تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

همانطور که خودتان مستحضرید باطری ماشین یکی از ضروری ترین قطعات برای خودرو شما محسوب می شود و با توجه به فضای گرانی و افزایش قیمت های باتری ها در ماه های اخیر، رییس اتحادیه باتری سازان ایران در خصوص افزایش قیمت باتری در شرکت های باتری سازی اعلام کرد این افزایش قیمت ریشه در مواد اولیه آن ها دارد. شاید شنیده باشید که چالش بزرگ شرکت های باتری سازی کمبود ماده اولیه ساخت باتری که همان سرب است، می باشد چون 70 الی 80 درصد باتری ها را سرب تشکیل می دهد. در حالی که ایران در بازار جهانی به لحاظ منبع سرب بسیار غنی می باشد!

از طرفی خریداران باطری ماشین با معضل تقلبی بودن آن ها نیز مواجه هستند که پیشنهاد باتری کار برای شما خریدار محترم استفاده از محصولات با کیفیت ایرانی و گارانتی مناسب است. زیرا در قیاس بین  نمونه های خارجی و ایرانی باطری ماشین، گارانتی باتری های ایرانی است که مدت زمان طولانی تر نسبت به باتری های خارجی دارند. برای مثال باتری های کره ای که در حال حاضر طرفداران خاص خود را در بازار باطری ماشین داراست، دارای گارانتی 6 ماهه است این درحالی است که تمام شرکت های باتری سازی ایرانی بالای یک سال گارانتی به مشترکین خود می دهند.

آیا در خصوص صادرات باطری ماشین به سایر کشورها چیزی شنیده اید؟

علی اکبری رییس اتحادیه باتری سازان ایران در خصوص وضعیت شرکت‌های سازنده باتری  گفت: در حال حاضر ۱۸ کارخانه در زمینه ساخت باتری در کشور فعالیت دارند که از این تعداد ۱۱ کارخانه به صورت فعال به ساخت باتری می‌پردازند. لازم به ذکر است که شرکت‌های باتری‌سازی ایرانی با توجه به کیفیت مناسب محصولات حتی در زمینه صادرات نیز فعال هستند و به کشورهای مختلف صادرات انجام می‌دهند. به طور کلی پیشنهاد می‌شود که مردم از باتری‌های تولید داخل حمایت کنند چرا که این باتری‌ها به خوبی توان رقابت حتی با محصولات کره‌ای را نیز دارند.

به تبع با گران‌تر شدن ارز، نرخ باتری نیز افزایش پیدا می‌کند، اما بالا رفتن نرخ قیمت ها، چارچوب و قواعدی دارد و چنین افزایشی تامل برانگیز به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود دستگاه‌های ذی ربط نسبت به بهبود شرایط در این عرصه، اقدامات لازم را اجرایی کنند.

پیش از موج تورم اخیر، قیمت باتری های ایرانی برای خودرویی مانند پراید از رقمی در حدود 130 هزار تومان شروع می شد و تا بیش از 300 هزار تومان در مدل های آمپربالا و وارداتی ادامه داشت، اما حالا با تغییرات نرخ ارز و افزایش قیمت مواد اولیه، این قیمت ها بین دو تا 3.5 برابر افزایش داشته است و در خصوص خودروهای وارداتی که به باتری های مخصوص کم تیراژ محتاجند نیز شاهد افزایش چند برابر شدن قیمت ها هستیم به شکلی که حالا شنیدن رقم های میلیونی نیز برای باتری خودروهای اروپایی به هیچ عنوان دور از انتظار نیست.

  • ۹۸/۰۳/۲۹
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی