تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

مهم‌ترین دلایل خوابیدن باتری ماشین چیست؟

۱. نارسایی دینام

یکی از مهمترین دلایل خوابیدن باتری ماشین، نارسایی دینام خودرو است. به این معنی که اگر دینام خودرو نتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد بخشی از این وظایف به ناچار بر گردن باطری ماشین خواهد افتاد. اگر دینام خودرو دچار مشکل باشد و به درستی کار نکند، باطری ماشیندیگر به عنوان یک منبع ذخیره‌ی انرژی که عمده وظیفه‌اش تامین انرژی مورد نیاز برای استارت زدن خودرو است عمل نمی‌کند. در چنین شرایطی باطری ماشینناگزیر از بر عهده گرفتن وظایف دینام خودرو خواهد بود و فشار بیشتری بر آن وارد می‌شود. در نتیجه انرژی ذخیره شده در باتری نیز زودتر از حالت عادی تخلیه خواهد شد.

مهم‌تر از این موضوع آن که این انرژی تخلیه شده قادر به بازیابی یا جایگزینی هم نخواهد بود. پس مسلم است که در چنین شرایطی خوابیدن باتری ماشین به امری گریز ناپذیر و محتمل تبدیل می‌شود.

دلیل اصلی این امر آن است که باتری خودروها بیش از هر چیز به عنوان یک منبع ذخیره‌ی انرژی برای تامین نیروی استارت خودرو به کار می‌روند و به منظور کارکرد مداوم و طولانی مدت ساخته نشده‌اند. از همین رو کار کردن طولانی مدت و مداوم یک باتری می‌تواند به خالی شدن شارژ آن و از کار افتادن باتری منجر شود. در مجموع اگر سیستم شارژ باتری یک خودرو دچار مشکل شود، انرژی مورد نیاز برای فعالیت باطری ماشینتامین نخواهد گردید و در نتیجه دیر یا زود مشکل خالی شدن باتری گریبان خودرو و مالک آن را خواهد گرفت.

مهم‌ترین دلایل خوابیدن باتری ماشین

۲. روشن ماندن چراغ‌های ماشین

از دیگر دلایل رایجی که در بسیاری از اوقات موجبات خالی شدن شارژ باطری ماشین را فراهم می‌آورد روشن ماندن چراغ‌های داخلی یا خارجی خودرو به مدت طولانی است. در واقع برخی از رانندگان کم حواس شب‌ها پس از پارک کردن خودروی خود فراموش می‌کنند که چراغ‌های داخلی یا خارجی آن را خاموش نمایند و خودرو را در همان وضعیت به حال خود رها می‌کنند.

 

این دسته از رانندگان هنگامی که صبح روز بعد برای استفاده از خودرو پشت فرمان آن می‌نشینند معمولا با این حقیقت تلخ روبرو می‌شوند که اتومبیل آنها دیگر استارت نمی‌خورد. در چنین شرایطی مسلم است که عمده شارژ باطری ماشین در طول شب گذشته برای روشن نگه داشتن چراغ‌های آن هدر رفته است و باتری خالی شده دیگر توانی برای تامین انرژی مورد نیاز برای استارت زدن خودرو ندارد.

البته این امر ممکن است به بی‌دقتی راننده مربوط نشود و دلیل اصلی آن وجود عیب و ایراد در سوییچ چراغ‌های داخلی و بیرونی خودرو باشد. در صورت وجود این مشکل چراغ‌های داخلی یا خارجی خودرو بدون اطلاع راننده به شکل خود به خود روشن می‌ماند و در طولانی مدت تمام انرژی موجود در باری را مصرف می‌کند. از همین رو بهتر است وضعیت چراغ‌ها و سیم‌ها یا کابل‌های متصل به آنها هرازگاه مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد تا در صورت وجود مشکل در آنها، ایرادهای موجود رفع گردد.

۳. پوسیدگی کابل‌های متصل به باتری

از دیگر دلایل رایجی که منجر به از کار افتادن باطری ماشین و خالی شدن شارژ موجود در آن می‌شود پوسیدگی کابل‌های اتصال باتری به موتور و سایر بخش‌های خودرو یا قطع شدن آنها است. بر این اساس اگر با مشکل استارت نخوردن خودرو روبرو هستید بهتر است پیش از انجام هر اقدامی کابل‌ها و راه‌های ارتباطی باطری ماشینبا سایر بخش‌های سیستم استارت را مورد بررسی قرار دهید و از سلامت آنها اطمینان حاصل کنید.

 شما برای دریافت قیمت باطری ماشین و خرید آنلاین باتری ماشین به باتری کار مراجعه نمایید.

  • ۹۹/۰۶/۱۹
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی