تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

 

در چند وقت اخیر که در خصوص باتری های خودروهای مختلف تحقیقات گسترده ای داشتم و از کمپانی های مختلفی مثل تویوتا، تسلا و ... برایتان نوشتم امروز تصمیم گرفتم از بی ام و و افزایش ظرفیت باتری های این خودرو بنویسم و اطلاعاتی که داشتم را با شما عزیزان در میان بگذارم!

مدیر شرکت بی ام و i3 برای سال 2019 بسته باتری های بزرگ تر را به بازار خودرو عرضه خواهند کرد که ظرفیت این باتری ها 120Ah و ظرفیت ذخیره سازی آن به 42.2 KWh افزایش یافته است که مدل اولیه آن ظرفیت 60Ah و ظرفیت ذخیره سازی 22.6 KWh بوده است که نسبت به قبل دو برابر افزایش یافته و بزرگ تر شده است.

که این بسته از استاندار جدید با نام WLTP که استاندارد آلایندگی و مصرف سوخت در اروپا می باشد که طبق این استاندارد  فشار بیشتری به خودروسازان جهت ساخت پیشرانه‌های پاک‌تر و کم‌مصرف‌تر تنظیم شده‌است که حاصل آن تجهیز خودروهای اروپایی به فیلترهای ذره‌ای بوده است. این نسل از خودروها می توانند برد مسافتی بین 285 تا 310 کیلومتر بر ساعت برساند که پیشرفت بزرگی در این صنعت ایجاد شده است. چون برد مسافتی قبلی آن بین 235 تا 255 کیلومتر بوده است.

مدل s بی ام و i3 نیز به برد حرکتی 270 تا 285 کیلومتر خواهد رسید. مدل قبلی تنها در حدود 235 تا 245 کیلومتر قابلیت حرکت در حالت الکتریکی را داشت. قدرت موتورهای الکتریکی اما تفاوتی نکرده است و به ترتیب مدل های i3s، i3 معادل 167 اسب بخار و 181 اسب بخار قدرت دارند.

همچنین یک بسته اسپرت برای مدل عادی در نظر گرفته شده است که بسیاری از ویژگی های مدل s را به آن اضافه می کند. این بسته شامل کاهش ارتفاع سیستم تعلیق تا میزان 10 میلیمتر و تنظیمات اسپرت تر سیستم تعلیق، محافظ رینگ های سیاه رنگ، رینگ 20 اینچی و تایرها با سایز مختلف می شود.

اینطور که از شواهد امر بر می آید، خودروهای الکتریکی برخلاف خودروهای بنزینی از قابلیت بهبود مستمر برخوردارند و خودروسازان می توانند به واسطه بهبود نرم افزاری یا تغییر مشخصات باتری ها، تغییرات وسیعی را در بازه زمانی کوتاه بر روی این خودروها اعمال نمایند.

  • ۹۸/۰۴/۰۲
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی