تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید باتری تمام خودروهای برقی قابل شارژ شدن است و بسته به کمپانی سازنده آن خودرو ظرفیت و شارژ متفاوتی را نگهداری می کنند از این رو کمپانی ها بر سر نوع باتری ها و شارژ نگه داری شده و زمان شارژ شدن آن ها با یکدیگر رقابت دارند. که در میان یک شرکت سوئیسی ادعای جالبی دارد و مدعی است که سریع ترین شارژرهای الکتریکی جهان از آن این شرکت است و می تواند تمام انرژی مورد نیاز برای یک خودروی برقی را برای طی کردن یک مسافت 190 کیلومتری در یک بازه زمانی 8 دقیقه ای تامین می کند. که این شارژرها سه برابر از سوپرشارژرهای تسلا سرعت بالاتری در شارژ کردن دارند. یعنی شارژرهای تسلا 60 درصد آهسته تر از شارژرها ABB عمل می کنند.

که از این شارژرهای پرسرعت میتوان برای ایستگاه های بنزین آزادراه ها استفاده کرد و در واقع این شارژرها مزیتی که نسبت به شارژرهای دیگر دارند در این است که مشکل زمان زیاد در تامین انرژی خودروهای برقی را حل کرده است بنابراین این کمپانی سوئیسی بیش از 6500 ایستگاه تامین انرژی سریع در 60 کشور نصب کرده است و انتظار می رود که در آینده تعداد این ایستگاه افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از آن جایی که این تکنولوژی روز به روز پیشرفته تر شده است و امکاناتی که در اختیار آن ها قرار می دهد سبب افزایش اشتیاق مردم جهت استفاده از خودروهای برقی می شود و از این رو می توان آلودگی های زیست محیطی را با عدم استفاده از خودروهای بنزینی کاهش داد.

جالب است بدانید که تعداد خودروهایی که می توانند آهنگ تولید 350 کیلوواتی برق را مدیریت کرده و در واقع قوای محرکه و باتری آن ها برای چنین توانی آمادگی دارد زیاد نیست. بنابراین ABB نمی تواند انتظار داشته باشد که تعداد زیادی از مشتریان را جذب کند چون بسیاری از خودروها حتی توان سازگاری را با این محصول را نیز ندارد.

هم زمان با این موضوع تسلا نیز اعلام کرده که قصد دارد تعداد ایستگاه های شارژ خود را در سراسر امریکا به طور فزاینده ای افزایش دهد. در حال حاضر این کمپانی بیشترین ایستگاه مخصوص شارژ خودروهای برقی را در این کشور دارد. ایلان ماسک می گوید که در تلاش است تا برای حمایت از مصرف کنندگان و طرفداران خود ایستگاه های شارژ جمع و جوری را به خصوص در شهرهای کوچک راه اندازی کنند که به سوپرشارژرهای کوچک نسبتا سریع مجهز هستند.

در واقع این کمپانی قصد دارد که سوپرشارژرهای خود را توسعه داده و با اینکار آن ها را در اندازه های کوچک و به تعداد بسیار بیشتر در اختیار مالکان خودروهای تسلا و سایر خودروهای برقی قرار دهد.

گفته می شود که این شرکت علاوه بر گسترش تعداد ایستگاه های شارژ خود در بزرگ راه ها و مناطق برون شهری، تعداد سوپرشارژرهای خود را در هتل ها، رستوران ها و استراحتگاه های بین جاده ای نیز افزایش خواهد داد. این موضوع در مورد مناطق درون شهری نیز صدق کرده و به احتمال زیاد در آینده ای نه چندان دور در تمام مراکز پر رفت و آمد و مناطق شهری شلوغ شهرهای امریکا و سایر نقاط جهان ایستگاه های شارژ کوچکی از تسلا به چشم خواهد خورد.

تسلا معتقد است طراحی و تعبیه سوپرشارژرهای خاص و کوچک برای مناطق شهری پر جمعیت ایده بسیار مناسبی به نظر می رسد چرا که علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز جمعیت نسبتا بالای از مالکان خودروهای تسلا می تواند فضای کمتر و در عین حال تعداد بیشتری از شارژرها را در دسترس عموم قرار دهد.

 

  • ۹۸/۰۴/۰۳
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی