تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

ups

در طول کار با وسایل الکترونیکی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با نوسانات برق یا قطع شدن آن وسیله الکترونیکی شما دچار آسیب های جدی شده باشد حال این مشکل برای تاسیسات بزرگ و پیشرفته می تواند تبعات هنگفتی را به بار بیاورد برای حل این مشکل پیشنهاد ما به شما این است که لوازم الکترونیکی خود را در منزل و محل کار مجهز به یوپی اس کنید. منظور از یوپی اس همان منبع تغذیه بدون وقفه می باشد که معادل انگلیسی آن Uninterruptible power supply=UPS می باشد.

زمانی که ولتاژ ورودی قطع یا نوسانات شدید می شود وجود یوپی اس باعث می شود وسیله الکترونیکی شما در حالت نرمال به کار خود ادامه دهد. در داخل یوپی اس های کوچک یک باتری وجود دارد که هنگامی که برق وصل باشد این باتری شارژ شده و در هنگام قطع یا افت ولتاژ، به طور اتوماتیک منبع تغذیه وسیله الکترونیکی را از برق شهری به باتری موجود در درون خود در زمانی کمتر از 2 میلی ثانیه منتقل می کند به طوری که قطعه الکترونیکی این تغییر ولتاژ و قطعی برق را احساس نکرده و به کار خود ادامه می دهد.

انواع UPS لاین اینتراکتیو یا

معمولا یوپی اس ها را بر اساس عملکرد داخلی به دسته کلی تقسیم می کنند:

1.     آفلاین یا آماده به کار

2.     آنلاین یا برخط

3.     در تعامل با خط یا لاین اینتراکتیو

آماده به کار یا آفلاین

این نوع  UPS، هنگام قطع برق به عنوان منبع جایگزین فعال می‌شوند.

در واقع این نوع یوپی‌اس‌ها در حالت عادی از برق شهر استفاده کرده  اما به محض قطع برق، با تغییر جریان، یوپی‌اس را  وارد مدار کرده و برق باطری را به برق مورد نیاز مصرف‌کننده‌ها تبدیل می‌کند.که در یوپی‌اس آماده به کار «خارج از خط» سیستم بار به‌طور مستقیم توسط برق ورودی پشتیبانی می‌شود و مدارات قدرت تنها با استناد به ابزار قدرت تغذیه می‌شوند. بیشترین یوپی‌اس‌های زیر ۱ کیلوولت آمپر از انواع خط‌های تعاملی یا آماده به کار هستند که معمولاً ارزان قیمت ترند.

این نوع از یوپی‌اس‌ها تنها به هنگام قطع برق و به عنوان منابع جایگزین فعال می‌شوند به همین علت به آن‌ها یوپی‌اس با عملکرد کشیک انفعالی نیز می‌گویند.

برخط یا آنلاین

این مدل یوپی اس نسخه کامل شده مدل آفلاین است که علاوه بر زمان قطع برق در صورت نوسان برق هم انرژی الکتریکی مورد نیاز مصرف‌کننده را از راه باتری‌ها تأمین خواهد کرد و در این یوپی اس ها زمان بین قطع برق شبکه و وصل برق اضطراری توسط یوپی اس، صفر ثانیه است.

یوپی‌اس لاین-اینتراکتیو

یوپی‌اس‌های لاین‌اینتراکتیو در شرایط عادی می‌توانند ولتاژ خروجی را به وسیله ی یک ترانسفورماتور تثبیت کنند. این نوع یوپی‌اس‌ها کیفیت و حساسیت بسیار بالایی دارند و برای دستگاه‌های بسیار حساس آزمایشگاهی، نظامی و به کار می‌روند.

بازدهی این یوپی اس‌ها نسبت به سایر یوپی اس ها به صورت قابل ملاحظه‌ای کمتر و مصرف داخلی آن‌ها بسته به انواع آن بین پنج تا ده برابر سایر مدلهاست. این مدل یوپی اس‌ها علاوه بر مصرف برق قابل توجه، به دلیل تولید حرارت داخلی چند برابری که باعث کاهش عمر خازن‌های الکترولیت شده و همچنین فن‌های دستگاه به دلیل کارکرد عمدتا مداوم آنها، معمولاً نسبت به مدل‌های دیگر از عمر کوتاه تری برخوردارند.

 

  • ۹۸/۰۳/۲۶
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی