودروها 4 نفره می باشد و مورد نیاز کلیه اقشار جامعه می باشد.

که بر روی بدنه خودروها و دفترچه آن علامت اختصاری sd قرار گرفته است و خودروی خانواده محسوب میشود که شامل خودروهایی مثل پژو 405- سورن – سمند – دنا- تویوتا کمری – برخی از مدل های بنز و بی ام و و ...

خودروهای هاچبک

خودروهای هاچ بک به خودروهایی گفته می شوند که برخلاف عامه که فکر میکنند بدون صندوق نیست و درب پشت به جای درب صندوق عقب استفاده می شود که خودروهایی مثل تیبا2 – پراید 111 و پژو 206 از این نوع هستند.

خودروهای فست بک

طراحی این خودروها چیزی مابین سدان وهاچ بک است که خودروهایی هستند سقف قسمت پشتی با یک شیب ملایم به صندوق عقب وصل می شود مثل خودروی پورشه پانامرا

خودروهای لیفت بک

این خودروها تقریبا شبیه خودروهای سدان هستند که تفاوت آنها در بخش صندوق عقب این خودروهاست که با شیشه عقب یک جا بالا میرود. مثلا تویوتا پریوس یا زانتیا و ...

 

بیشتر بخوانید:

در گل و لای چطوری رانندگی کنیم؟

  • ۰۱/۰۲/۰۶
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی