تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

همه کسایی که با باتری کار اشنا شدن دیگه خیالشون راحته که با چند تا کلیک یا یه تلفن میتونن سفارششونو ثبت کنن و مطمئن باشن یه باتری با تاریخ تولید به روز با قیمت مناسب و کاملا رقابتی با بازار خریدن و خیالشون جمعه که گارانتی اصیل شرکتی داره و حتی اگر مشکلی برای باتریشون پیش بیاد میدونن که خدمات پس از فروش باتری کار خیلی سریع براشون پیگیری میکنه و نمایندگی خدمات اون برند مربوطه رو معرفی میکنه تا مشتری زودتر کارش حل شه.

این مطلب برای کساییه که مارو نمیشناسن و میخوان بیشتر با ما آشنا بشن پس پیشنهاد میکنم با ما همراه باشید و برای مشاهده پیج اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

اگر بخوام اشاره ای به تاریخچه خرید اینترنتی بکنم باید بگم که اولین تو سال 1991 میلادی معادی سال 1370 شمسی گروه برنرز اولین بار به تجارت الکترونیک پرداخت و پس از گذر 4 سال اولین بانک های اینترنتی بنیان گذاری شدند و کم کم فروشگاه های اینترنتی فعالیت خودشونو راه اندازی کردن مثل پیتزا هات – نت اسکیپ – اینترشاپ - ....

باتری کار یک استارتاپ تخصصی باتری ماشینه که از سال 97 فعالیت تخصصی خودشو شروع کرده و از نزدیکترین فروشگاه محل سکونت شما باتری درخواستی شمارو ارسال میکنه بنابراین زمان حدودی برای نصب باتری شما بازه زمانی بین 30 الی 45 دقیقه می باشد.

 

عملکرد

کم کم فروشگاه های اینترنتی بعد از به پیدایش اینترنت یکی یکی متولد شدند و فروشنده ها مشخصات اجناس خودشونو تو سایتا قرار میدادن و خریداران با مراجعه به سایت ها اقلام مصرفی خود را سفارش داده و سفارشات بعد از تایید نهایی ادمین سایت با پیک ، باربری، پست و ... برای مشتریان ارسال می گردید.

در این اثنا باتری کار نیز به این قافله فروش اینترنتی پیوست و با ربع قرن تجربه در صنف باطری ماشین فعالیت خود را به صورت اینترنتی در این چند ساله اخیر شروع کرد.

اغلب پرداختی ها در فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت انجام میشود ولی باتری کار این خدمت پرداخت در محل را برای کلیه مشتریان خود در نظر گرفت تا مشتری بتونه با خیالی اسوده پس از نصب باتری و فعال شدن گارانتی توسط متخصصان باتری کار همانجا توسط دستگاه پوز مبلغ را پرداخت کند.

کلیه فروشگاه های موفق اینترنتی معمولا برای جلب رضایت مشتری بهترین و با کیفیت ترین قیمت را برای کاربر در نظر می گیریند که باتری کار هم ارائه دهنده بهترین باتری ماشین ایرانی با برندهای سپاهان، صباباتری ، برنا باتری با سال ها تجربه تولید در این زمینه بوده و خدمات شایانی به مشتریان خود می دهد که این خدمات شامل  نصب و ارسال رایگان، تعویض رایگان در محل ، تست برق و دینام خودرو به صورت رایگان و ...

از مزایای سفارش از  امداد باتری، باتری کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهم ترین مزیتی که باتری کار در تعویض باتری ماشین در محل دارد، عدم حمل یک وسیله سنگین به نام باطری ماشین است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. اما این کار مزیت های دیگری نیز دارد که به ما را از دیگران متمایز می سازد:

·       سفارش تلفنی

شما به راحتی می توانید با شماره گیری 02188540536 الی 8 یا خط 5 رقمی 45405 ثبت سفارش تلفنی خود را داشته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

·       نصب و ارسال رایگان در محل در کوتاه ترین زمان ممکن

بعد از ثبت سفارش، باتری کار از نزدیک ترین فروشگاه محل شما باتری مناسب خودروی شما را ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه ارسال می نماید.

·       تست سیستم برقی خودرو

پس از حضور کارشناسان ما در محل به صورت رایگان برق و دینام خودروی شما چک شده و چنانچه مشکل از برق خودرو باشد توسط متخصصین ما اعلام می گردد.

·       پرداخت در محل

پس از نصب باتری و فعال سازی گارانتی در محل پرداخت کنید.

قیمت باطری ماشین در ایران به عوامل زیادی مثل کشور سازنده باتری خودرو، شرکت سازنده، نوع باتری اعم از سیلد یا غیر سید بود، آمپراژ باتری ، مدت زمان گارانتی ارائه شده و تاریخ تولید باتری و .... بستگی دارد که در امداد باتری باتری کار با لحاظ کردن کلیه شرایط اعلام شده بهترین قیمت برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

 

  • ۰۰/۰۸/۰۵
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی