تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

5.رانندگی های پرتکرار در مسافت های کوتاه

این نکته مختص عملکرد دوم دینام است که طی آن منجر به شارژ باطری ماشین می شود. همانطور که می دانید دینام برای شارژ باتری نیاز به زمان دارد، اما اگر مسافت و به تبع آن زمان روشن بودن خودرو کوتاه باشد، دینام فرصت کافی برای پمپ انرژی الکتریکی به سلول های باتری را نخواهد داشت. تنها راه جلوگیری از این مشکل این است که خودرو را در مسافت های طولانی تری به حرکت وا دارید. اگر شما از آن دست رانندگانی هستید که اتومبیل خود را برای مدت 5 تا 10 دقیقه به کار می اندازید و یا از آن برای پیمودن مسافت های کوتاه استفاده می کنید و با مشکل خالی شدن باتری مواجه شدید، یک دلیل محتمل برای آن همین مسافت های کوتاه رانندگی است. اگر اتومبیل را قبل از شارژ کامل آن توسط دینام خاموش کنید، پس از مدتی با مشکل خالی شدن باتری مواجه خواهید شد.

6. دمای بیش از حد

دمای بیش از حد می تواند منجر به تشکیل کریستال های سولفات سرب شود. این موضوع می تواند منجر به افزایش زمان مورد نیاز برای شارژ باتری، کاهش چشمگیر عمر مفید باتری و حتی سوختن باتری شود. فرآیند سولفاته شدن در باتری ها می تواند منجر به اختلال در تبدیل موثر انرژی شیمیایی موجود در باتری به انرژی الکتریکی گردد. و از آنجا که شارژ باتری زمان بیشتری به طول می انجامد، ممکن است وقتی اتومبیل را خاموش می کنید، باتری به طور کامل شارژ نشده باشد.

7. سست بودن کابل های متصل به باتری و یا ایجاد خوردگی در آنها

خوردگی می تواند از دیگر عواملی باشد که به موجب آن سلول های باتری انرژی ذخیره شده را به خوبی نگه نمی دارند. زنگار حاصل از این فرآیند می تواند بر ترکیبات خاص مواد و عناصر موجود در باتری که منجر به تبدیل انرژی شیمیایی به الکتریکی می شود، تاثیر گذار باشد. به زبان ساده تر زنگ و خوردگی مانع از آن می شود که باتری اتومبیلتان 100 درصد شارژ شود. لازم است همواره تمامیت و محکم بودن کابل های موتور خودرو را چک کنید. اگر هر نشانه از خوردگی و زنگ زدگی مشاهده کردید، باید هرچه سریع تر آن را بزدائید. در مورد کابل های سست، مشکل ایجاد شده در روشن کردن اتومبیل است. حل این مشکل بسیار راحت است.

8. باتری ضعیف یا کهنه

 

هر چیزی عمر محدودی دارد. حتی با وجود پیشرفت های بسیار در باطری ماشین ها،  برای ساخت باتری های با عمر حدود صد سال، هنوز راهی طولانی در پیش داریم. دلیل آن نیز ساده است. گذشت زمان موجب تحلیل و زوال دستگاه ها می شود. ما انسان ها آن را به صورت پیری و گذر عمر احساس میکنیم. برای موجودات غیر زنده به آن فرسایش می گوییم. اکثر باتری ها با عمر مفید 3 تا 4 سال تولید می شوند، البته این تخمین بر اساس رانندگیِ نرمال زده شده. بدون نگهداری مناسب و با عادت های غلط رانندگی نباید انتظار چنین طول عمری را  از باطری ماشین خودتان داشته باشید.

ممکن است باطری ماشین شما در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد. با این وجود آگاهی شما از عواملی که باعث خالی شدن باتری وقتی اتومبیلتان خاموش است، کمک می کند تا  از این اتفاق پیش گیری کنید. این موضوع به شما یاری می کند، هنگامی که بیش از همیشه به اتومبیلتان نیاز دارید، ترسی از روشن نشدن آن نداشته باشید.

شما با مراجعه به سایت باتری کار که بزرگترین سایت فروش باتری ماشین می باشد می توانید از قیمت باطری ماشین با نازلترین قیمت خریداری نمایید.

 

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی