تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به باتری ماشین پژو 2008 می پردازیم.

باتری مناسب برای این خودرو 60 آمپر می باشد که شما به راحتی می توانید از باتری های موجود در باتری کار که شامل سپاهان باتری صبا باتری و برنا باتری می باشد استفاده نمایید که در ادامه طریق سفارش باتری از باتری کار توضیح داده شده است.

مقدمه

معرفی خودروی پژو 2008

پژو ۲۰۰۸ یک خودروی کراس اوور کوچک تولیدشده توسط شرکت پژو فرانسه است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودرو ژنو از آن رونمایی شد. بنابر تصمیم پژو مبنی بر عدم تولید ۲۰۸ اس‌دبلیو، این خودرو به عنوان جایگزین خودروی پژو ۲۰۷ اس‌دبلیو معرفی شد. این خودرو با کد A94 و بر روی پلت فرم PF1 طراحی و توسعه یافته‌است و دارای قطعات الکترونیکی مشترک با پژو ۲۰۸ می‌باشد و با گیربکسهای ۵ و ۶ دنده دستی و ۴ تا ۶ دنده اتوماتیک عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۰۸ یک خودروی کراس اوور براساس پژو ۲۰۸ می‌باشد. پژو در پایان آوریل سال ۲۰۱۲، در نمایشگاه خودروی پکن از کانسپت Urban Crossover رونمایی کرد. سپس در همان سال در نمایشگاه خودروی پاریس، همان کانسپت با نام کانسپت پژو ۲۰۰۸ معرفی شد.

پژو ۲۰۰۸ در چهار کارخانهیپژو در مولوز فرانسه، ووهان چین، پورتو رئال برزیل (از ۲۰۱۵) و تهران ایران (از ۲۰۱۷) تولید می‌گردد که از بین این کارخانه‌ها، ۷۳٪ تولید پژو ۲۰۰۸ مربوط به سایت تولیدی در مولوز فرانسه می‌باشد که همین امر باعث می‌شود این خودرو به نشان Origine France Garantie[۱] دست یابد.

پژو ۲۰۰۸ فاز یک

 

در سال ۲۰۱۵، یک نسخهٔ ویژه از پژو ۲۰۰۸ با نام Urban Cross در دسترس بود که بیشترین سطح امکانات را ارائه می‌داد و دارای تنوع موتور فراوانی بود.

 

در برزیل، پژو از دو کانسپت از پژو ۲۰۰۸ و پژو ۲۰۸ با نام‌های Pyrit و Kyanit رونمایی کرد که وجه تمایز کانسپت ۲۰۸Pyrit از نمونهٔ اصلی، رنگ ترکیبی مشکی-مسی مات، چراغ‌های دی لایت، راهنماهای ال ای دی، اگزوز متفاوت و رینگ‌های خاص بود. همچنین کانسپت ۲۰۰۸Kyanit دارای بدنه با رنگ ترکیبی مشکی-آبی، رینگ‌های ۱۸ اینچی و اگزوز دوگانه بود.

در ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۶، پژو از ۲۰۰۸ فیس لیفت شده تحت نام فاز دوم، در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. پژو ۲۰۰۸ جدید علاوه بر تفاوت در چهره، از امکانات جدیدتر و موتورهای با سطح تکنولوژی بالاتر و استانداردهای آلایندگی بسیار بالاتر بهره می‌برد.

 

تولید انبوه فاز دوم این خودرو با داخلی‌سازی ۳۰٪ به همراه صادرات ۳۰٪ی تولیدات، در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲ می ۲۰۱۷ میلادی) در ایران، در شرکت ایکاپ آغاز شد.

 

پژو ۲۰۰۸ جوایز بسیار دیگری را نیز از آن خود کرده‌است که از آن‌ها می‌توان به جوایز خودروی سال ۲۰۱۴ از دید دو مجله ویژه بانوان اسپانیا به نام‌های Elle و Mujer Hoy اشاره نمود.

موتورها

 

پژو ۲۰۰۸ در ایران، با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو THP163 دارای قدرت ۱۶۳ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و با حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتون-متر که در دور موتور ۱۴۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود، ارائه می‌گردد.[۳] مصرف سوخت بنزین پژو ۲۰۰۸ در مدل ۱.۶ لیتری توربوی ۱۶۳ اسب بخاری در هر ۱۰۰ کیلومتر در جاده ۴.۹ لیتر، در شهر ۹.۸ لیتر و ترکیبی ۶.۷ لیتر گزارش شده‌است.

فیس لیفت

در ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۶، پژو از ۲۰۰۸ فیس لیفت شده تحت نام فاز دوم، در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. پژو ۲۰۰۸ جدید علاوه بر تفاوت در چهره، از رنگ بندی متنوع تر، امکانات جدیدتر و موتورهای با سطح تکنولوژی بالاتر و استانداردهای آلایندگی بسیار بالاتر بهره می‌برد.

در داخل خودرو، تجهیزات داخلی جدید به همراه تزیینات غیرمعمول و جدید در خودرو ایجاد شده‌است. همچنین تکنولوژی‌های جدیدی همچون سیستم جلوگیری از برخورد (Active City Brake)، دوربین دید عقب و صفحه نمایش لمسی جدید با قابلیت screen mirroring (اتصال گوشی تلفن هوشمند به خودرو و استفاده از صفحه نمایش خودرو به عنوان صفحه نمایش تلفن همراه) در این فاز به خودرو افزوده شده‌اند. در این فیس لیفت، مدل GT Line که دارای بالاترین سطح تجهیزات و موتور می‌باشد نیز به سبد مدل‌های پژو ۲۰۰۸ افزوده شد.

پژو ۲۰۰۸ داکار یک نسخه از پژو ۲۰۰۸ می‌باشد که توسط پژو اسپورت در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و در بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ به تعداد بسیار محدود تولید شد. پژو پس از ۲۵ سال دوری از مسابقات رالی داکار، با این خودرو در سال ۲۰۱۵ و توسط تیم پژو-توتال به این مسابقات بازگشت. پژو ۲۰۰۸ داکار، علی‌رغم استفاده از تک دیفرانسیل عقب، توانست در سال ۲۰۱۶ مقام قهرمانی این مسابقات را برای پژو به ارمغان بیاورد. این خودرو از معدود خودروهای تک دیفرانسیل در تاریخ مسابقات رالی داکار محسوب می‌شود که با کمک تکنولوژی پیشرفته در تعلیق و موتور توربو دیزل ۳۵۰ اسبی و بدنه فوق سبک، توانست بزرگان این مسابقات اعم از مینی (قهرمان ۱۱ سال پیاپی رالی داکار تا سال ۲۰۱۵) و تویوتا را پشت سر بگذارد. تیم پژو-توتال با ۴ خودروی ۲۰۰۸ داکار در این مسابقات شرکت کرد که رانندگی این خودروها را استفان پیترهانسل، کارلوس ساینز، سباستین لوب و سیریل دسپره بر عهده داشتند و در نهایت استیفان پیترهانسل با ثبت زمان ۴۵:۲۲:۱۰ توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. این خودرو در سال ۲۰۱۷ با پژو ۳۰۰۸ داکار جایگزین شد.

قیمت باتری ماشین به چند عامل بستگی دارد.

1.     کشور سازنده باتری ماشین

2.     شرکت سازنده باتری

3.     نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری

4.     ظرفیت آمپراژ

5.     تاریخ اعتبار گارانتی

6.     تاریخ سال ساخت

 

مزایای نصب باتری توسط باتری کار  :

مهم ترین مزیتی که باتری کار در تعویض باتری ماشین در محل دارد، عدم حمل یک وسیله سنگین به نام باطری ماشین است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. اما این کار مزیت های دیگری نیز دارد که به ما را از دیگران متمایز می سازد:

·       سفارش تلفنی

با تماس با شماره های 8-02188540536 می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و بهترین باطری ماشین مناسب خودرو خود را سفارش دهید.

·       نصب و ارسال رایگان در محل

بعد از سفارشانواع باتری ماشین با برند های سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری و ... باطری ماشین باتری کار از نزدیک ترین فروشگاه سمت شما باتری را ارسال کرده و نهایت تا 40 دقیقه دیگر کارشناسان ما نزد شما هستند.

·       تست دینام و برق خودرو

کارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولین کار را تست دینام و برق خودرو می دانند زیرا چنانچه مشکل از دینام خودرو باشد باید در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند و بعد به نصب باتری بپردازند.

·       پرداخت در محل

یکی از مهم ترین مزیت سفارش از باتری کار پرداخت در محل است به این دلیل که شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده باطری را سفارش دهید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

 

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه خرید باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو تیگو 5 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

  • ۰۰/۰۴/۲۲
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی