تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

کافه داری در ترکیه

بسیاری از کسانی که از ایران به کشور ترکیه سفر می کنند و قصد اقامت ترکیه را دارند برای راه انداز کسب و کار، به فکر راه اندازی رستوران و کافه هایی با سبک غذا های ایرانی را دارند.

مزایای رستوران و کافه داری در ترکیه

راه اندازی رستوران در این کشور مزایای خود را دارد، افراد ترک رفتن به کافه ها و رستوران ها را امری بسیار عادی می دانند و حتی خیلی از آنها غذای خود را بیرون از خانه میل می کنند و بسیاری از ملاقات های کاری در رستوران ها و کافه ها صورت می گیرد، اگر شما در ترکیه کافه و رستورانی راه اندازی کنید بی شک بدانید که سود بسیار بالایی به شما می رسد.

معایب رستوران و کافه داری در ترکیه

رستوران و کافه ایرانی در ترکیه معایب خود را دارد، اولین عیب آن محبوب نبودن آنهاست یعنی اگر شما این حرفه را راه اندازی کنید به اصطلاح خاک خوری اولیه را دارد ولی پس از آن توقع مشتری های زیادی را نداشته باشید و یا عده ای را که کافه و رستوران شما را به عنوان پاتوق خود انتخاب کنند. علاوه بر این ها کافه و رستوران نیازمند مدیریت ۲۴ ساعته است پس اگر این توانایی را در خود نمی بینید از تاسیس این حرفه صرف نظر کنید.

معرفی  یک کافه در ترکیه

کافه پیر لوتی ، هالیک

یکی از خاص ترین کافی شاپ های استانبول که سعی کنید با همراهی دوستان و بستگانتان حتما سری به آن بزنید و نوشیدنی های آن را تست کنید بالحق و انصاف همین کافه می باشد که توجه داشته باشید که مثل مابقی کافه های استانبول به راحتی و با پای پیاده نمی توانید به این جا بروید چرا که با کلی هیجان باید از تله کابینی که از ایوپ ( Eyup ) از بالای یک قبرستان گذر کرده به این کافه پیر لوتی در بالای تپه برسید بله دقیقا به همین صورت ! در ضمن باید بدانید که هزینه تله کابین 2.10 لیر است که نهایتا آخرین حرکت تله کابین به سمت پایین در ساعت 11 شب بوده پس به حواستان به زمان بندی تان باشد چون بیشتر از آن نمی توانید در این کافه بمانید و همچنین اگر بخواهید در مورد تاریخ بوجود آمدن این کافه بدانید باید گفت که اینجا پاتوق نویسنده و افسر نیروی دریایی فرانسوی ژولین و یا با نام مستعار " پیر لوتی " بوده که به همین خاطر هم کافه به این نام تغییر نام پیدا کرد و سالهاست با این اسم نامیده می شود و از ویژگی های منحصر به فرد این کافه می توان به نمای رو به گلدن هورن شکیب اشاره کرد و همچنین پیشخدمت های کافه با یونیفرم جلیقه های مخملی ، شلوار سالوار و کلاه های سنتی ظاهر شده و موضوعی که باید بدانید ساعت کار این کافه از 8 صبح الی نیمه شب می باشد  .

با دیوار ترکیه سایتی که میتوان به صورت رایگان آگهی گذاشت همراه باشید

  • ۹۹/۱۲/۰۴
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی