تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

خدمات تعویض باتری ماشین در محل

بعد از موتور خودرو، باتری حرف اول را در روشن شدن ماشین می‌زند. بدون باتری، سیستم استارت، برق، حرکت و بسیاری از سیستم‌های دیگر خودرو کار نخواهند کرد. درنتیجه همیشه باید در چک‌کردن و نگهداری صحیح از آن تلاش کنیم. باتری‌ها انواع مختلفی دارند که دو نوع از پرکاربردترین آن‌ها باتری‌های اتمی و باتری‌های اسیدی هستند. باتری‌های اسیدی که از قدیم بر روی خودروها قرار می‌گرفتند و با اضافه کردن آب اسید (آب باتری) کار خود را انجام می‌دادند. باتری‌های اتمی نیز نسل جدیدی از باتری‌های ماشین هستند که با تکنولوژی روز و بدون نیاز به آب باتری کار می‌کنند. خراب شدن باتری ماشین بعد از مدتی، یک اتفاق طبیعی است؛ اما وقتی باتری خودرو خوابید چه باید بکنیم؟ برای خرید باتری ایرانی و خارجی خودرو به چه کسی مراجعه کنیم؟ خدمات باتری‌سازی در تهران را به چه کسی بسپاریم؟ نصب باتری ماشین در محل را از چه کسی بخواهیم؟ آیا تعویض باتری نو با کهنه قابل انجام است؟ بهترین باتری ماشین را از کجا پیدا کنیم؟ و بسیاری سؤال دیگر که ممکن است در ذهنمان شکل بگیرد.

اگر شما نیز برای تعویض باتری خودرو سیار به یک متخصص احتیاج دارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا این کار را در هر محلی که تمایل داشته باشید انجام داده و مشکل خودروی به‌راحتی برطرف شود.

چه زمانی به تعویض باتری ماشین سیار در تهران نیاز داریم؟

خوابیدن باتری ماشین دلایل مختلفی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به کارکرد زیاد، قرار گرفتن در سرما به مدت طولانی و پایان عمر باطری اشاره کرد. اگر انتخاب یک باتری مناسب برای خودرو و نصب صحیح آن را به متخصص این کار بسپاریم، می‌توانیم به بهترین شکل از باتری استفاده کرده و هیچ مشکلی در سیستم برق‌رسانی خودرو نداشته باشیم. بعد از خراب شدن باتری یا نیازمند تعویض بودن آن، باید به یک متخصص تعویض باتری مراجعه کنیم؛ اما به‌طورکلی موقعیت‌هایی که در آن‌ها به یک متخصص در این زمینه احتیاج داریم عبارت‌اند از:

    هنگامی‌که باتری ماشین خراب شده و ازکارافتاده باشد.

    هنگامی‌که بخواهیم باتری کهنه خود را با باتری نو تعویض کنیم.

    هنگامی‌که باتری در سرما قرار گرفته یا به مدت طولانی از آن استفاده نکرده‌ایم و نیازمند شارژ مجدد است.

    هنگامی‌که باتری ماشین خواب رفته و خراب شده است.

    هنگامی‌که بخواهیم باتری‌های اسیدی خود را با اتمی تعویض کنیم.

باتری کار چه خدماتی در زمینه عوض کردن باتری خودرو در محل ارائه می‌کند؟

وقتی باطری ماشین خراب شده یا از کار می‌افتد، ماشین دیگر روشن نخواهد شد. درنتیجه برای تعویض باتری آن باید خودرو را به تعمیرگاه بُکسل کرد و یا به دنبال باتری‌ساز سیار خودرو بود. باتری کار امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید با استفاده از متخصصان مجرب در این زمینه، در محلی که خودرو شما قرار دارد باتری را تعویض کنید. متخصصان باتری کار می‌توانند خدمات باتری‌سازی در محل را در کمترین زمان به شما ارائه کنند؛ اما به‌طورکلی خدماتی که به شما ارائه می‌شود عبارت‌اند از:

    تعویض باطری خودرو در محل

    تعویض باتری پراید، سمند، تیبا، ال90، پژو پارس، 206، 405 و تمامی خودروهای داخلی

    تعویض باتری تمامی مدل‌های کیا، تویوتا، هیوندای، بنز، BMW، مزدا و تمامی خودروهای خارجی و وارداتی

    تعویض باتری چری، جک، جیلی، هایما، MVMو تمامی خودروهای چینی

متخصصان باتری کار توانایی نصب و تعویض تمامی باتری‌های موجود در بازار بر روی تمامی خودروهای موجود در بازار را دارا هستند. حتی برای تعویض باتری خودروهای هیبریدی نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر قصد تعویض باتری خودرو در محل را دارید، اگر به دنبال متخصص نصب و تعویض باتری خودرو هستید، اگر قصد تعویض باتری قدیمی خودرو با باتری جدید را دارید، همین حالا سفارش خود را به‌صورت رایگان در باتری کار ثبت کنید و از کار باکیفیت متخصصان ما بهره‌مند شوید.

  • ۹۹/۰۵/۰۸
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی