تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

ریمپ هایما

معرفی خودروی Haima S7

هایما S7 در سال ۹۴ با موتور ۲۰۰۰  تنفس طبیعی، توسط ایران خودرو عرضه شد. مهمترین ایراد این خودرو تنبلی و قدرت پایین موتور نسبت به وزن آن است. صفر تا صد هایما با ارفاق ۱۷ ثانیه بود! ایران خودرو برای رفع این ضعف در سال ۹۶ اقدام به عرضه هایما با موتور ۱۸۰۰ توربو نمود. با توان ۱۷۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور.

نکات مثبت هایما اس ۷ : دوربین ۳۶۰ درجه دنده عقب، فرمان برقی ، کروز کنترل فابریک و سیستمهای الکترونیکی   TCS و HAS ، صندلی راننده برقی، سانروف و تهویه مطبوع اتوماتیک از نکات مثبت این خودرو می باشد

نکات منفی هایما اس ۷ : حساسیت موتور به بنزین بی کیفیت، ناک زدن و مصرف بالای سوخت از جمله ایرادات مدل توربو به حساب می آید. عدم تامین به موقع قطعات مورد نیاز توسط نمایندگی ها به ویژه در شهرستانها، جزو گلایه همیشگی دارندگان به حساب می آید.

مزایای ریمپ خودرو هایما اس ۷ چیست؟

رفع ضعف کشش و توان در شروع حرکت (مدل ۲۰۰۰)

یکی از ایرادات بارز مدل ۲۰۰۰ شروع حرکت کند و سنگین آن می باشد. در برنامه ایسیوی این خودرو جدولی به نام Maximum torque during shift gear وجود دارد. به این معنا که می توان حداکثر گشتاور را در هر دنده تعیین نمود. با استفاده از این جدول می توان گشتاور اولیه را  در ابتدای حرکت افزایش داده و خودرو در سراشیبی بهتر حرکت کند.همچنین کشش خودرو در سرعتهای بالا هم بهبود می یابد.

🚩 رفع صدای ناک (چق چق سوپاپ)

این صدا به غلط توسط مکانیکها به اسم صدای شق شق سوپاپ مشهور می باشد. در حالی که منشا این صدا از احتراق پیش رس می باشد که موجب لغزیدن پیستون و برخورد آن با جداره سیلندر می شود. وجود این صدا در موتورهای با کارکرد بالا امری عادی محسوب می شود اما این صدا در خودروهای چینی بخصوص هایما نشان از عدم کالیبراسیون صحیح این موتور با بنزین بی کیفیت داخل کشور می باشد.  این نقص، در هر دو مدل معمولی و توربو، با ریمپ کاملا برطرف شده و موجب افزایش طول عمر موتور می گردد.

🚩 رفع مشکل لگ توربو

در موتورهای توربو شارژ، مدت زمانی طول می کشد تا توربو به حداکثر دور راندمان برسد. زمانی که برای رسیدن به حالت Spool صرف می شود ، در حین شتابگیری به صورت یک مکث لحظه ای خود را نشان می دهد که به لگ توربو مشهور است. لگ توربو در دور پایین به صورت تاخیر خود را نشان می دهد. در برنامه ریمپ دکتر ریمپ با اصلاح جدول بوست توربو این تاخیر به حداقل رسیده زیرا توربو را زودتر وارد می کنند تا در زمان کمتری به ماکزیمم دور برسد.

🚩 رفع مشکل مصرف سوخت مدل توربو شارژ (Limp)

یکی از گلایه های همیشگی دارندگان مدلهای توربو شارژ، به وجود آمدن حالتی به نام Limp می باشد که به دلیل بالا رفتن دمای موتور، ایسیو تصمیم به افزایش پاشش سوخت میگیرد که این مشکل بصورت افزایش غیرعادی مصرف سوخت خود را نشان می دهد که بعضی از دارندگان این خودرو که برای ریمپ مراجعه نموده اند گاه آن را تا صدی ۱۷لیتر نیز بیان کرده اند. دکتر ریمپ با اصلاح حالت Limp ایجاد این وضعیت را عقب تر می اندازد تا مصرف سوخت به صورت بهینه مدیریت شود.

🚩 افزایش سرعت عمل و واکنش گیربکس اتوماتیک

گیربکس خودروی هایما در مدل ۲۰۰۰ از نوع پنج دنده و در مدل توربو از نوع ۶ دنده اتوماتیک می باشد. گیربکس این خودرو ساخت شرکت مشهور هیوندا پاورتک می باشد. اما برنامه ریزی آن به صورت اکونومی صورت پذیرفته که منجر می شود که در معکوس کشیدن تاخیر داشته باشد و رفتار کندی از خود بروز دهد. در برنامه ریمپ دکتر ریمپ، آپدیت گیربکس نیز انجام شده و شاهد عملکرد فرز و سریع خواهید بود.

🚩 افزایش شتاب و کشش مضاعف در مدل توربو

 همانطور که میدانید شرکت ایران خودرو قدرت مدل اتوماتیک را ۱۷۰ اسب بخار اعلام کرده اما در مراجع خارجی این رقم حدود ۱۸۴ اسب عنوان شده که نشان دهنده آنست که خودرو به صورت عمدی توسط سازنده محدود شده است. دکتر ریمپ  با اصلاح جداول گشتاور و آوانس جرقه بدون افزایش مصرف سوخت توان خودرو را تا ۱۰% افزایش می دهد که اینگونه خودرو به توان واقعی بر می گردد.

  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی