تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

دلیل اصلی ساخت ری اکت مقیاس پذیری بالا این کتابخانه و راحت کار کردن با این برنامه می باشد که کار برنامه نویسیان را راحتر کرده است. این کتابخانه یکسری ویژگی مثبت دارد مانند یادگیری آسان و تست پذیری بسیار عالی ری اکت (که در دقت و زمان صرفه جویی خوبی میتوان کرد.) در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش برنامه نویسی ری اکت آشنا کنیم. با بنو سایت همراه باشید.

ری اکت چیست؟

ری اکت یکی از کتابخانه‌های جاوا اسکریپت است که در سال 2013 توسط تیم توسعه فیسبوک ساخته شده است. ری اکت قصد داشت رابط کاربری را ماژولار (با قابل استفاده مجدد) بکند و نگه‌داری آن را آسان‌تر سازد. بر اساس اعلام وب‌سایت رسمی ری اکت از آن برای (ساخت اجزای کپسوله شده‌ای استفاده می‌شود که حالت خود را مدیریت می‌کنند. سپس این اجزا با هم ترکیب می‌شوند تا UI های پیچیده‌ای ساخته شوند).

در جای جای این نوشته مثال‌هایی از فیسبوک زده‌ایم و دلیل این امر آن است که مهندسان فیسبوک نخستین کسانی هستند که ری اکت را ساخته‌اند.

آیا زمانی که فیسبوک به جای استفاده از لایک به سمت استفاده از واکنش‌ها (ری‌اکشن‌ها) حرکت کرد را به خاطر می‌آورید؟ در این زمان به جای این که تنها نوشته‌ها را لایک کنیم، می‌توانستیم با آیکون قلب، یا صورتک‌ها و یا همان لایک به نوشته‌ها واکنش نشان دهیم. اگر این واکنش‌ها قرار بود در HTML نوشته شوند به کار بسیار زیادی برای تغییر دادن همه آن لایک ها به صورت ری‌اکشن نیاز بود.

این همان جایی بود که ری اکت مورد استفاده قرار گرفت. در واقع به جای پیاده‌سازی «جداسازی دغدغه‌ها»، ما در ری اکت با معماری متفاوتی روبرو هستیم. این معماری، ماژولار بودن را بر مبنای ساختار کامپوننتی افزایش می‌دهد. امروزه ما CSS ها را نیز جدا نگه می‌داریم؛ اما شما می‌توانید هر جزیی را هر قدر می‌خواهید اختصاصی کنید.

ری اکت جی اس چیست؟

قبل از اینکه وارد جزئیات کامل درباره فریم ورک ری اکت نیتیو شویم، ابتدا بهتر است بدانیم آموزش برنامه نویسی ری اکت جی اس چیست :

  • یک کتابخانه جاوا اسکریپتی منبع باز است که به وسیله فیسبوک توسعه یافته است.
  • یک کتابخانه رابط کاربری (UI) است.
  • ابزاری برای ساخت کامپوننت های رابط کاربری (UI) است.

ری اکت نیتیو شبیه ری اکت جی اس است، با این حال از کامپوننت های بومی به جای کامپوننت های وب به عنوان بلوک های حیاتی سازنده استفاده می‌کند. شما باید بخشی از ایده های بنیادی ری اکت نیتیو را ببینید تا بتوانید ساختار اپلیکیشن‌های ری اکت را درک کنید. با این حال اگر علاقه مندید تا برنامه‌هایی را در ری اکت نیتیو ایجاد کنید، یادگیری React JS برای شما اجباری نیست و به سادگی میتوانید با ری اکت نیتیو شروع کنی

 

 

  • ۹۹/۱۰/۰۲
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی