تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

تا به حال در خصوص باتری های گرافینی چیزی شنیده اید؟ پس بیاید اول باهم به بررسی گرافین و ساختار آن بپردازیم. اگر بخواهم به لحاظ شیمیایی به بررسی گرافین بپردازم باید بگویم که نام یکی از آلوتروپ های کربن است که ساختار بلوری آن به صورت لانه زنبوری دوبعدی می باشد و به علت دارا بودن خواص فوق العاده در رسانندگی الکتریکی و گرمایی و داشتن چگالی بالا و تحرک پذیری حامل های بار به ماده ای منحصر به فرد در این عصر تبدیل شده است و گزینه بسیار مناسبی برای سیلیکان که در قطعه های الکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرد است.

از زمان کشف گرافین در سال 2003 و از سوی محققان دانشگاه منچستر، این ماده برای بهبود هرچیزی، از فیلترهای آب گرفته تا پنل های خورشیدی مورد استفاده قرار گرفته است. خاصیتی که گرافین را به ماده ای منحصر به فرد تبدیل می کند، ضخامت یک اتمی آن است که تا 200 برابر از فلز قوی تر است؛ ضمناً رسانایی بیشتر از مس و انعطاف پذیری به اندازه پلاستیک هم از دیگر خواص این ماده جذاب هستند.

این ماده به قدری منحصر به فرد است که تا به حال میلیاردها دلار جهت بررسی و تحقیق صرف شده است در حالی که در دنیای واقعی موارد کاربرد آن بسیار محدود بوده است. در سال گذشته استارتاپی به اسم کاتالان فعالیت خود را شروع کرد و به دنبال تولید باتری های ساخته شده از گرافین بود که مدعی بود با سرعت 12 برابر بیشتر از باتری های لیتیوم یونی شارژ می شود. که اگر این ادعا درست باشد انقلابی عظیم در صنعت خودروهای برقی ایجاد می شود چون می تواند مدت زمان شارژ آنها را از چند ساعت به 5 دقیقه کاهش دهد.

موسس این استارتاپ در ادامه پرده برداری از استارتاپ خود می گوید: ما بر این موضوع واقفیم که شهرها در حال گذراندن تغییرات محسوسی هستند از این رو باید فضای اشغال شده توسط وسایل احتراقی را کاهش دهیم و تا بتوانیم آلودگی های زیست محیطی را کاهش دهیم و چون باتری های گرافینی بسیار سریع شارژ می شوند می توان دریچه ای نو برای بهینه سازی انرژی بین کاربران باز کرد.

باتری های گرافینی جدا از اینکه بسیار سریع شارژ می شوند مزیت دیگری که می توان به آن اشاره کرد 60 درصد ظرفیت بیشتر آن است.

بنا بود در نیمه دوم سال 2018 سه هزار واحد از این باتری ها تولید شود که با توسعه تولید آنها در صنعت خودروهای برقی انقلاب بزرگی رخ خواهد داد.

 

  • ۹۸/۰۴/۰۳
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی