تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

چه زمانی باید صفحه کلاچ خودرو را عوض کنیم
وظیفه کلاچ در اتومبیل انتقال حرکت چرخشی از یک شفت به شفت دیگر است ، همانطور که در این بخش از سرگرمی نمناک خواهیم گفت در واقع کلاچ وسیله ای برای قطع کردن و یا وصل کردن است که در سیستم های انتقال نیرو بکار می رود. در سیستم های انتقال نیرو، توان و نیروی تولید شده در موتور برای استفاده به شکلی دیگر و یا استفاده در جایی دیگر نیاز به جابجایی و انتقال دارد. برای آنکه بر روی این انتقال نیرو بتوان کنترلی را اعمال کرد؛ باید از کلاچ استفاده نمود تا در زمان توقف انتقال نیرو ، این عمل انجام گیرد.تعویض صفحه کلاچ
دلایل خرابی کلاچ خودرو
صفحه کلاچ یک قطعه مصرفی است که دیر یا زود تمام می شود اما موارد زیر می تواندعمر صفحه کلاچ را کمتر کند:

    رانندگی در ترافیک به دلیل ترمزهای متعدد
    با شتاب زیاد رانندگی نمودن
    به موتور در سر بالایی فشار وارد کردن
    تعداد زیاد سرنشینان خودرو
    پا گذاشتن روی پدال کلاچ در حین رانندگی

نکته:عموما اکثر رانندگان مبتدی، در ابتدای رانندگی شان، پای خود را بیش از حد بر روی کلاچ نگه می دارند و حتی در سرعت نیز پای خود را به صورت آهسته روی کلاچ گذاشته تا در مواقع ضروری آن را بفشارند. درواقع همین موضوع موجب درگیری صفحه کلاچ شده و در طولانی مدت شما را مجبور به تعویض صفحه کلاچ می کند. پس از تعویض دنده، پای خود را از روی پدال بردارید و هیچ وقت حین رانندگی، پای خود را روی کلاچ نگذارید. تماس اندک پای شما با پدال کلاچ، موجب کاهش عمر صفحه کلاچ می شود.
دلایل خرابی صفحه کلاچ خودرو
علت های خرابی صفحه کلاچ خودرو
علائم نشان دهنده ضعیف شدن صفحه کلاچ:

    سفت و خشک شدن پدال کلاچ و از دست دادن حالت ارتجاعی و فنری خود
    افزایش دور موتور در هنگام حرکت و افزایش نیافتن سرعت
    پله پله شدن کلاچ به دلیل خشکی و خرابی سیم کلاچ
    عقب پرت شدن سریع پا هنگام رها کردن کلاچ
    صدا دادن دنده ها هنگام جا زدن

علائم ضعیف شدن صفحه کلاچ خودرو
علائمی که نشان دهنده ضعیف شدن صفحه کلاچ خودرو است
یکی از نشانه های زمان تعویض دیسک و صفحه زمانی است که ما ماشین را در دنده 1 گذاشته و کلاچ را رها می کنیم موتور و اتاق خودرو به لرزه می افتد و البته این لرزش کاملا متفاوت است. این یک نشانه واضح و کامل برای تعویض دیسک خودرو است.
وقتی ماشین در حال سکون است دنده را در 2 قرار داده و کلاچ را رها می کنیم اگر خودرو حرکت کرد و خاموش نشد دیسک و صفحه تمام شده است. ولی اگر خودرو سریع خاموش شد، هنوز زمان تعویض صفحه کلاچ فرا نرسیده است.
نشانه ای دیگر برای تعویض صفحه کلاچ خودرویتان این است که در سر بالایی نیمه شدید، اگر نیاز به تعویض دنده به شماره های سنگین زیاد باشد ، باید صفحه کلاچ تعویض کنید.
برای اطلاع بیشتر از قیمت باطری ماشین از قسمت سفارش باتری با باتری کار در ارتباط باشید.

  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی