تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

 

شرکت بوش در تلاش است که به زودی دوچرخه های الکترونیکی را وارد بازار کند که می تواند نقش بسیار مفیدی در جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی داشته باشد و در ضمن با استقبال بالایی هم روبه رو خواهد بود.

مدیر بخش فروش و بازاریابی سیستم های مربوط به دوچرخه های برقی  اعلام کرده است در حال حاضر بوش با 30 شرکت تولید کننده دوچرخه های برقی در آمریکای شمالی همکاری می کند، این در حالی است که چند سال پیش تعداد این شرکت ها کمتر از تعداد انگشتان دو دست بود. در طی گزارش های خبری در سال های گذشته از فروش بین 200 تا 250 هزار دستگاه دوچرخه در ایالت متحده با خبریم و پیش بینی می شود که این عدد تا سال 2035 میلادی به صد میلیون دستگاه برسد و به دلیل اجزایی مثل باتری و موتوری که در بدنه دوچرخه تعبیه شده و طراحی پیوسته و زیبا و ضمنا شباهتی که به نمونه پدالی دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

باتری مدل PowerTube 500 در شرکت بوش به شکل های مختلفی تولید شده و درون هر فریمی جای می گیرد و امکان خارج کردن باتری از بالا و پایین یا کنار وجود دارد. به همین دلیل است چه با دوچرخه های کوهستانی وچه با دوچرخه های خیابانی سازگاری دارد.

طی نظرسنجی که توسط انستیتوی ملی حمل و نقل آمریکا در سال گذشته بین 1800 نفر از دارندگان دوچرخه برقی که 70درصد آنان مرد و 30 درصد آن زن بودند صورت گرفته است، برآورد شده است که آن ها تمام سفرهای روزمره خود را که قبلا با خودرو انجام می دادند در حال حاضر با دوچرخه های برقی رفت و آمد می کنند.

و همچنین در این نظر سنجی مشخص شد که آمار استفاده از دوچرخه های برقی در سال 2017 نسبت به سال گذشته دو برابر شده که پیش بینی می شود این رقم جای رشد داشته و آینده روشنی در انتظار دوچرخه های برقی است.

البته این آگاهی مردم ایالات متحده نسبت به اروپا پایین تر است چرا که مردم اروپا 5-6 سال زودتر استفاده از دوچرخه های برقی را شروع کرده اند و روزبه روز تعداد افرادی که در حال استفاده هستند رو به افزایش است.

در ایالات متحده بازار بزرگی برای دوچرخه های پایین رده ارزان قیمت وجود دارد. شما می توانید با پرداخت مبلغی بین 500 الی 1000 دلار یک نمونه این چنینی خریداری کنید.

در حال حاضر در صنعت دوچرخه سازی، e-bike ها همانند یک ستاره درخشان بوده و به عنوان بخشی از این صنعت با سرعت بسیار بالایی رو به رشد هستند.

 

  • ۹۸/۰۴/۰۳
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی