تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

باتری به باتری

آموزش کامل نحوه صحیح باتری به باطری ماشین

حتما برای همه شما پیش آمده است که گاهی پشت خودرویتان بنشینید و زمان ستارت زدن متوجه شوید که خودروی شما روشن نمی شود . در این مواقع باید چه کنیم ؟ اگر چراغ های پشت آمپر و ادوات برقی ماشین از کار افتاده باشند ، احتمالا علت روشن نشدن خودرو به باتری آن مربوط می شود بنابراین در این شرایط بدون هیچ گونه ناراحتی ، نحوه صحیح باتری به باتری که این بخش از دانستنی های خودرو در نمناک به شما ارائه می کند را یاد بگیرید و انجام دهید.باتری به باتری خودرو

در هنگام روشن نشدن ماشین چه باید کرد؟

در شرایطی که ماشین هنگام استارت زدن روشن نمی شود، سه روشی که در پیش رو دارید فکر کنید و یکی را انتخاب کنید

روش اول

راحت ترین روش ممکن این است که امداد خودروتماس بگیرید و از آنها درخواست تعویض باتری ماشین نمایید.

روش دوم

از قبل پاور بانک را تهیه کنید و این وسیله ی پُرتابل را در صندوق قرار دهید تا در صورت لزوم از آن استفاده نمایید.

روش سوم

باتری به باتری کنید.

اگر روش سوم یعنی باتری به باتری انتخاب شماست ، مراحل زیر را انجام دهید :

1. یک خودرو با باتری سالم برای باتری به باتری کردن پیدا کنید .

2. کابل باتری که از قبل تهیه نموده اید را از صندوق خارج کنید.

3. خودرو با باتری سالم را طوری در کنار خودرو مشکل دار پارک کنید که طول کابل کافی باشد.

4.سوئیچ هر دو خودرو را ببندید و صندوق عقب یا کاپوت جلو را باز کنید.

 

5.باید بدانید که هر باطری ماشین دوقطب + و دارد که بر روی آن درج شده است پس قطب های باتری را شناسایی کنید . شما می توانید با رنگ کابل نیز متوجه قطب های باتری شوید . کابل مشکی رنگی که به باتری متصل است، برای قطب به کار می رود و ضخامت کمتری دارد و کابل قرمز رنگ برای قطب + است که نسبت به کابل مشکی ضخیم تر است.

6.یک قسمت فلزی ترجیحا بدون رنگ یا پیشرانه برای اتصال کابل منفی در خودروی که باتری آن خوابیده ، مشخص نمایید.

7.یک طرف کابل مثبت قرمز رنگ را به قطب + باتری دشارژ شده متصل کنید و طرف دیگر را به قطب + باتری سالم وصل نمایید.

8.کابل منفی مشکی رنگ را به قطب منفی باتری سالم وصل نمایید.

9.سمت دیگر کابل مشکی رنگ را اگر به قطب باتری دشارژ شده متصل کنید خرابی ECU را به دنبال دارد . توجه کنید اگرکابل ها را برعکس متصل نمایید، ممکن است باتری ها منفجرگردند.

10.هیچ گاه گیره ی کابل منفی در خودروی مشکل دار را به قطب منفی باتری خراب وصل نکنید . محل نصب مناسب، روی قسمتی از بدنه ی فلزی یا موتور این خودرو می باشد.

11.اکنون که به روش گفته شده اتصالات را انجام دادید ، خودروی سالم را استارت زده و بعد ازچند دقیقه و بدون خارج کردن کابل ها، به خودروی دشارژ شده استارت بزنید.

اگر روشن شد

اتصال کابل مشکی را از بدنه ی خودروی مشکل دار خارج نمایید.

اتصال طرف دیگر کابل مشکی را از خودروی سالم خارج کنید.

کابل قرمز متصل شده را از خودروی سالم خارج کنید.

کابل قرمز متصل شده را از خودروی معیوب خارج کنید.

اگر از روشن کردن خودرو مدت زمانی می گذرد، احتمال دارد که باطری ماشین سالم و تنها دشارژ شده باشد که در این صورت اگر مسافتی در حدود نیم ساعت را با خودرو طی کنیم باتری شارژ می شود، به غیر از آن باتری مشکل دارد و باید عوض شود.

اگر روشن نشد

اگر ماشین روشن نشد ، کمی صبر کنید و سپس خودروی سالم را استارت بزنید و بعد از دو دقیقه و بدون خارج کردن کابل ها، به خودروی دشارژ شده استارت بزنید. اگر باز هم روشن نشد، احتمالا سیم کشی و یا آلترناتور خودرو ایراد دارد.

 

 

  • ۹۸/۰۶/۰۳
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی