تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

از آنجایی که ترکیه از لحاظ فرهنگ شباهت بسیاری به ایران دارد و در همسایگی ایران قرار گرفته است، متقاضیان زیادی جهت مهاجرت کاری به ترکیه اقدام می کنند. همچنین داشتن امید به اینکه کشور ترکیه در آینده ای نزدیک عضو اتحادیه اروپا خواهد شد.تجارت بسیاری در این کشور صورت می گیرد و از این رو متقاضیان بسیاری برای اقامت ترکیه از طریق کار انتخاب می کنند.

چرا کشور ترکیه برای اقامت کاری؟

در حال حاضر اقتصاد کشور ترکیه در رتبه هجدهم جهان قرار دارد. ترکیه بازاری نسبتاً مناسب برای بسیاری از سرمایه گذاریها و کسب و کارها بوده و نرخ رشد اقتصادی در سال‌های اخیر، نیروی کار جوان و با استعداد و موقعیت استراتژیک این کشور بین اروپا و آسیا، ترکیه را به عنوان یک منبع جذاب برای رشد و سرمایه گذاری تبدیل کرده است و به همین دلیل مهاجرت به ترکیه برای کار به طور روز افزونی در حال گسترش است.

درباره کشور ترکیه

کشور ترکیه از لحاظ اقتصاد بسیار پیشرفت داشته است و هم اکنون جز 20 کشور برتر از لحاظ اقتصاد می باشد. اگر چنانچه فردی کشور ترکیه را برای مهاجرت کاری خود برگزیده است، سوالات بسیاری نظیر شرایط کار، شرایط ویزای کار و قوانین کار در ترکیه در ذهن خود دارد. از راه های موجود برای اخذ اقامت کشور ترکیه مهاجرت کاری به ترکیه می باشد. زیرا که پس از اخذ اقامت از طریق کار می توانند برای تابعیت کشور ترکیه نیز اقدام کنند. از شیوه های دیگر می توان از مهاجرت به شیوه سرمایه گذاری و مهاجرت به شیوه تحصیلات ذکر کرد.

همانطور که گفتیم کشور ترکیه پلی میان آسیا و اروپا بوده و بسیار توریست پذیر و کوهستانی می باشد. پاینخت کشور ترکیه شهر زیباd آنکارا می باشد و از دیگر شهرهای معروف ترکیه می توان به استانبول، آنتالیا و ازمیر اشاره کرد. این کشور حدود 78 میلیون نفر جمعیت دارد که اکثر آنها دارای دین اسلام هستند. واحد پول در اینجا لیره می باشد. به علت بزرگی این کشور، ما شاهد آب و هوای متفاوتی از جمله مدیترانه ای و معتدل هستیم. این کشور دارای مرز مشترک با کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، همچنین بلغارستان، عراق و روسیه می باشد.

اخذ اقامت ترکیه از طریق کار و شرایط عمومی آن

برای بررسی شرایط اخذ اقامت ترکیه از طریق کار ابتدا در این بخش به معرفی این کشور و تحلیل کلی شرایط آن می پردازیم. کشور ترکیه عضو اولیه ناتو، منشور سازمان ملل متحد و بانک جهانی است و محل قرار گیری این کشور به این صورت است که بخشی از آن در قاره اروپا و قسمتی از آن در قاره آسیا می باشد. بزرگترین شهر این کشور استانبول می باشد که در بخش اروپایی واقع شده است. پایتخت ترکیه نیز شهر آنکارا نام دارد. این کشور با ایران در شرق، با بلغارستان و یونان در شمال غرب و شمال و در جنوب شرقی با سوریه و عراق هم مرز است. حدود 15 تا 20 درصد از مردمان این کشور کردها و 80 درصد آن ها را شهروندان ترک تشکیل داده اند و زبان این کشور به صورت رسمی ترکی استانبولی است. دین اکثریت افراد اسلام می باشد.

همچنین کشور ترکیه یک مقصد گردشگری و توریستی محبوب است و ششمین مقصد گردشگری در جهان شناخته شده است. واحد پول این کشور نیز لیر نام دارد. کشور ترکیه در سال گذشته نرخ بیکاری 14% داشته است که برای افراد متقاضی کار در این کشور این مقدار بسیار حائز اهمیت است.

  • ۹۹/۱۲/۰۴
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی