تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

به گزارش روز شنبه گروه علمی ایرنا از پایگاه اینترنتی ساینس الرت، این رویکرد بیولوژیکی آگاهانه می تواند زمینه را برای ابداع منابع پرقدرت تر انرژی به منظور استفاده در دستگاه های دیجیتالی هموار سازد.

نمونه اولیه این باتری - که چگالی انرژی آن پنج برابر باتری های لیتیوم - یونی تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها است - از یک پیل لیتیوم-سولفور استفاده می کند و طراحی آن که از روده انسان الهام گرفته شده است، در نهایت طول عمر این باتری را برای مصارف تجاری به اندازه کافی بادوام می سازد.

این تحقیق که به ریاست گروهی از محققان دانشگاه کمبریج در انگلیس انجام شده است، بر یکی از مشکلات عمده باتری های لیتیوم-سولفور یعنی از بین رفتن بسیار سریع این باتری ها نسبت به پیل های لیتیوم - یونی، غلبه می کند.

زمانی که یک باتری لیتیوم - سولفوری تخلیه انرژی می شود، سولفور در کاتد (الکترود مثبت باتری) لیتیوم را از آند (الکترود منفی باتری) جذب می کند.

این تعامل باعث می شود که مولکول های سولفور به ساختارهای زنجیره مانند به نام پلی سولفیدها تغییر یابند.

بعد از این که باتری وارد چرخه های متعدد شارژ و دشارژ شد، این واکنش به تدریج کاتد را تحت فشار قرار می دهد که به تجزیه بیت های پلی سولفید و ورود آنها به الکترولیت باتری منجر می شود که دو الکترود باتری را به هم می چسباند.

زمانی که این اتفاق می افتد، باتری شروع به انحطاط می کند؛ چرا که باتری ماده فعال خود را که انرژی را ذخیره می کند، از دست می دهد.

در بدن انسان روده های کوچک از میلیون ها برآمدگی انگشت مانند کوچک به نام پرز پوشیده شده است. این برآمدگی ها از داخل دیواره های روده بیرون آمده اند و به جذب مواد مغذی در جریان هضم کمک می کنند.

این کار به طرز قابل توجهی با افزایش بالغ بر 30 برابری منطقه سطحی لایه روده انجام می شود.

محققان با استفاده از همین اصل و به عنوان جایگزین پرز، یک ماده نانوساختار سبک وزن ابداع کردند؛ زمانی که پلی سولفیدها تجزیه می شوند، توسط این برآمدگی جذب می شوند و در الکترولیت از بین نمی روند.

این ساختار پرز مانند، لایه ای ساخته شده از سیم های ظریف دی اکسید روی است که سطح الکترودهای باتری را می پوشاند. این سیم ها ماده فعال باتری را زمانی که آزاد می شود، به دام می اندازند و دسترسی الکتروشیمیایی آن را به کاتد و آند باتری حفظ کرده و از انحطاط باتری جلوگیری می کنند.

به گفته محققان، این اولین بار است که یک لایه شیمیایی کاربردی با یک نانو معماری خوب سازمان یافته برای به دام انداختن و استفاده مجدد از مواد فعال محلول در جریان شارژ و دشارژ باتری پیشنهاد شده است.

یافته های این مطالعه در نشریه Advanced Functional Materials منتشر شده است.

  • ۹۸/۰۴/۱۵
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی