تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

در مطالب قبلی که از زبان یکی از متخصصین خودرو نوشته بودم درباره سیستم برقی خودرو به صورت کامل صحبت کردم ولی یه سری موارد تکمیلی موندش که امروز توی این مقاله میخوام بهش بپردازم و راجبش صحبت کنم. قطعا متخصصین باتری کار که یک استارتاپ تخصصی باتری ماشین، میتونین به بهترین شکل ممکن میتونن زمانی که باطری ماشین شما دچار مشکل شد یا سیستم برقی ماشینتون دچار خللی شد شمارو راهنمایی کنن تا بتونین بهترین تصمیم رو در این خصوص بگیرید.

تو مقاله قبلی اومدیم درباره موارد زیر صحبت کردیم که به صورت کوتاه دربارش صحبت می کنیم و به موارد اصلی تر می پردازیم.

اومدیم گفتیم که

سیستم برقی خودرو شامل چه قطعاتی است؟

گفتیم از دو بخش کامپیوتر ماشین و بخش دیگر سایر قطعاتی است که در تامین برق ماشین نقش اصلی رو ایفا می کنند که شامل قطعات :

باطری ماشین: وظیفه اصلیش اینه که برق رو ذخیره سازی کنه

دینام : وظیفه ای که داره اینه که انرژی مکانیکی به الکتریکی تبدیل میکنه تو ماشین

کوئل : کارش تقویت برق باتری ماشین از طریق شمع هستش

دلکو : قطع و وصل جریان برق رو به عهده داره

شمع : کارش ایجاد جرقه بین قطعات مورد نیاز

وایر شمع : سیم های نارسانا و عایقی هستن که ارسال برق به شمع ها از این طریق صورت می گیره.

مدارات الکتریکی : این مدارات شامل مدار روشنایی و شارژه

آفتامات: کار اصلی این قطعه اینه که برقی که از طریق دینام تولید می شود توسط افتامات ولتاژش کنترل میشه

فیوزها : برای جلوگیری از آسیب به سیستم برق رسانی خودرو

کنترلرها: قطع و وصل کردن جریان برق توسط این قطعه انجام میشه!

سیم ها و توزیع کننده برق

 

 

سیم ها

می تونم به جرئت بگم که پرکاربردترین وسیله در هر خودرویی سیم هستش چون توسط این سیم ها انتقال انرژی الکتریکی به سایر قطعات صورت می گیره. که عمده تجمع سیم ها در یک خودرو در جعبه فیوز می باشد.

 

این سیم ها به قدری حجمش بالا هستش که حتما باید ساماندهی بشه و در یک کانال مشخص قرار بگیره تا مشکل و نقص فنی پیدا نکنه.

و اما فیوزها

همه فیوزها چند رشته سیم نازک دارند که برق با جریان بالا نمیتونه ازش رد بشه که اگر این اتفاق بیفته فیوز میسوزه. که سوختن فیوز میتونه منجر به آسیب های جدی در مدارهای برق رسانی میشه.

به خاطر همین موضوع در همه خودروها از یک جعبه فیوز استفاده می کنند که کلیه فیوزهای مدارهای مختلف داخل آن قرار میگیرند که جاش تو خودروهای مختلف متفاوته ممکنه برای بعضی از ماشین ها داخل کابین و در سایر خودروها در قسمت موتور ماشین باشه. شاید براتون جالب باشه بدونین که معمولا داخل جعبه فیوز چندتا فیوز یدک نگهداری میشه تا در صورت آسیب دیدن یکی از اونا سریع بشه فیوز مربوطه رو جایگزین کنند. معمولا فیوزها با رنگهای مختلف دارای ظرفیت متفاوتی هستند و به این ترتیب استاندارد سازی شده اند و روی فیوزها معمولا یک عدد نوشته شده که ظرفیت اون فیوز بر اساس توان جریان عبوری از اون هستش.

 یه سری دیگه ملزومات سیستم برقی خودروها کنترل کننده ها هستند:

وقتی ماشین خاموشه باتری ماشین و وقتی روشنه دینام ماشین هر دو به طور دائمی کار برق رسانی ماشینو انجام میدن. اینجا سوالی که مطرح هستش اینه که آیا قطعات مختلف ماشین همیشه به این برق رسانی احتیاج دارند یا نه؟ جواب خیر هستش چون مثلا ضبط ماشین همیشه روشن نیست یا اینکه ما چراغای ماشینو مرتب روشن نگه نمیداریم؟ یا اینکه برف کن ماشین فقط در مواقع بارندگی استفاده میشه که اینجاست که کنترل کننده ها نقش اساسی دارند.

کار کنترل کننده ها چیست؟

این کنترل کننده ها در حقیقت یک سری کلید و دکمه هستند که در قسمت های مختلف مدارات الکترونیکی خودرو قرار دارند که وظایف گوناگونی دارند یکی سری از این کنترل کننده ها کار قطع و وصل برق، یک سری دیگر کارشون کم و زیاد کردن سرعت و شدت جریان الکتریکی هستش .

سوکت‌ها

یک سری از قطعات اتومبیل وجود دارند که شاید در ظاهر بی اهمیت باشند ولی وقتی خراب باشند کل خودرو از کار میفته که می توان برای مثال برای این قطعاتسوکت هارو مثال بزنم که در اصطلاح فنی به آن ها کانکتور هم گفته می شود.

کار سوکت ها چیست؟

اتصال سیم های مدارات الکتریکی مختلف به قطعات مصرفی برقی خودرو برعهده سوکت ها یا کانکتورها می باشد.

اگر مشتاق شنیدن اخبار خودرو ها هستید پیشنهاد میکنم پیج اینستاگرام مارو فالو کنین همین الان اینجا کلیک کنید.

 

 

  • ۰۰/۱۱/۰۶
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی