تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

اجاره خانه در ترکیه

افراد زیادی به استانبول به چند دلیلی تصمیم می گیرند در استانبول خانه اجاره کنند، آنها ممکن است قصد اقامت ترکیه را داشته باشند و یا برای کار و تحصیل به ترکیه سفر کرده باشند. تقاضای زیادی برای اجاره خانه از آپارتمان های کوچک تا ویلا های بزرگ در مناطق مختلف استانبول وجود دارد. چ

اجاره ملک در استانبول

می گویند ترکیه یکی از ارازان ترین کشور های دنیا با اجاره آپارتمان است. هر چند استانبول جززو گران ترین شهر های ترکیه محسوب می شود اما باز هم اگر بخواهید با بقیه کلان شهر های دینا مخصوصا همسایه اش اروپا مقایسه اش کنید. شهر ارزان‌تری است. حتا شهری مثل تهران در مقایسه با استانبول گاهی بازار ملک گران‌تری دارد. تازه‌واردها وقتی وارد استانبول می‌شوند به زودی متوجه خواهند شد که مهم ترین بخش هزینه‌ها و درآمدشان، صرف اجاره محل سکونت می‌شود. بنابراین باید قبل از آمدن به استانبول مناطقی را که با درآمدشان همخوانی دارد پیدا کنند و در خصوص آن اطلاعات کسب کنند.

چند مورد از قوانین کلی اجاره نشینی

۱٫ودیعه پرداختی معمولا به اندازه اجاره همان خانه به مدت دو ماه می باشد؛ این مبلغ باید در مراحل ابتدایی پرداخت شود.

۲٫یکی از ملزومات اجاره خانه در این کشور، داشتن پاسپورت معتبر است. البته ارائه برگه درخواست اجازه اقامت ترکیه هم مورد قبول می باشد.

۳٫حتما باید در پرداخت اجاره، به موقع اقدام کنید. در ترکیه اجاره خانه هر ماه، اول همان ماه پرداخت می شود. هنگام پرداخت اجاره، دریافت رسید الزامی است.

۴٫هنگام تنظیم قرارداد، حکم تخلیه مستاجر هم گرفته می شود.

۵٫قانونا در زمان افزایش مبلغ اجاره، حدود ۱۰ درصد همان مبلغ به آن افزوده می شود.

۶٫زمانی که صاحب خانه و یا مستاجر، تصمیم به تخلیه زودتر می گیرند، باید حداقل از دو ماه قبل، به طرف دیگر قرارداد این موضوع را اعلام کنند.

۷٫اگر مستاجر بدون رضایت صاحبخانه به تخلیه ملک اقدام کند، مبلغ پرداخت شده اش بازگردانده نمی شود

۸٫پرداخت قبض های منزل بر عهده خود مستاجر بوده و صاحبخانه در قبال پرداخت قبوض و شارژ ساختمان هیچ مسئولیتی نخواهد داشت

۹٫در زمان اجاره، حتما هر دو طرف قرارداد باید بالای سن قانونی (۱۸ سال) باشند.

۱۰٫اگر خرابی ای در قبل از زمان اجاره وجود داشت، وظیفه مالک است تا آن را برطرف کند، اما اگر در زمان سکونت مستاجر به ملک خسارتی وارد شود، این مسئولیت مستاجر است تا آن را تعمیر کند.

۱۱٫در زمان تحویل ملک به صاحبخانه، مستاجر باید همانطور که خانه را تحویل گرفته آن را تحویل دهد.

۱۲٫در صورتی که مالک خواستار تخلیه ملکش باشد، باید برای این درخواست دلیل موجهی داشته باشد. در صورت شکایت همسایگان از مستاجر، مالک مجاز به تخلیه ملک خود می شود.

  • ۹۹/۱۱/۲۹
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی