تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

شاید براتون جالب باشه بدونین که تاریخ تولید یک باتری نقش بسیار مهمی در خرید باتری ماشین ایفا میکنه.

و هر چقدر تاریخ تولید یه باتری قدیمی تر باشه به همون نسبت طول عمر اون باتری کمتر میشه و زودتر فرسوده میشه. پس بنابراین باید بگم توی این شرایط تحریم و دلار که هیچ باتری وارد ایران نمیشه از خرید باتری خارجی خودداری کنین چون علاوه برداشتن تاریخ تولید قدیمی، از خدمات و گارانتی مناسبی نیز برخوردار نیستند.

بنابراین توصیه باتری کار به عنوان یک استارتاپ فروش آنلاین باتری ماشین اینه که به هیچ عنوان باتری خارجی نخرید و از باتری های ایرانی با کیفیت شامل سپاهان باتری، صبا باتری ، برنا باتری و ... استفاده کنید.

همگی این تولید کننده های باتری بیش از نیم قرن تجربه در صنعت تولید باتری را دارا هستند پس می توانید با خیال اسوده برای حمایت از تولید داخلی و استفاده از کالای با کیفیت، به ثبت سفارش از باتری کار به دو روش آنلاین و تلفنی بپردازین و از خدمات رایگان ما بهره مند شوید. کارشناسان باتری کار همه روزه حتی ایام تعطیل با ارائه راهکار های لازم به شما کمک می کنند تا بتوانید تجربه یک خرید آنلاین رو داشته باشید و باتری رو در محل تحویل بگیرید.

بنابراین برای نصب باتری ماشین باید به یک سری اصول اولیه توجه کنید که این اصول شامل :

 

پوشیدن لباس محافظ- استفاده از عینک ایمنی – دور کردن طلا وجواهرات و ...

دقت کنید در خرید باتری ماشین همواره از دفترچه راهنمای خودرو استفاده کنید تا از امپراژ مورد استفاده باتری مطمئن شوید. ولی اگر چنانچه به هر دلیلی امپراژ خودرو خودتونو نمیدونستین اصلا نگران نباشید هم میتونین وارد سایت باتری کار بشینو از صفحه اول از بخش انتخاب خودرو، خودروتونو انتخاب کنین و از لیست باز شده آمپراژ باتری خودرا انتخاب کنید و یا میتونین با تماس با شماره های 02188540536 الی 8 و یا شماره پنج رقمی 45405 با مشاوران باتری کار تماس بگیرید و با اعلام نام خودروتون از امپراژ و موجودی با خبر شین و ثبت سفارش کنین.

برای خرید باتری ماشین باید چه نکاتی را بدانیم؟

اولین نکته که تو خرید باتری ماشین باید رعایت کنین تاریخ تولید یک باتری هستش که اگر بیش تر از 6 ماه از تاریخ تولیدش گذشته باشه به هیچ عنوان نخرید چون باتری کم کم شروع میکنه به سولفاته کردن و فاسد شدن.

 در واقع سولفاته شدن زمانی رخ میده که سولفات سرب نتونه به مواد شارژ شده تبدیل بشه و همین عمل سبب فرسوده شده باتری خودرو شما زودتر از زمان موعد می گردد.

از کجا تاریخ تولید باتری رو متوجه بشم؟

معمولا روی جعبه باتری ها یک ترکیبی از حروف و شماره ها هستش که هر کدوم معنا و مفهوم خودشو داره که از روی اون میشه تاریخ تولید رو در اورد

 

برای مثال ترکیب حرف و عددی مثل 5nbd2  رو در نظر بگیرین که در آن:

کاراکتر اول عدد 2 سال تولید باتری یعنی 2022 هستش – حرف b بیانگر ماه تولید باتری هستش که از a-m که از ماه اول تا دوازدهم هستش و معمولا از حرف l چون با عدد 1 ممکنه اشتباه گرفته بشه اصلا استفاده نمیکنن که در اینجا حرف b میگه تاریخ تولید این باتری برج دوم ماه میلادی هستش.

کاراکتر سوم و چهارم یعنی b و n بیشتر برای پیگیری امور فنی خط تولید کارخونس.

کاراکتر اخر هم یعنی 5 مربوط روز تولید باتری هستش که بیشتر برای فعال سازی گارانتی کاربرد دارد که توسط فروشنده برای شما فعال میشه.

شما همواره میتونین بهترین باتری ماشین ایرانی رو با بالاترین گارانتی و نازلترین قیمت از باتری کار تهیه کنید و خیالتون راحت باشه باتری که خریداری میکنید دارای تاریخ تولید به روز و ماه جاری است. در ضمن باتری کار دارای خدمات تعویض باتری ماشین با نصب و ارسال رایگان و خدماتی از قبیل تست برق و دینام و ... رایگان بوده که گارانتی باتری خریداری شده در محل در حضور مشتری فعال می شود و پیامک فعال سازی از کارخانه مربوطه به گوشی شما ارسال می شود.

با باتری کار حس خوب یک خرید اینترنتی یا تلفنی تجربه کنید و ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید. در ضمن شما می توانید با دنبال کردن اینستاگرام باتری از اخبار روز خودرو با خبر شوید.

 

 

 

  • ۰۰/۱۰/۱۲
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی