تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به خرید باتری ماشین پژو 206 می پردازیم

باتری مناسب برای خودروی 206 در سالهای پایین تر از 93 باتری 50-55-60 آمپر است ولی در 206 های مدل 93 به بعد باتری 50 آمپر سایز کوچک است.

پژو ۲۰۶ (به انگلیسی: Peugeot 206) یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است و با ۶ تیپ تولید و عرضه شده‌است. تولید این خودرو در سال ۱۹۹۸ آغاز و در سال ۲۰۱۰ در بیشتر کشورهای جهان متوقف شد.

زمینه تجاری

بیش از ۸۵ درصد تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه به صادرات اختصاص می‌یافت و ۱۴۵ بازار صادراتی در اختیار داشت، بیشترین فروش این محصول در کشورهای فرانسه (۱٫۱میلیون)، انگلستان (۵۴۰ هزار)، اسپانیا (۴۰۰ هزار)، ایتالیا (۴۶۵ هزار) و آلمان (۳۳۱ هزار) بود و هم‌چنین با داشتن ۴ کارخانه (بجز ۲ کارخانه در فرانسه) تولید و مونتاژ ۲۰۶ در کشورهای انگلستان، ایران، برزیل و آرژانتین از مرز ۳۱۰۰ دستگاه در روز گذشت.

 

مدل‌ها

هاچ‌بک سه در

هاچ‌بک پنج در

استیشن (اس‌دبلیو)

کوپه روباز (سی‌سی)

جی‌تی‌آی سه در

آرسی (جی‌تی‌آی ۱۸۰) سه در

صندوقدار (اس‌دی)

سیتروئن سی۲

+۲۰۶

دبلیوآرسی (رالی)

 

پژو ۲۰۶ صندوق‌دار ساخت ایران

پنجمین مدل پژو ۲۰۶ با همکاری پژو و ایران‌خودرو و با نام پژو ۲۰۶ اس‌دی یا پژو آریان تولید شده‌است. این خودرو در سال ۲۰۰۶ رونمایی شد. صندوق عقب کوچک ۲۰۶ علت اصلی رفتن به سمت تولید این خودرو بود حجم صندوق این خودرو ۳۸۵ لیتر است و از طریق ایران به ترکیه، روسیه و الجزایر صادر می‌شد. نام SD در واقع مخفف کلمه sedan است. این خودرو یکی از محصولات شرکت ایران خودرو واقع در تهران است و در تیپ‌های مختلفی به بازار وارد شد و با توجه به تیپ و آپشن استفاده شده در خودرو در قیمت‌های مختلفی مورد خرید و فروش واقع می‌شد. تولید این خودرو در اکتبر ۲۰۰۸ در آمریکای جنوبی و با نام "Passion 207" آغاز گردید. همچنین در بازارهای چین و مالزی این خودرو با نام ۲۰۷ به فروش رسید.

نمای روبرو

این خودرو (که در واقع فیس لیفتی بر روی شاسی و پلت فرم پژو ۲۰۶ محسوب می‌شود) در سال ۲۰۰۹ توسط پژوی برزیل طراحی شد و برای آن دو موتور ۱۱۰۰cc TU1JP و ۱۴۰۰cc TU3JP در اروپا در نظر گرفته شد. در اواخر همان سال ایران خودرو از آن به عنوان خودرویی جدید با پیشرانه ۱۶۰۰cc TU5JP و با نام «پژو ۲۰۷i» رونمایی نمود. نام این خودرو در اروپا +۲۰۶ و در آمریکای لاتین 207Compact می‌باشد. تجهیزات آن در ایران مطابق با تجهیزات پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ است.

 

تغییرات این خودرو نسبت به پژو ۲۰۶ به ۶ قسمت «سپر جلو، کاپوت، گلگیرهای جلو، چراغهای جلو، سپر عقب و در نهایت داشبورد» محدود می‌شود.[۳] تولید این خودرو نهایتاً در اروپا در سال ۲۰۱۲ و در ایران در سال ۱۳۹۱ و در پی تشدید تحریم‌های علیه ایران متوقف شد.

اما در سال ۱۳۹۵ پیش فروش‌های این خودرو به صورت ایرانیزه آغاز شد و با تغییراتی مثل تغییر گرافیک چراغ‌ها، تغییر طراحی آینه‌ها، اضافه شدن مانیتور مولتی مدیا و تغییر طرح غربیلک فرمان و می‌توان اشاره کرد و این خودرو تولیدش پس از وقفه ای چندساله ادامه یافت. ایران خودرو همچنین در سال ۹۶ اقدام به تولید نسخه صندوقدار این خودرو گرفت. این نسخه طبق ادعای این شرکت با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیاردی تولید گشته‌است. البته که این خودرو پیش‌تر هم در بازار برزیل تحت نام 207 Passion عرضه شده‌است. لازم است ذکر شود که پلت فرم این خودرو همان ۲۰۶ اس‌دی است و از نظر امکانات هم تمامی امکانات موجود در ۲۰۷ به همراه بالچه عقب و فرمان برقی را دارد که نسبت به تیپ فول آپشن ۲۰۶ اس‌دی (V8) امکانات بیشتری دارد.

 

در سال ۲۰۰۶ گروه پی‌اس‌ای تصمیم گرفت که با اجرای تغییراتی بر روی شکل و شمایل خودروی پژو ۲۰۶ نسخه‌ای از سیتروئن سی۲ را به صورت اختصاصی برای بازار چین عرضه کند. این ابتکار برای گروه پی‌اس‌ای تازه نبود چرا که پیش از این هم همین گروه با اجرای تغییراتی در شکل ظاهری خودروی پژو ۱۰۴ اقدام به عرضه خودروی سیتروئن ال‌ان‌ای نمود. مشخصات فنی و موتوری این خودرو با توجه به این که در کارخانه سیتروئن چین مونتاژ می‌شود هیچگونه شباهتی به نسخه‌های اروپایی سیتروئن سی۲ ندارد.

قیمت باتری ماشین به چند عامل بستگی دارد.

1.     کشور سازنده باتری ماشین

2.     شرکت سازنده باتری

3.     نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری

4.     ظرفیت آمپراژ

5.     تاریخ اعتبار گارانتی

6.     تاریخ سال ساخت

 

مزایای نصب باتری توسط باتری کار  :

مهم ترین مزیتی که باتری کار در تعویض باتری ماشین در محل دارد، عدم حمل یک وسیله سنگین به نام باطری ماشین است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. اما این کار مزیت های دیگری نیز دارد که به ما را از دیگران متمایز می سازد:

·       سفارش تلفنی

با تماس با شماره های 8-02188540536 می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و بهترین باطری ماشین مناسب خودرو خود را سفارش دهید.

·       نصب و ارسال رایگان در محل

بعد از سفارشانواع باتری ماشین با برند های سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری و ... باطری ماشین باتری کار از نزدیک ترین فروشگاه سمت شما باتری را ارسال کرده و نهایت تا 40 دقیقه دیگر کارشناسان ما نزد شما هستند.

·       تست دینام و برق خودرو

کارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولین کار را تست دینام و برق خودرو می دانند زیرا چنانچه مشکل از دینام خودرو باشد باید در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند و بعد به نصب باتری بپردازند.

·       پرداخت در محل

یکی از مهم ترین مزیت سفارش از باتری کار پرداخت در محل است به این دلیل که شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده باطری را سفارش دهید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

 

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه خرید باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو تیگو 5 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

  • ۰۰/۰۴/۲۱
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی