تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

در یکی از مقالات باتری کار در خصوص باتری های لیتیوم یونی به طور کامل صحبت کردیم و نحوه کارکرد و مزیت های آن را بررسی کردیم حال در این مقاله سعی بر این است که نحوه استفاده درست از این باتری ها را شرح دهیم.

همانطور که خودتان مستحضرید از باتری های یون لیتیوم در انواع گوشی های هوشمند استفاده می شود و به نظر می رسد هیچ کدام از ما تصویر درستی از طریقه نگهداری و استفاده از آن نداریم چون از همه جا نقل قول های زیادی به گوش ما خورده است ولی از صحت و سقم آن خبر نداریم که چطور، چه زمان و چقد مجاز به شارژ کردن باتری موبایل خود هستیم! به همین خاطر تصمیم گرفتم امروز کمی در این خصوص با شما صحبت کنم و اطلاعاتی که در این زمینه داشتم در اختیار شما عزیزان قرار بدهم.

در نسل قدیمی تر تلفن های همراه از باتری های نیکل استفاده می شد که به نحوه استفاده بسیار حساس بودند که این موضوع در نسل جدید تلفن های همراه با باتری های یون لیتیومی به چشم نمی خورد. البته کارکرد نادرست از این باتری ها هم منجر به کاهش عمر مفید باتری ها می شود. اگر تمایل دارید با استفاده درست از  این باتری ها برای شما سال ها کار کنند پس با ما همراه شوید!

توصیه می شود که باتری را کاملاً خالی نکنید!

به جای آنکه همیشه اوقات باتری لیتومی خود را کاملاً خالی کنید، بهتر است قدری که انرژی ذخیره شده آن کاهش یافت، کمی آن را شارژ و دوباره استفاده نمایید در حالت ایده آل تخلیه باتری تا 50 درصد برای سلامت این قطعه بهتر از تخلیه‌های بسیار کم یا بسیار زیاد است. پس از این به بعد اگر امکانش برایتان وجود داشت نگذارید شارژ باتری موبایل شما تا انتها مصرف شود و در عوض وقتی میزان شارژ باتری شما به حدود ۵۰ درصد رسید آن را به برق متصل نموده و شارژ نمایید.

باتری را کاملاً شارژ نکنید!

علی رغم اینکه بسیاری از کاربران در زمان شارژ، باتری لیتیومی خود را صد درصد شارژ می‌کنند، نیازی به این کار نیست. بهتر است به قانون 40 تا 80 درصدی بسنده کنید و همیشه در همین محدوده باتری را شارژ یا مصرف کنید. چرا که چنین رویکردی می‌تواند به افزایش طول عمر باتری شما بیانجامد. اگر احیاناً باتری را تا 100 درصد شارژ کردید، بهتر است سریعاً دوشاخه را از پریز جدا کنید.

یکبار در ماه باتری را کاملاً تخلیه کنید!

شاید عجیب به نظر برسد، اما علی رغم اینکه نباید همیشه باتری‌های لیتیومی را صد درصد خالی کرد، لازم است تا ماهی یک بار باتری خود را کاملاً خالی کنید.

باتری را خنک نگه دارید!

اغلب ما از این موضوع اطلاع درستی نداریم که دمای بالا می تواند به سلامت باتری لطمه بزند. دقیقاً مانند پردازنده ها که دمای زیاد آنها را اذیت کرده و از عمر مفیدشان می‌کاهند، باتری ‌ها نیز به این شرایط حساس هستند.

باوجود تمام این توصیه ها اگر در شرایطی قرارگرفتید که مجبور به نقص موارد فوق شدید، مثلاً باتری کاملا تخلیه شد یا اینکه پیش از مسافرت و عدم دسترسی به برق باتری را کاملاً شارژ کردید، نگرانی به دل راه ندهید و وسواسی نشوید. در ذهن داشته باشید که این باتری چند سالی به شما خدمت خواهد کرد و بعد از سپری شدن عمر مفید به هر حال از کار می افتد. تمام راهکارهای بالا می تواند در دراز مدت بر این عمر مفید بیافزاید.

  • ۹۸/۰۴/۰۱
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی