تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تبلیغات آنلاین

ضریب نفوذ دنیای دیجیتال در جامعه امروزی رشد بسیار چشمگیری داشته است به گونه ای که تمامی اقشار جامعه با هر سطح از سواد و درآمد با این فضای جدید در ارتباط می باشند.این مسئله باعث گردیده است که توجه ویژه ای از سوی صاحبان کسب وکار برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات هدفمند به این فضا صورت گیرد.

تعریف تبلیغات آنلاین:

تبلیغات آنلاین که با نام های بازاریابی آنلاین ،تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجتال هم شناخته می شود یک نوع از تبلیغات و بازاریابی می باشد که با استفاده از اینترنت سعی دارد که پیام های خود و طرح های پروموشن را به کاربران و مشتریان هدف برساند.

مزایای تبلیغات آنلاین:

تمرکز:

با توجه به قابلیت های بسیار بالا در شناسایی مشتریان و بخش بندی آنها می تواند بصورت هدفمند تبلیغات را برای بخش های خاصی از مخاطبین ارسال نمود.

معیار های اندازگیری بهینه:

با استفاده از ابزار ها و امکاناتی که در دنیای اینترنت وجود دارد می توان معیار های مناسبی برای بررسی پیشرفت و اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی آنلاین تعیین نمود و بر اساس آن ارزیابی دقیقی از تاثیر گذاری تبلیغات و بازرایابی را بدست آورد.

صرفه جویی در زمان:

هر دو روش تبلیغات آنلاین و آفلاین نیازمند زمانبندی و ایجاد کمپین تبیلغاتی می باشند اما تبلیغات آنلاین زمان کمتری برای ایجاد و راه اندازی کمپین نیاز دارد و براحتی می توان تبلیغات را بر بستر مدیاهای گوناگون ارسال نمود.

انعطاف پذیری بیشتر:

در تبلیغات آنلاین انعطاف پذیری در تولید عناصر تبلیغاتی بسیار بیشتر می باشد و براحتی می توان ترکیبی از متن ،عکس ، ویدئو تولید نمود ودر زمان مناسب برای شبکه مناسب از مخاطبین ارسال نمود .

هزینه کمتر:

در مقایسه با تبلیغات آفلاین کمپین های تبلیغاتی آنلاین به مراتب ارزان تر از مدل های سنتی می باشند و اثر گذاری آن بیشتر است

قابلیت تعامل:

از طریق تبلیغات و بازاریابی در کانال های آنلاین راحتتر می توان با مخاطبین ارتباط برقرار نمود و نظرات ودیدگاه های آنها را دریافت نمود و از این طریق علائق ونیازمندی های مشتریان را بهتر درک نمود در حالیکه در مدل های آفلاین این فرآیند به سختی صورت می پذیرد.

سرعت:

سرعت انتقال اطلاعات در فضای دیجیتال به مراتب بیشتر از مدل های سنتی می باشد و در کمترین زمان می توان پیام خود را به مخاطب رساند.

بخش بندی: با استفاده از ابزارها واطلاعات مناسبی که میتوان از مشتریان بدست آورد این امکان فراهم می شود که مخاطبین را به دسته های مختلفی تقسیم بندی نمود و بر اساس ویژگی های هر گروه از مشتریان نسبت به ارسال پبام تبلیغاتی برای آنها اقدام نمود.



منبع : گروه تبلیغات و نرم افزاری کاپنا

http://cappna.biz

  • ۰
  • ۰

ماشین برقی

ماشین های برقی ماشین هایی هستند که به جای موتور درون سوز داخل خودرو،  از باتری به عنوان منبع انرژی، و از موتور الکتریکی به عنوان نیروی محرکه استفاده می کنند. در واقع این نوع خودروها به یک موتور الکتریکی و باتری مجهز است که قابلیت شارژ شدن در ایستگاه های مخصوص را دارد و بسته به توان باتری مسافتی بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر می پیماید.

اگر بخواهم از تاریخچه این خودروها صحبت کنم باید بگویم که تولید این خودروها به قرن نوزدهم میلادی بر میگردد ولی در آن زمان سبب تولید انبوه و ایجاد یک بازار رقابتی نگردید. تا اینکه در سال 2008 میلادی با توجه به توسعه و پیشرفت فناوری باتری ها، تحول اساسی در تولید خودروهای برقی صورت گرفت.که از مزیت های آن نسبت به سایر خودروها به کاهش گازهای گلخانه ای، کاهش وابستگی به سوخت های نفتی مثل گازوئیل، بنزین و ... و مهم تر از همه می توان به کاهش چشم گیر آلودگی هوا اشاره کرد و از معایب آن می توان به قیمت بالا، پیمایش مسافت محدود، زمان طولانی شارژ باتری، عدم وجود تکنسین ها و متخصصین کارآمد اشاره کرد.

گاستون پلانته فیزیکدان فرانسوی است که اولین بار در سال 1859 میلادی باتری های قابل شارژ جهت ذخیره سازی برق در خودرو را اختراع کرد که نام این نوع باطری ماشین در صنعت باتری، باتری سربی اسیدی می گویند. بعد از آن در سال 1884 میلادی پارکر توانست یک خودروی برقی را در شهر لندن راه اندازی کند.

سپس در سال 1381شمسی مهندس جوان ایرانی به نام جمشید آرین اولین خودروی برقی بنزینی را اختراع کرد که حسن روحانی در سال 1393 شمسی از آن رونمایی کرد.

شاید برایتان جالب باشد که ریزترین خودرو برقی ساخته یک گروه سوئیسی می باشد که یک نانو خودرو بوده و از یک تک مولکول ساخته شده است که دارای چهار چرخ است. و تکنولوژی آن به این صورت است که به جای حمل باتری، برق مورد نیاز خود را از سر میکروسکوپ پویشی تونلی که بالای سر آن قرار دارد تامین میکند.

برای مدل های استاندارد این خودروها قیمت برآورد شده در بریتانیا 9995 یورو می باشد که مزیت آن نسبت به خودروهای دیگر از پرداخت شارژ جهت نقاط پر ترافیک لندن معاف است. همچنین قیمت این خودرو در کاستاریکا 13000 دلار آمریکا و در بازار شیلی 12000 دلار آمریکا قیمت گذاری شده است. جالب است که بدانید که در هندوستان هم از این صنعت با قیمت 350000 روپیه به فروش می رسد.

باتری ها

در فناوری خودروهای برقی باتری یکی از نقش‌های مهم را بر عهده دارد. عواملی چون ظرفیت باتری، عملکرد باتری، دوام باتری، طول عمر، چگالی انرژی، چگالی توان، حساسیت نسبت به دما، زمان شارژ و قیمت از شاخصه‌های مهم انتخاب باتری می‌باشد.

اگرچه خودروهای برقی کاهش اتکا به سوخت های فسیلی را به دنبال دارد ولی یک از معضلات که صنعت برق با آن موجه خواهد بود شارژ باطری ماشین های برقی است که سیستم شبکه توزیع آن دچار مشکلاتی چون افزایش پیک مصرف، نوسانات ولتاژ و افزایش تلفات می باشد.

انواع باتری‌های مورد استفاده در خودروی برقی :

  • باتری اسیدی که هنوز به عنوان باطری ماشین در بسیاری از مدل‌های خودروی برقی استفاده می‌شود. هزینه‌های اولیه کمتری نسبت به بقیه باتری‌ها دارد و افزایش توان خروجی با اضافه کردن تعداد باتری‌ها به سادگی قابل انجام است.
  • باتری نیکلکادمیم
  • باتری نیکل هیدرید فلز
  • باتری نیکل-آهن

استفاده از چندین نوع باتری نیز در حال تحقیق و بررسی است. مانند:

  • ۹۸/۰۲/۳۱
  • زهره نجیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی